پرش لینک ها
ساخت بک لینک رایگان

آموزش ساخت بک لینک رایگان

آموزش ساخت بک لینک

آموزش ساخت بک لینک رایگان
آموزش ساخت بک لینک رایگان

همانطور که میدانید بک لینک تاثیر به سزایی بر افزایش رتبه سایت دارد و همینطور یکی از مهم ترین فاکتور های سئو میباشد که بسیار هم مهم و اساسی هستند اگر قصد داشته باشید بدون ساخت بک لینک وب سایت خود را سئو کنید و به نتایج بالای گوگل بروید شاید سال ها زمان نیاز داشته باشد اما با استفاده از بک لینک به راحتی میتوانید این مسیر را چند ماهه طی کنید و به مقصد برسید اما به اید داشته باشید بک لینک همانطور که تاثیر مثبت بر سایت دارد میتواند هم خطر ناک باشد زیرا گوگل با چنین کار هایی شدید مخالف است و اگر بفهمد کاربری از ساخت یا همچنین خرید بک لینک استفاده کرده قطعا اورا جریمه خواهد کرد به همین باید در ساخت بک لینک بسیار احتیاط کیند کا در این مقاله قصد داریم با موضوع مهم آموزش ساخت بک لینک در خدمت شما عزیزان باشیم اگر قصد ساخت بک لینک را دارید اما در مورد ان اطلاعاتی ندارید بهتر است در این مقاله همراه ما باشید تا به آموزش ساخت بک لینک بپردازیم.

خیلی از دوستان هم توانایی خرید بک لینک های با کیفیت و قوی را ندارند به همین دلیل به سراغ ساخت بک لینک رایگان می روند. البته رایگان بودن بک لینک ها به هیچ عنوان دلیل بر بی کیفیت بودن آن ها نیست! خیلی ها فکر می کنند بک لینک پولی فقط در سئو موثر است و ساخت بک لینک رایگان کاری بیهوده است. در صورتی که اصلا اینطور نیست و چنین چیزی وجود ندارد !بک لینک های یک سایت چه رایگان باید و چه پولی نشان دهنده اعتبار آن است. اگر به سایت های قدیمی و بزرگ نگاهی انداخته باشید متوجه آن می شوید که بیش از 90 درصد از بک لینک های آن ها رایگان، طبیعی و ساخته شده توسط دیگران است.پس شما نیز میتوانید با استفاده از بک لینک کاملا رایگان رتبه های سایت خود را افزایش دهید ، سیستم های وبلاگ دهی وجود دارد که فقط با یک ثبت نام ساده میتوانید برای خود بک لینک رایگان و همچنین بسیار با کیفیت بسازید پس با ما باشید تا به معرفی این سیستم ها وبلاگ دهی ها بپردازیم.

چگونه میتوانیم بک لینک رایگان بگیریم؟

یکی از راه‌های دریافت بک لینک رایگان، استفاده از وبلاگ‌های ایرانی است. مزیت این روش در آنجاست که خودتان می‌توانید به صورت رایگان یک وبلاگ ایجاد کنید و در آن با تولید محتوا و لینک سازی، شانس دریافت لینک‌های خارجی با ارزش را افزایش دهید؛ اما باید جانب احتیاط را رعایت کنید! اگر به طور مداوم در حال تولید محتوا و لینک سازی پیاپی هستید، این حالت طبیعی نخواهد بود و گوگل متوجه می‌شود که خودتان این وبلاگ را ساخته‌اید. که در آن صورت از سمت گوگل جریمه خواهید شد و ممکن است رتبه ی سایت خود را برای همیشه از دست بدهید پس باید در ساخت بک لینک احتیاط کنید و سعی نکنید در تعداد بالا لینک سازی کنید البته به این نکته نیز توجه کنید که فقط سیستم های ایرانی نیستند که میتوانید بک لینک بسازید بلکه سایت ها بی شمار غیر ایرانی با اعتبار بسیار بالا وجود دارد که میتوانید در آن ها ثبت نام کرده و برای خود بک لینک بسازید در ادامه شما را با همه ی این سایت ها آشنا خواهیم کرد.

لیست وبلاگ های ایرانی برای ساخت بک لینک رایگان

Blogsky.com

Mihanblog.com

Parsiblog.com

Persianblog.com

Blog.ir

Tebyan.net

Rasekhoon.net

Avablog.ir

Blogsazan.com

لیست وبلاگ های خارجی برای ساخت بک لینک قوی و رایگان

WordPress.com

launch.joomla.org

lycos.com

enjin.com

blogspot.com

edublogs.org

doodlekit.com

hatenablog.com

eklablog.com

webself.net

over-blog.com

altervista.org

estranky.sk

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم با موضوع مهم آموزش ساخت بک لینک برای شما عزیزان لینک سازی را آموزش بدهیم بک لینک میتواند تاثیر خیلی خوبی بر سئو و همچنین رتبه ی سایت داشته باشد بدون بک لینک خیلی سخت میتوانید رشد کنید پس سعی کنید با احتیاط شروع به لینک سازی خارجی کنید.

همچنین اگر سوال یا نظری در مورد آموزش ساخت بک لینک ، داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم سرورنت  ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید