پرش لینک ها
نرم‌افزار انی دسک

قابلیت‌های نرم‌افزار انی دسک؛ 9 ویژگی

قابلیت‌های نرم‌افزار انی دسک

نرم‌افزار انی دسک یکی از کاربردی‌ترین نرم‌افزارها در کامپیوتر و لب تاپ شما به‌حساب می‌آید. مهم‌ترین کاربرد انی دسک قابلیت دسترسی افراد از راه دور به سیستم شما است. شما نمی‌توانید نیاز خود را به این کاربرد انی دسک انکار کنید زیرا انی دست می‌تواند در مواقع نیاز بسیار مفید عمل کند.

یکی از مواقعی که شما به‌شدت به انی دسک نیاز دارید زمانی است که کامپیوترتان با مشکل نرم‌افزاری مواجه شود و نیاز به تعمیرکار داشته باشید. انی دسک یک لوگو به رنگ سفید و قرمز دارد و کاربردهای بسیار جذاب این نرم‌افزار دلیلی برای نصب آن در سریع‌ترین زمان ممکن بر روی سیستم است.

نرم‌افزار انی دسک
نرم‌افزار انی دسک

معرفی نرم‌افزار انی دسک

یکی از بهترین و محبوب‌ترین نرم‌افزارها برای دسترسی از راه دور نرم‌افزار انی دسک است. شما می‌توانید با نصب این نرم‌افزار و با دریافت کد موجود در آن به هر سیستمی که می‌خواهید متصل شوید. هرچقدر که سرعت اینترنت شما بهتر باشد فعالیت در انی دسک آسان‌تر خواهد بود. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این نرم‌افزار قابلیت استفاده از آن در سیستم و گوشی است.

با توجه به این موضوع شما حتی اگر بخواهید از طریق گوشی به سیستم وصل شوید می‌توانید به‌راحتی این کار را انجام دهید. با استفاده از این نرم‌افزار شما می‌توانید فعالیت‌های دیگری نیز مانند، انتقال اسناد مختلف، انتقال فایل‌های مختلف با استفاده از سیستم‌ها و گوشی‌های مختلف انجام دهید. سیستم‌عامل‌های مختلفی از جمله،

  • ویندوز
  • لینوکس
  • آی‌اواس
  • کروم
  • و…

می‌توانند از این نرم‌افزار به‌راحتی استفاده کنند.

ویژگی‌های نرم‌افزار انی دسک

با توجه به مواردی که گفتیم به‌طورکلی باید با ویژگی‌ها و کاربردهای متنوع این نرم‌افزار آشنا شده باشید. برای اینکه بخواهید با جزئیات بیشتری با این نرم‌افزار آشنا شوید باید بگوییم،

  1. اتصال از راه دور
  2. دسترسی به دکمه‌های مختلف
  3. حجم
  4. ارسال اسناد
  5. امنیت
  6. ضبط
  7. ارسال پیام و گفتگو
  8. رایگان و در دسترس
  9. عملکرد سریع

اتصال از راه دور در نرم‌افزار انی دسک

در واقع این موضوع مهم‌ترین قابلیت این نرم‌افزار است. انی دسک با توجه به این ویژگی شناخته می‌شود. تمامی ویژگی‌های دیگری که در این نرم‌افزار وجود دارد زیرمجموعه این ویژگی هستند. شما می‌توانید در هر زمانی تنها با اتصال به اینترنت از طریق این نرم‌افزار به هر سیستمی که می‌خواهید متصل شوید.

دسترسی به دکمه‌های مختلف

قابلیت دسترسی به دکمه‌های مختلف در نرم‌افزار انی دسک این امکان را به شما می‌دهد تا به بخش‌هایی از سیستم از راه دور دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید به‌راحتی از راه دور سیستم را خاموش و یا حتی ری استارت کنید. این ویژگی ممکن است در شرایط مختلف کاربرد بسیار زیادی داشته باشد. شما همچنین می‌توانید به دکمه رایت نیز دسترسی داشته باشید.

حجم کم و رایگان انی دسک

از جمله قابلیت‌هایی که در سیستم‌های مختلف موردتوجه قرار می‌گیرد حجم یک نرم‌افزار است. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار حجم کم آن است. اگر شما بخواهید این نرم‌افزار را نصب کنید می‌توانید به‌راحتی و با حجم کمی آن را تهیه کنید. موضوع مهم دیگر در خصوص حجم کم این نرم‌افزار دررابطه‌با قابلیت نصب آن در سیستم‌های ضعیف و قدیمی است. در واقع میزان حجم کم این نرم‌افزار باعث اشغال فضای زیادی از هارد نمی‌شود.

موضوع دیگری که موردبحث است دررابطه‌با رایگان بودن این نرم‌افزار است. اگر شما بخواهید از این نرم‌افزار استفاده کنید می‌توانید بدون پرداخت هیچ‌گونه پولی آن را دریافت کنید. این قابلیت باعث می‌شود تا افرادی که هزینه لازم برای پرداخت ندارند و یا شیوه پرداخت را بلد نیستند بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند.

نرم‌افزار انی دسک
نرم‌افزار انی دسک

ارسال اسناد در نرم‌افزار انی دسک

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار یعنی انی دسک قابلیت انتقال و جابه‌جایی اسناد و فایل‌ها است. شما می‌توانید هر فایلی را که بخواهید به‌آسانی انتقال دهید. درصورتی‌که بخواهید می‌توانید هر قایلی را در هر سیستمی که بخواهید کپی کنید. این قابلیت به‌خصوص در شرایط ضروری بسیار کاربردی است.

امنیت انی دسک

امنیت یکی دیگر از شاخصه‌های مهم در انتخاب هر نرم‌افزاری است. اگر شما بخواهید نرم‌افزارهای مختلفی برای سیستم و یا گوشی خود انتخاب کنید لازم است تا از امنیت آن اطمینان حاصل کنید. امنیت نرم‌افزار انی دسک با استفاده از فناوری TLS تأمین می‌شود. شما می‌توانید با خیال راحت به هر سیستمی که بخواهید متصل شوید و نگرانی ای از بابت اتفاق‌های احتمالی نظیر هک نداشته باشید.

ضبط در انی دسک

اگر شما بخواهید در فضای انی دسک چیزی ضبط کنید و یا از چیزی اسکرین‌شات بگیرید به‌راحتی می‌توانید انجام دهید. کاربرد این ویژگی به‌خصوص در جلسه‌های مختلف بسیار مورداستفاده است. در برخی موارد ممکن است شما بخواهید از یک جلسه ویدئو بگیرید و آن را ذخیره کنید. شما به‌راحتی می‌توانید از این قابلیت بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

ارسال پیام و گفتگو

یکی دیگر از ویژگی‌های نرم‌افزار انی دسک دررابطه‌با قابلیت چت است. هنگامی که وارد فضای انی دسک شوید و قابلیت دسترسی ایجاد کنید می‌توانید از این بخش استفاده کنید. اگر شما بخواهید در انی دسک چت کنید باید به بخش موردنظر بروید و هر پیامی که می‌خواهید به سیستم مقابل ارسال کنید.

عملکرد سریع

اگر از نرم‌افزار موردنظر یعنی انی دسک استفاده کنید دریافت خواهید کرد که چقدر عملکرد بالایی دارد. در نظر داشته باشید حتی اگر پهنای باند و یا سرعت نت شما ضعیف باشد بازهم انی دسک بسیار خوب فعالیت می‌کند. این قابلیت می‌تواند به‌راحتی کارهای شما را پیش ببرد.

نرم‌افزار انی دسک
نرم‌افزار انی دسک

قابلیت‌های اپلیکیشن‌ها در سیستم‌های مختلف روزبه‌روز در حال افزایش است. نرم‌افزار انی دسک یکی از نرم‌افزارهای محبوب و پرطرف‌دار بین صاحبان سیستم‌های مختلف است. اگر بخواهیم انی دسک را به‌طورکلی توضیح دهیم باید به زمان‌هایی اشاره کنیم که شما به یک متخصص برای تعمیر لپ‌تاپ و کامپیوتر را نیاز دارید اما آن شخص در دسترس شما نیست.

شما می‌توانید تنها با استفاده از یک کد در فضای انی دسک به شخص تعمیرکار یا هرکسی که بخواهید اجازه دسترسی به لپ‌تاپتان را بدهید. اگر شما بتوانید به‌درستی از مزایای این اپلیکیشن استفاده کنید می‌تواند در مواقع ضروری همراه شما باشد. از جمله ویژگی‌های کاربردی در این نرم‌افزار، سرعت بالا، اتصال سریع، امنیت زیاد، قابلیت ضبط تصویر، حجم کم و رایگان و… به این صورت است.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید