پرش لینک ها

آموزش اتصال حساب‌‌کاربری پی‌پینگ به اپلیکیشن ساز سرورنت

اگر صاحب کسب‌وکار هستید و محصول یا خدمتی را ارائه می‌دهید، یکی از ابزارهایی که می‌تواند در آنلاین‌‌شدن کسب‌وکارتان به شما کمک کند درگاه پرداخت واسط پی‌پینگ است. (PayPing.ir) شما به‌عنوان یک شخص یا یک صاحب کسب‌وکار می‌توانید در این سایت حساب‌کاربری پی‌پینگ ایجاد کنید و با استفاده از آن، یک درگاه پرداخت مخصوص به خودتان را داشته باشید. در این مطلب قصد دارم نحوه استفاده از درگاه پی‌‌پینگ در اپلیکیشن‌ساز آنلاین سرورنت را به شما آموزش دهم. دعوت می‌کنم با من در بلاگ سرورنت همراه باشید.

 

آموزش اتصال حساب‌کاربری پی‌پینگ به سرورنت

پی‌پینگ به‌عنوان پرداخت‌یار رسمی بانک مرکزی ایران، با ارائه‌ی درگاه پرداخت به کسب‌وکارها، روزانه میزبان چندین هزار تراکنش در شبکه بانکی کشور است. از هر نقطه‌ای که هستید در هر زمانی که فاکتور آنلاین بسازید می‌توانید در لحظه با پیامک و ایمیل به مشتریان‌تان اطلاع دهید. مشتریان پس از دریافت فاکتور می‌توانند هزینه را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واریز کنند.

برای اتصال درگاه پی‌پینگ به سرورنت باید ابتدا افزونه موردنظر را انتخاب کنید و به اپلیکیشن‌تان اضافه کنید و بعد در بخش درگاه پرداخت باید درگاه واسط پی‌پینگ را انتخاب کنید.

به‌عنوان مثال اگر افزونه‌ی پرداخت را به اپلیکیشن خود اضافه کنید تصویر زیر را مشاهده می‌کنید.
باید وارد تب درگاه پرداخت در این افزونه شوید و درگاه واسط پی‌پینگ را انتخاب کنید.

آموزش اتصال حساب‌‌کاربری پی‌پینگ
آموزش اتصال حساب‌‌کاربری پی‌پینگ

 

روی دکمه‌ی “اتصال حساب‌کاربری پی‌پینگ” کلیک کنید و وارد صفحه زیر شوید.

آموزش اتصال حساب‌‌کاربری پی‌پینگ
آموزش اتصال حساب‌‌کاربری پی‌پینگ

نام‌کاربری و رمز ورودتان را وارد کنید و اگر در سایت پی‌پینگ ثبت‌نام نکرده‌اید برای ایجاد حساب‌کاربری پی‌پینگ آموزش آن را مطالعه کنید. آموزش ثبت‌نام در پی‌پینگ
بعد از ورود به حساب‌کاربری پی‌پینگ با صفحه زیر مواجه می‌شوید و زمانی که پیام “اتصال با موفقیت انجام شد.” را مشاهده کردید، کار تمام است و افزونه‌ی پرداخت شما به درگاه پرداخت پی‌پینگ متصل شده است.

 

آموزش اتصال حساب‌‌کاربری پی‌پینگ
آموزش اتصال حساب‌‌کاربری پی‌پینگ

همکاری سایت پی‌پینگ و اپلیکیشن‌ساز آنلاین سرورنت

آموزش اتصال حساب‌کاربری پی‌پینگ به پایان رسید. همین الان می‌توانید برای ساخت اپلیکیشن و بررسی درگاه پی‌پینگ وارد پنل کاربری خود در اپلیکیشن‌ساز سرورنت شوید.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید