پرش لینک ها
زمان‌بندی پست در وردپرس

زمان‌بندی پست در وردپرس و انتشار آن به‌صورت خودکار

زمان‌بندی پست در وردپرس و انتشار آن به‌صورت خودکار

همان‌طور که می‌دانید قابلیت‌های بسیار زیادی دارد که این قابلیت‌ها را می‌توانید با استفاده از افزونه‌های مختلف اضافه کنید که یکی از این قابلیت‌ها زمان‌بندی پست در وردپرس است. باتوجه‌به این موضوع که زمان‌بندی و برنامه‌ریزی در انتشار مطالب اهمیت زیادی دارد و گوگل به این موضوع توجه زیادی دارد بنابراین این موضوع حائز اهمیت است.

درصورتی‌که شما بدانید که چگونه پست‌های مختلف را باتوجه‌به زمان‌بندی انتشار دهید دیگر با مشکل مواجه نخواهید بود. آیا می‌دانید چرا برای انتشار پست برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مهم است اگر نمی‌دانید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

زمان‌بندی پست در وردپرس
زمان‌بندی پست در وردپرس

زمان‌بندی پست در وردپرس چه اهمیتی دارد؟

همان‌طور که می‌دانید برای اینکه سایت شما به موفقیت برسد لازم است تا برخی نکات را رعایت کنید و به آنها اهمیت دهید. نکات مختلفی در خصوص یک بلاگ موفق و یا سایت موفق وجود دارد که یکی از آنها زمان‌بندی پست در وردپرس است.

ازآنجایی‌که شما به دنبال جلب‌توجه گوگل هستید و می‌خواهید که گوگل سایت شما را ایندکس کند بنابراین لازم است تا به‌صورت مداوم و طبق برنامه زمانی پست‌های مختلف منتشر کنید. باتوجه‌به موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل انتشار پست‌ها باتوجه‌به زمان‌بندی جلب‌توجه ربات‌های گوگل برای ایندکس شدن سایت است.

یکی دیگر از موضوعاتی که باید در نظر داشته باشید ترافیک سایت موردنظر شما است. در برخی از ساعات افراد علاقه بیشتری به بازدید سایت شما دارند و این موضوع باتوجه‌به بررسی‌های شما از سایت از آن است. باتوجه‌به این مورد لازم است تا در ساعات ترافیک بالای سایت پست‌های موردنظرتان را منتشر کنید.

زمان‌بندی پست در وردپرس به‌صورت خودکار

یکی از مسائلی که در خصوص زمان‌بندی پست‌ها وجود دارد و انتشار خودکار این پست‌ها است. درصورتی‌که شما در بعضی مواقع دسترسی به اینترنت نداشته باشید می‌توانید از قبل برخی از پست‌های آماده را در حالت انتشار خودکار قرار دهید.

برای اینکه وارد بخش انتشار خودکار شوید لازم است تاول وارد پنل وردپرس شوید و سپس، در قسمت چپ پنل وردپرس قسمت انتشار را مشاهده کنید. در بخش انتشار گزینه ویرایش را انتخاب کنید. این گزینه دقیقاً در بخش انتشار فوری قرار دارد که شما می‌توانید طبق زمان‌بندی معین آن را تغییر دهید.

دلیل انتشار مداوم نوشته تازه

همان‌طور که گفتیم دلایل مختلفی برای زمان‌بندی پست در وردپرس وجود دارد و در این بخش به‌صورت جزئی می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم. دلیل انتشار نوشته تازه،

  • اهمیت‌دادن به مخاطبان
  • رعایت اصول سئو
  • انتشار مطالب و اخبار جدید
  • رقابت

زمان‌بندی پست در وردپرس برای مخاطبان

یکی از دلایل اینکه شما در وردپرس محتوا بارگذاری می‌کنید جلب مخاطبان جدید و راضی نگه‌داشتن مخاطب آن ثابت است. برای اینکه مخاطبان جدید بیشتری جذب کنید و مخاطبان قدیمی را مشتاق به مطالعه و بازدید از سایتتان کنید لازم است تا به آنها نشان دهید که برایتان مهم هستند. برای نشان‌دادن اهمیت و تشکر از وفاداری و اعتماد مخاطبان لازم است تا برای آنها پست‌های مختلفی آماده کنید و همیشه به‌روز باشید.

زمان‌بندی پست در وردپرس
زمان‌بندی پست در وردپرس

سه و انتشار پست‌ها در وردپرس

یکی از موضوعاتی است که در خصوص سایت و وردپرس هرگز از ما جدا نمی‌شود و همیشه همراه سایت خواهد بود. هرچقدر که روش‌های مختلف بهبود سئو را یاد بگیرید این موضوع عملکرد بسیار خوبی در خصوص سایت شما به وجود خواهد آورد. همان‌طور که می‌دانید یکی از مسائل بااهمیت در خصوص سئو زمان‌بندی پست در وردپرس و انتشار آن است.

انتشار پست‌های به‌روز و خبری

دنیای ما پر از اخبار و حوادث جدید است که افراد مختلف به دنبال بررسی آنها هستند. هنگامی که شما سایتی را طراحی می‌کنید طبیعتاً برای آن سایت اهداف و مواردی را در نظر می‌گیرید و تلاش می‌کنید تا به آن نقاط دسترسی پیدا کنید. یکی از مسائلی که در خصوص زمان‌بندی پست در وردپرس اهمیت دارد و به‌روز نگه‌داشتن مطالب است. درصورتی‌که یک حادثه جدید به وجود بیاید و شما آن را بارگذاری کنید در نتیجه بازدید بهتری دریافت خواهید کرد. بسیاری از سایت‌هایی که در خصوص فیلم و سینما فعال هستند معمولاً به این موضوع توجه زیادی دارند. در بخش‌های دیگر مانند سایت‌های خبری نیز مثل سایت‌های مربوط به فیلم و سریال به‌روز نگه‌داشتن سایت اهمیت زیادی دارد.

رقیبان سایت

فضای اینترنتی باتوجه‌به تعداد بالای سایت‌هایی که در حال حاضر وجود دارد و سایت‌هایی که در حال طراحی هستند به فضایی رقابتی تبدیل شده است. درصورتی‌که شما در این فضای رقابتی کم‌کاری کنید طبیعتاً افرادی هستند که باتوجه‌به فعالیت‌های مختلف در خصوص سایت باعث ارتقاء جایگاه سایت می‌شوند.

ازآنجایی‌که شما نباید در این عرصه رقابتی عقب بمانید لازم است تا به زمان‌بندی پست در وردپرس اهمیت دهید. معمولاً سایت‌هایی که انتشار پست دقیقی دارند و پست‌های بهروزی منتشر می‌کنند طبق زمان‌بندی خاصی عمل می‌کنند و به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهند و در نتیجه بازدید بیشتری جذب می‌کند.

انتشار پست در وردپرس روزانه یا ماهانه؟

باتوجه‌به تمام مواردی که گفتیم حال درک می‌کنید که چرا زمان‌بندی در انتشار پست‌ها اهمیت دارد. سؤالی که ممکن است برایتان به وجود بیاید در خصوص این موضوع است که در چه ساعاتی و چه زمانی پست‌ها را منتشر کنید. توجه داشته باشید که فرقی ندارد که شما چه ساعتی چه روزی و یا چه ماهی را انتخاب کنید تنها مسئله‌ای که بااهمیت است انتخاب این زمان‌ها و پیگیری آنها است.

برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید باید گفت اگر شما روزی دو تا سایت یکی در صبح و دیگری شب منتشر کنید لازم است تا این کار را به‌صورت مداوم انجام دهید. گوگل برای بررسی سایت‌های مختلف معمولاً به یک زمان‌بندی به‌خصوصی نیاز دارد تا بداند که در آن زمان شما پست خاصی منتشر می‌کنید.

زمان‌بندی پست در وردپرس
زمان‌بندی پست در وردپرس

زمان‌بندی پست در وردپرس و انتشار آن به‌صورت دستی یا خودکار اهمیت زیادی دارد. در این مقاله قصد داشتیم در خصوص همین موضوع یعنی اهمیت زمان‌بندی در انتشار مطالب مختلف سایت پاسخی برایتان آماده کنیم. انتشار پست به دو صورت حائز اهمیت است اولین دلیلی که انتشار پست اهمیت پیدا می‌کند جلب‌توجه مخاطبان و دومی گوگل است. باتوجه‌به مواردی که گفتیم امیدواریم به پرسشی که داشتید پاسخ داده باشیم و از همراهی شما در مطالعه این مقاله سپاسگزاریم.

 

 

 

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید