پرش لینک ها
هشتگ‌گذاری در اینستاگرام

ترفندهایی برای هشتگ‌گذاری در اینستاگرام

ترفندهایی برای هشتگ‌گذاری در اینستاگرام

یکی از بخش‌های بسیار موردتوجه‌ در فضای اینستاگرام، هشتگ‌گذاری در اینستاگرام است. درصورتی‌که شما بتوانید به بهترین نحو و با انتخاب بهترین کلمات هشتگ‌های مناسب را نتیجه بسیار خوبی در پیجتان مشاهده خواهید کرد.

یکی از مسائلی که در خصوص هشتگ‌گذاری گذاری وجود دارد این است که بهتر است از هشتگ‌های عمومی در مقایسه با خصوصی استفاده کنید. هشتگ‌ها می‌توانند پیج شما و پست‌هایتان را وارد فضای اکسپلور اینستاگرام کنند. اگر شما به‌خوبی با فضای اینستاگرام آشنایی داشته باشید می‌دانید که اکسپلور چه تأثیر مثبتی بر رشد پیج شما دارد.

هشتگ‌گذاری در اینستاگرام
هشتگ‌گذاری در اینستاگرام

هشتگ‌گذاری در اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟

درصورتی‌که شما بخواهید با هشتگ‌گذاری در اینستاگرام آشنا شوید باید بدانید که اصلاً هشتگ چیست و چگونه می‌توان آن را به نمایش درآورد. برای اینکه بتوانید از هشتگ‌های مختلف استفاده کنید در ابتدا لازم است علامت # را انتخاب کرده و سپس کلمه موردنظر را تایپ کنید. بعدازاین که هشتگ به‌درستی وارد شود در کپشن اینستاگرام با رنگ آبی نمایش داده می‌شود.

هشتگ‌ها در فضای اینستاگرام برای دسته‌بندی پست‌ها باتوجه‌به عنوان‌های مختلف استفاده می‌شوند. باتوجه‌به اهمیت این موضوع و ارتباط مستقیم هشتگ‌ها دررابطه‌با ارتقاء پیج شما، آموزش ترفندهای مختلف در خصوص هشتگ‌گذاری، اهمیت پیدا می‌کند.

هدف از هشتگ‌گذاری در اینستاگرام

باتوجه‌به مواردی که تا اینجای مقاله گفته شد ممکن است بدانید که هدف اصلی از هشتگ گذاری در فضای اینستاگرام چیست. اینستاگرام یک اپلیکیشن هوشمند و بسیار کاربردی برای پیشبرد اهداف کسب‌وکار شما است. پیج شما دررابطه‌با هر مسئله‌ای که باشد، بهتر است از هشتگ‌ها استفاده کند. مهم‌ترین هدف در هشتگ‌گذاری ایجاد ارتباط بین فالورهای خودتان و فالوورهایی است که شما را فالو ندارند.

توجه داشته باشید که اگر شما پیج پابلیک یا عمومی نداشته باشید هرچقدر هم که از هشتگ‌ها در پست‌هایتان استفاده کنید در قسمت سرچ نمایش داده نخواهد شد. هشتگ‌ها می‌توانند یکی از روش‌ها برای سوق دادن پیج شما به قسمت اکسپلور اینستاگرام باشند. درصورتی‌که شما آشنایی کافی با اینستاگرام داشته باشید متوجه میشویدکه اگر پست شما وارد بخش اکسپلور شود چه تأثیر جذابی برای پیج خواهد داشت.

چگونه هشتگ بسازیم؟

همان‌طور که گفتیم برای اینکه بخواهید از هشتگ در اینستاگرام استفاده کنید لازم است در ابتدا این علامت یعنی # در بخش متنی قرار دهید. بعدازاین که این علامت را وارد بخش متنی کردید توجه داشته باشید که نباید بین متن و این علامت فاصله قرار دهید. اگر بخواهید از درست قراردادن هشتگ‌هایتان اطمینان حاصل کنید توجه داشته باشید که هشتگ‌ها به رنگ آبی درمی‌آیند.

شما نمی‌توانید بین کلمات مختلف فاصله قرار دهید. درصورتی‌که بخواهید بعد از علامت # یک متن دوکلمه ای مانند سایت سرور نت را به‌عنوان هشتگ انتخاب کنید باید از آندرلاین یعنی _ استفاده کنید. برخی از هشتگ‌ها در فضای اینستاگرام به‌عنوان هشتگ‌های ممنوعه نام‌برده می‌شود به همین دلیل هشتگ‌گذاری در اینستاگرام به آن سادگی‌ها که فکر می‌کنید نیست. درصورتی‌که شما هشتگ‌های ممنوعه را وارد پست‌ها و استوری‌هایتان کنید در نتیجه اینستاگرام آنها را اسپم می‌کند.

ترفندهای هشتگ‌گذاری

ترفندهای مختلفی برای هشتگ‌گذاری در اینستاگرام وجود دارد به همین دلیل لازم است تا نکات اصلی دراین‌خصوص را برایتان بیان کنیم. ترفندهای هشتگ‌گذاری در فضای اینستاگرام،

  • استفاده از هشتگ‌ها به تعداد دلخواه
  • بیان کردن کلمات خاص
  • عدم استفاده از کلمات غیرمرتبط
  • استفاده از هشتگ‌های عمومی و مفهومی
  • استفاده از هشتگ‌ها در کامنت‌ها

تعداد هشتگ‌ها

همان‌طور که گفتیم هشتگ‌گذاری در اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دررابطه‌با ورود پست‌های شما به اکسپلورر دارد. توجه داشته باشید بهتر است تعداد هشتگ‌ها کمتر از هفت الی هشت تا باشد. درصورتی‌که تعداد هشتگ‌ها زیاد باشد علاوه بر اینکه کاربر از دیدن آن احساس خوبی نخواهد داشت بلکه ورود به هر هشتگ نیز تا حدودی مشکل خواهد بود.

اگر شما بخواهید بیش از ۳۰ هشتگ در پست خود استفاده کنید لازم است تا قبل از هشتگ‌گذاری از علامت & استفاده کنید. توجه داشته باشید که همیشه این کار را انجام ندهید زیرا اینستاگرام بازخورد جالبی به شما نخواهد داد.

هشتگ‌گذاری در اینستاگرام
هشتگ‌گذاری در اینستاگرام

کلمات خاص در هشتگ‌ها

همان‌طور که می‌دانید هنگامی که شما قصد بارگذاری یک پست را دارید هم زمان با شما میلیون‌ها نفر پست خود را بارگذاری می‌کند. هشتگ‌گذاری در اینستاگرام باید به‌گونه‌ای باشد که باتوجه‌به فضای رقابتی اینستاگرام از هشتگ‌هایی استفاده کنید که خاص باشند و رقابت کمتری داشته باشند.

پرهیز از کلمات غیرمرتبط

یکی دیگر از مسائلی که در خصوص هشتگ‌گذاری وجود دارد این است که شما نباید از کلمات غیرمرتبط برای پست‌هایتان استفاده کنید. برای اینکه این موضوع را با یک مثال به شما بفهمانیم باید گفت اگر پست شما دررابطه‌با طبیعت است نباید در آن دررابطه‌با فوتبال و یا کریستین رونالدو حرف بزنید. در واقع ارتباط بین کلمات موجود در تصویر پست یا کپشن اهمیت بسیار زیادی دارد.

استفاده از هشتگ‌های مفهومی

همان‌طور که می‌دانید اینستاگرام توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود و در واقع در پروسه فعالیت‌های اینستاگرام انسان‌ها دخالتی ندارند. هنگامی که شما تصویر و کپشنی را وارد اینستاگرام می‌کنید به‌صورت خودکار اینستاگرام موضوع و یا هدف آن را درک خواهد کرد.

بعدازاین که اینستاگرام فهمید که هدف پست شما چیست، لازم است تا هشتگ‌های مرتبط با آن کلمات نیز قرار داده شود. اگر شما از کلمات مرتبط با پست در هشتگ‌ها استفاده کنید اینستاگرام به‌راحتی موضوع پست شما را درک خواهد کرد و آن را به افراد دیگر نشان خواهد داد.

هشتگ‌ها در کامنت‌ها

توجه داشته باشید بسیاری افراد فکر می‌کنند که استفاده از هشتگ‌ها فقط در بخش کپشن کاربرد دارد. شما می‌توانید در بخش کامنت‌ها از هشتگ‌های مرتبط با موضوع پستتان که در بخش کپشن نام می‌برید در کامنت‌هایتان نیز استفاده کنید. شما نباید در کامنت‌هایتان از هشتگ‌های زیاد استفاده کنید و تنها یک یا دو کامنت کافی است.

هشتگ‌گذاری در اینستاگرام
هشتگ‌گذاری در اینستاگرام

ازآنجایی‌که اینستاگرام به‌عنوان یک اپلیکیشن اجتماعی بسیار پرطرف‌دار معرفی شده است به همین دلیل در این مقاله دررابطه‌با هشتگ‌گذاری در اینستاگرام مطالبی مطرح کردیم. درصورتی‌که شما در فضای اینستاگرام مشغول به کار باشید دررابطه‌با ارزش استفاده از هشتگ مطلع هستید. برای اینکه شما بتوانید از هشتگ به بهترین نحو استفاده کنید در این مقاله در خصوص ترفندهای مناسب برای هشتگ‌گذاری همه چیز به‌سادگی مطرح شده است.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید