پرش لینک ها
چگونه بک لینک بسازیم

چگونه بک لینک بسازیم – روش های ساخت بک لینک

چگونه بک لینک بسازیم

چگونه میتوانیم بک لینک بسازیم
چگونه میتوانیم بک لینک بسازیم

در این مقاله قصد داریم برای شما آموزش دهیم که چگونه بک لینک بسازیم و رشد کنیم پس اگر قصد دارید رشد سایت خود را ببینید بهتر است در این مقاله همراه ما باشید اما قبل از هرچیزی باید بدانیم اول بک لینک چیست و چه مزایایی میتواند برای سایت داشته باشد.

بک لینک چیست

بک لینک به زبان ساده، به لینک یک وب‌سایت در وب‌سایت دیگر گفته می‌شود، در دنیای وب هرگاه که بخواهیم کاربران یک صفحه یا وب‌سایت را به سایت دیگری هدایت کنیم از لینک استفاده می‌کنیم، لینک‌ها در واقع آدرس‌های قابل کلیک هستند که در نوشته‌ها، دکمه‌ها یا تصاویر جاگذاری می‌شوند.گوگل برای اینکه مشخص کند کدام وب‌سایت‌ها نسبت به دیگران بهتر هستند از روش تایید و ارجاع در دنیای اینترنت استفاده می‌کند، که این روش با لینک دادن صورت می‌گیرد.پس زمانی که در وب‌سایت، لینکی ‌ایجاد کنید، می‌توانید بگویید که به آن وب سایت بک لینک داده و گیرنده‌ی لینک هم می‌تواند بگوید ما بک لینک گرفته‌ایم.گرفتن بک لینک سایت از بخش‌های اصلی در «Off-page SEO» به شمار می‌آید. بک لینک سایت به طور کلی نوعی «رأی» برای سایت دیگر به شمار می‌آید. هریک از این رای‌ها به موتورهای جستجو این مطلب را می‌رساند که محتوای موجود در سایت، محتوایی ارزشمند و کاربردی است.

آیا بک لینک واقعا مهم است؟

در اغلب موارد پاسخ به این سوال مثبت است. البته در مواردی هم دیده شده است که در کلمات کلیدی با رقابت متوسط یا پایین، با محتوای مناسب قادر هستید رتبه بگیرید. اما در اغلب موارد این اتفاق نمی افتد و ناچار هستید برای بدست آوردن اعتماد گوگل بک لینک ایجاد کنید اگر بتوانید سایت خود را با استفاده از تولید محتوا و همچنین سئو داخلی با ارزش کنید و در کلمه های کلیدی رتبه های خوبی بگیرید میتواند بسیار با ارزش تر از بک لینک باشند زیرا ماندگاری بیشتری خواهند داشت و به راحتی افت نخواهید کرد ولی باز هم همانطور که در مقاله های دیگر گفته شد این روش بسیار زمان بر است ینی در مدت زمان طولانی تری موفق خواهید شد اگر زمان ندارید و دوست دارید زود تر رشد کنید باید از بک لینک استفاده کنید.

چگونه بک لینک بسازیم و رشد کنیم ؟

روش و راهکار های زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها میتوانید برای سایت و مقاله هایی که دارید بک لینک رایگان بسازید و در مسیری که طی میکنید موفق شوید اگر قصد دارید در مورد این موضوع بیشتر بدانید بهتر است از مقاله ی ساخت بک لینک صفحه ی ما دیدن کنید در این مقاله با معرفی بهترین سیستم های وبلاگ دهی میتوانید برای خود بک لینک بسازید همچنین در ادامه شما را در مورد روش های بک لینک سازی بیشتر آشنا خواهیم کرد پس بهتر است هرگز این قسمت از مقاله را از دست ندهید.

  • 1 – بک لینک در رپورتاژ
  • 2 – ایجاد پست مهمان
    3 – استفاده از فروم‌ها یا انجمن‌ها
  • 4 – استفاده از شبکه های اجتماعی
  • 5 – ایجاد کردن وبلاگ وبسایت خود
  • 6 – ساخت بک لینک پروفایلی
  • 7 – ساخت بک لینک های کامنتی

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم سوال بسیاری از کاربران را که چگونه بک لینک بسازیم میباشد پاسخ بدهیم ، در این مقاله سعی کردیم به 7 روش و راهکار لینک سازی اشاره کنیم که هم به صورت رایگان است و هم باید در ازای آن پول بدهید اما با ارزش است سعی کنید بیشتر از وبلاگ نویسی استفاده کنید زیرا این روش برای کاربران کاملا رایگان در نظر گرفته شده است.

همچنین اگر سوال یا نظری در مورد چگونه بک لینک بسازیم ، داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم سرورنت  ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید