پرش لینک ها
انواع بک لینک چیست

انواع بک لینک چیست – معرفی بک لینک دائمی

انواع بک لینک چیست

بک لینک چیست

انواع بک لینک چیست
انواع بک لینک چیست

بک لینک ، پیوندی می باشد که از یک دامنه به دامنه دیگر اشاره می کند. برای وب سایتی که لینک می دهد ، لینک خروجی و برای وبسایتی که دریافت می کند یک لینک ورودی به حساب می آید . بک لینک به لینک‌های ورودی به وب سایت شما از سایر سایت‌ها گفته می‌ شود. به عبارت دیگر، زمانی که در یک صفحه وب، آدرس وب ‌سایت شما به صورت لینک متنی یا تصویری قرار داده می‌ شود به صورتی که با کلیک روی آن، کاربر به وب سایت شما منتقل شود، آن لینک به عنوان یک بک لینک در نظر گرفته می‌ شود همچنین اگر قصد دارید در مورد بک لینک اطلاعات بیشتر برای خود کسب کنید باید از صفحه ی بک لینک چیست سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت کامل و حرفه ای به این مبحث پرداخته شده ، اکنون که دانستیم بک لینک چیست باید به انواع بک لینک نیز بپردازیم تا بدانیم چند نمونه بک لینک وجود دارد پس بهتر است در این مقاله همراه ما بمانید.

بک لینک دائمی

بک لینک دائمی را امروزه می توان در دنیای بازاریابی دیجیتال یک تکنیک عالی و موثر دانست که البته دست یافتن به آن هم چندان دشوار نیست.بک لینک های داخلی علاوه بر اینکه می تواند برای شما ورودی های مشخص داشته باشد ، می تواند باعث جذب مشتریان هم شود.روش و راه کار های بسیار زیادی برای دریافت بک لینک دائمی وجود دارد اما متاسفانه همه آنها مفید نیستند و گاهی باعث میشود گوگل شما را جریمه کند. و اگر از سمت گوگل جریمه شوید سخت میتوانید دوباره رشد کنید اولین قدم برای اینکه بتوانید سایت خود را در گوگل بالا ببرید استفاده از خود گوگل و تکنیک های آن است ینی از طریق سئو داخلی که خوده گوگل تعیین کرده است . برنانه بعدی استفاده از بک لینک ها است اما اگر سئو شما هنوز کامل نشده است ، بک لینک ها هیچ اثری ندارند و حتی میتواند در سرعت ایندکس شدن سایت شما اثر منفی بگذارد. در ادامه شما را با برخی از نمونه های بک لینک دائمی آشنا خواهیم کرد.

1 – لینک سازی داخلی

ایجاد لینک بین صفحات سایت از طریق کلمات کلیدی میتواند یک بک لینک دائمی محسوب شود و رتبه صفحه شما را افزایش دهد البته نه با سرعت زیاد.یکی دیگر از مزایای لینک های داخلی این است که کاربر را به صفحات مرتبط دیگر منتقل میکند و باعث میشود کاربر زمان زیاد را در سایت شما بگذراند. که وقتی کاربری در سایت شما بماند این سمت گوگل میتواند برای شما و سایتتان یک امتیار مثبت باشد پس سعی کنید تا حد ممکن از لینک سازی داخلی استفاده کنید.

2 – تولید محتوای اصولی

محتوا پادشاه است! جمله معروفی که این روز ها زیاد به گوشمان خورده است و کمتر کسی هست که ارزش آن را نداند.نوشتن محتوای با کیفیت هر چند که کوتاه باشد بهتر از محتوایی است که مطالب آن بلند باشد اما مفید نباشد .نوشتن محتوای با کیفیت هر چند که کوتاه باشد بهتر از محتوایی است که مطالب آن بلند باشد اما مفید نباشد . البته محتوای کپی نیز بسیار میتواند اثر منفی داشته باشد سعی کنید به هیج وجه از محتوای کپی استفاده نکنید زیرا ممکن است گوگل بفهمد و شما را جریمه کند.

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم شما با با بهترن روش ممکن لینک سازی ینی بک لینک دائمی آشنا کنیم ک این مورد یکی از مهم ترین مواردی بود که سعی کردیم در مقاله ی انواع بک لینک چیست بیان کنیم.همچنین اگر سوال یا نظری در  مورد انواع بک لینک چیست داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم سرورنت  ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید