پرش لینک ها

آموزش قرار دادن ویدئو در اپلیکیشن ساز سرورنت

با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سرورنت ، در این آموزش می‌خوام روش‌های مختلف قرار دادن ویدئو در اپلیکیشن رو مرور کنم. دعوت می‌کنم با من در بلاگ سرورنت همراه باشید.

روش اول:

با استفاده از افزونه‌ها‌ی آپارات و ویدئو می‌تونید به اپلیکیشن تون ویدئو اضافه کنید که می‌تونید آموزش کار با این ابزارها رو از لینک‌های زیر مشاهده کنید.

آموزش کار با افزونه‌ی ویدئو

روش دوم:

روش دومی که می‌خوام در این آموزش برای قراردادن ویدئو در اپلیکیشن براتون توضیح بدم، امکان این رو به شما میده که بتونید از فایل‌های ویدئویی‌تون در هر جایی مثل افزونه های محتوایی(اخبار، لیست، متن و تصویر و…) استفاده کنید.
همینطور که در تصویر زیر مشخص شده، در هر قسمت از سرورنت که با ویرایشگر متن مواجه می‌شید، با استفاده از اون می‌تونید فایل ویدئوتون رو به محتوا اضافه کنید.

آموزش قرار دادن ویدئو در اپلیکیشن
آموزش قرار دادن ویدئو در اپلیکیشن

در تصویر بالا از قسمت مشخص شده با کلیک روی دکمه‌ی “درج/ویرایش رسانه” می‌تونید هر جایی از متن، ویدئو اضافه کنید. بعد از کلیک، پنجره‌ی زیر برای شما نمایش داده می‌شه.

 

آموزش قرار دادن ویدئو در اپلیکیشن
آموزش قرار دادن ویدئو در اپلیکیشن

۱-منبع: اگر بخواید ویدئویی رو به صورت آنلاین از آپارات یا یوتیوب پخش کنید، می‌تونید لینک ویدئو رو از سایت بردارید و در این قسمت وارد کنید. اما اگر بخواید ویدئویی رو از فایل‌های شخصی کامپیوترتون بردارید و به اپلیکیشن‌تون اضافه کنید باید طبق تصویر بالا روی قسمت مشخص شده کلیک کنید بعد از کلیک پنجره “آپلود فایل” مانند تصویر زیر براتون باز می‌شه.

آموزش قرار دادن ویدئو در اپلیکیشن
آموزش قرار دادن ویدئو در اپلیکیشن

با استفاده از قسمت مشخص شده در تصویر بالا می‌تونید فایل رو از داخل درایوهاتون انتخاب و آپلود کنید. بعد از آپلود، روی فایل مورد نظر دو دفعه کلیک کنید تا لینک اون رو در قسمت منبع اضافه کنه در نهایت پنجره‌ی زیر براتون نمایش داده می‌شه و نشون می‌ده که فایل شما در قسمت منبع وارد شده.

۲-ابعاد: در این قسمت می‌تونید برای نمایش آهنگ‌تون سایز انتخاب کنید.
۳-پیشرفته: زمانی که قسمت پیشرفته رو بزنید پنجره‌ی زیر نمایش داده می شه.

آموزش قراردادن ویدئو در اپلیکیشن

منبع جایگزین: بعضی اوقات فرمت‌های مختلف ویدئو در گوشی‌های همراه نمایش داده نمیشن برای حل کردن این مشکل می‌تونید به عنوان مثال اگر در قسمت “عمومی” ویدئویی با فرمت mp4 آپلود کردید در این قسمت همون ویدئو رو با فرمت mkv آپلود کنید تا زمانی که ویدئوی اول در تلفن همراه کاربر نمایش داده نشد، ویدئوی دوم پخش بشه و جایگزین ویدئوی اول باشه.
پوستر: می‌تونید برای ویدئوتون یک عکس به عنوان پوستر انتخاب و آپلود کنید تا قبل از پخش ویدئو برای کاربر نمایش داده بشه.
۴-دکمه‌ی تایید: با کلیک روی دکمه‌ی “تایید” مانند تصویر زیر ویدئوی شما به متن اضافه می‌شه.

 

آموزش قرار دادن ویدئو در اپلیکیشن
آموزش قرار دادن ویدئو در اپلیکیشن

در نهایت با کلیک روی دکمه‌ی “ذخیره کردن تغییرات” می‌تونید در شبیه‌ساز سرورنت ، متن و ویدئویی که اضافه کردید رو مشاهده کنید.

 

آموزش قراردادن ویدئو در اپلیکیشن

 

همین الان می‌تونید وارد پنل سرورنتتون بشید و با این روش‌ها به اپلیکیشن‌تون ویدئو اضافه کنید.

پنل کاربری سرورنت 

امیدوارم آموزش مفیدی برای شما باشه و منتظر نظرات خوب شما هستم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید