پرش لینک ها
استفاده از خدمات سرورنت به منزله قبول قوانین سرورنت میباشد.

توافقنامه و تغییرات

۱-کلیه کاربران سرویسهای ، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس سرورنت می باشند. این شرایط جامع و کامل نبوده و سرورنت حق اضافه، حدف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وب سایت رسمی خود با آدرس سرورنت برای خود محفوظ می دارد.

اطلاعات صحیح

۲- کاربران میباست با به روز نمودن اطلاعات خود هنگام استفاده از خدمات سرورنت اطلاعات صحیح در اختیار سرورنت قرار دهند و سرورنت برای برقراری ارتباط با مشترک از اطلاعات ارائه شده توسط مشترک استفاده مینماید .

۳- چنانچه اطلاعاتی که ارائه میدهند نادرست باشد و یا سرورنت شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن اطلاعت داشته باشد سرورنت به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترک را قطع و حساب وی را مسدود نماید.

حفظ اطلاعات محرمانه

۴-   سرورنت هیچگونه اطلاعات مربوط به کاربران را بدون اجازه صریح آن به دیگران نخواهد داد. از اطلاعات شما تنها در هنگامی استفاده خواهد شد که لازم است تغییر در محصولات و خدمات محصول و یا خدمات جدید سرورنت و شرایط ویژه ای که ممکن است برای شما قابل توجه باشد به اطلاعتان برسد.

امنیت حساب

۵- کاربری وظیفه محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را دارد ، مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب مشترک انجام گیرد به عهده خود مشترک است.

۶- چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به سرورنت اطلاع داده شود.بدیهی است سرورنت هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه زیانی که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشترک با و یا بدون اطلاع کاربری انجام شده نمپذیرد ، مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به سرورنت یا دیگر کاربران که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور کاربری بوده به عهده کاربری میباشد.

۷- سرورنت از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب کاربری با و یا بدون اجازه کاربری خودداری می کند.

نحوه ارتباط

۸- نحوه ارتباط سرورنت با کاربران به وسیله ایمیل آنها میباشد که توسط خود کاربران در پنل کاربری وارد شده است ، کاربران میباست با قرار دادن ایمیل سرورنت در لیست سفید ایمیل خود ، از انتقال پیام های ارسالی به قسمت اسپم ایمیل خود جلوگیری کنند ، بدیهی است مسئولیت عدم مشاهده اطلاعیه ها و اخطاریه های ارسال شده بر عهده خود کاربر میباشد.

۹- برای اطلاع از آخرین تحولات کاربر میبایست به سرورنت مراجعه کرده و قسمت اطلاعیه ها را مطالعه کند ، سرورنت  تضمینی برای اطلاع به کاربران از راه های مختلف نمیدهد .

عدم استفاده غیر قانونی

۱۰- کاربران میبایست هیچگونه استفاده خلاف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین بین الملل انجام ندهد.

۱۱- چنانچه سرورنت به علت استفاده غیرقانونی کاربر و یا موارد غیر اخلاقی اطلاعات کاربر را حذف و اقدامات اصلاحی انجام دهد هیچگونه وجهی قابل استرداد به مشترک نخواهد بود.

۱۲- سرورنت حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور کلی روال قانونی برای خود محفوظ میداند .

۱۳- سرورنت این حق را برای خود محفوظ می دارد که استفاده از خدمات و محصولات را بررسی نموده و به اختیار خود آنرا لغو نماید.

۱۴- سرورنت مجاز است دسترسی کاربر به خدمات را در هر زمان و به هر دلیل بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید.

مرجع قضاوت

۱۵- مرجع قضاوت درباره وجود مشکل سرورنت بوده و کاربر نمیتواند با ارائه نظر دیگر اشخاص و یا وب سایت ها وجود مشکل در سرویس را اثبات کند ، سرورنت خود ابزار لازم برای شناسایی مشکلات احتمالی را دارا میباشد .

عودت مبالغ

۱۶- امکان عودت ، مبلغ واریز شده به حساب کاربری سرورنت وجود ندارد .

۱۷- عودت مبلغ پرداخت شده برای سرویس ها دارای “سه روز پازگشت پول” دارای شرط عدم سو استفاده کاربر از سرویس است ، بدیهی است ثبت سفارش و لغو آن جهت عودت مانده حساب کاربری امکان پذیر نبوده .

۱۸- امکان کنسل کردن دامنه های ثبت شده به هیچ عنوان وجود ندارد و هیچ مبلغی در این خصوص بازگشت داده نمی شود .

۱۹- استرداد وجه به حساب کاربری هر کاربر انجام می گردد که می تواند برای سفارشهای دیگر استفاده نماید .

اخلاقیات

۲۰- در صورتیکه مشتری اقدام به فحاشی و ناسزای به سرورنت و یا هر یک از کارکنان آن بنماید سرورنت مجاز است ، قرارداد او را به طور یک طرفه فسخ کنند ، همچنین مبلغ سرویس مورد نظر به هیچ وجه به او عودت نخواهد شد .

سرویس دهی

۲۱- سرورنت هموار سعی میکند تا بهترین سرویس دهی را به کاربران خود ارائه دهد ، اما بدیهی است برای استفاده از آخرین تکنلوژی ها سرورنت با دیتاسنتر ها و شرکت های غیر ایرانی کار میکند و به دلیل تحریمات ممکن است ، امکان ارائه سرویس دهی از سرورنت سلب شود ، سرورنت همواره تلاش خود را مبنی بر بازگرداندن حقوق تضییع شده کاربر مینماید.

عدم وجود ضمانت

۲۲- سرورنت هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه محصولات و خدمات احتیاجات مشترک را برآورده می‌کنند ، سرویسها قطع نمی‌شوند، بدون خطا هستند و یا معایب برطرف خواهند شد ارائه نمی‌دهد ، این موارد بدلیل گسترده بودن علم رایانه میباشد .

سلب اختیار

۲۳- سرورنت همه تلاش خود را برای پایداری سرویس ها می نماید. هرگونه اختلالی در ارایه سرویس به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از سرورنت نمی‌باشد.

وضعیت اضطراری

۲۴- سرورنت همه تلاش خود را برای پایدار نگه‌داشتن خدمات و محصولات انجام می‌دهد با این همه ، مشکلات خاص و سایر عوامل خارجی ممکن است منجر به وقفه در سرویس‌دهی سرورنت گردند.

۲۵- مشترک موافقت می‌نماید سرورنت را برای نتایج این وقفه‌ها مسئول نداند ، سرورنت هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد اضطراری مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی سرورنت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. بروز هر یک از اضطراری موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد.تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد اضطراری خواهد بود.

رفع مسئولیت

۲۶- سرورنت تمام توان خود را جهت ارائه بهترین سرویس بکار میگیرد و بر روی تمامی سرویس ها حداکثر استاندارد کیفیت را رعایت میکند اما تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی(مانند از دست رفتن اطلاعات و هک شدن سایت و …)‌ مسئول نمی‌باشد، برخی شرایط مسئولیت در برابر خسارت ممکن است از حالات فوق مستثنی گردد که در همچین شرایطی مسئولیت سرورنت محدود به قانون می‌گردد. کاربران موافقت میکنند که در هیچ شرایطی حداکثر مسئولیت تقبل شده توسط سرورنت در برابر خسارات احتمالی بیش از مقدار پرداختی شما به ازای خدمات و محصولات مشخص خریداری شده نگردد.

بخش پشتیبانی

۲۷- کاربر متعهد میشود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.

۲۸- تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها از طریق سیستم تیکت پیگیری نمایند .

۲۹- کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.

۳۰- کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.

۳۱- کاربر میباست تا دریافت پاسخ از جانب پشتیبانی منتظر بمانند و از زدن تیکت و یا پاسخ های مکرر خوداری کنند .

سیستم مالی

۳۲- دوره های ماهیانه ۳۰ روزه ، سه ماه ۹۰ روزه و دوره های ۶ ماه ۱۸۰ روزه و دوره های سالیانه ۳۶۵ روزه میباشند.

۳۳- تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.

۳۴- جهت تغییر پلن و ارتقا سرویس کاربر میبایست اختلاف قیمت پلان جدید و قدیم را پرداخت کند ، همچین در صورتی که ارتقا انجام شده دارای هزینه دوره ای میباشد ، هزینه به سرویس اصلی اضافه خواهد شد و هزینه دارای دوره مجزا از سرویس جدید نخواهد بود ، بدهی است در صورتی که به پلان پایینتر ( پلانی با هزینه کمتر ) تغییر انجام شود ، هزینه ای به کاربر عودت داده نمیشود .

تفسیر شخصی

۳۵- کاربران نمیتوانند بدلیل ارائه یک خدمت در شرکت های مشابه آن را از سرورنت درخواست کنند ، کاربران میتوانند قبل از خرید سرویس با بخش پشتیبانی مشورت لازم را به عمل آورند .

حق مالکیت معنوی

۳۶- مشتریان نمی توانند بدون موافقت کتبی ، تمام یا بخشی از متونی را که بر روی وب سایت سرورنت قرار دارد کپی نموده، تکثیر کرده، چاپ مجدد نموده یا به هر شکل دیگر به کار ببرند و نمی توانید از نشان تجاری، علائم و کلاً هر چیز دیگری که حقوق مالکیت معنوی آن برای این سایت ثبت شده است، بدون مجوز کتبی استفاده کنند.

موارد فورس ماژور

۳۷- سرورنت هیچگونه مسئولیتی را در قبال عدم رعایت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پدید آمده اند، از جمله: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومی، حوادث کلی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، انفجار، کمبود نیروی کار، تصادفات، توقیف، محدودیتهای دولتی و تحریم های بین المللی نمی پذیرد. ضمن اینکه سرورنت تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی از قبیل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمی باشد و شما به هنگام ثبت نام و یا سفارش سرویس این تعهد را میدهید که ادعایی در این رابطه نداشته باشید. اما در چنین شرایطی سرورنت تمام توان خود را به کار می گیرد تا تاثیرات هر یک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.

مشاهده
بکشید