پرش لینک ها

آشنایی با مزیت‌های ساخت اپلیکیشن موبایل در ارومیه

مقدمه: ساخت اپلیکیشن موبایل در ارومیه

در این دوران مردم بیش از هر زمان دیگری از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند. بررسی‌های انجام‌ شده نشان می‌دهد که هر فرد به‌طور میانگین 5 ساعت از وقت خود در شبانه‌روز را به استفاده از موبایل اختصاص می‌دهد. این زمان صرف گشت زنی در وب‌سایت‌های مختلف و بررسی اکانت­ها در شبکه‌های اجتماعی می‌شود. این مزیت موجب شده که سود بالایی در ساخت اپلیکیشن و طراحی آن وجود داشته باشد. امروزه، اغلب کسب‌وکارهای و مشاغل سعی می‌کنند برای رونق تجارت خود از اپلیکیشن‌های موبایل کمک بگیرند. بدون تردید ارائه خدمات ساخت اپلیکیشن موبایل در ارومیه موجب افزایش باردهی تجاری کسب‌وکارها خواهد شد.

مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل

·         بهینه‌سازی سرمایه

اغلب افراد تصور می‌کنند که استفاده از خدمات طراحی سایت هزینه فراوانی به آنها تحمیل می‌کند؛ اما باید بگوییم استفاده از این خدمات می‌تواند هزینه تبلیغات شما را به‌صورت چشمگیر کاهش دهد. فراموش نکنید دستیابی به این هدف زمانی میسر می‌شود که اصول اساسی در طراحی اپلیکیشن را رعایت کنید.

·         سهولت برقراری ارتباط با کاربر

یکی از مزایای اصلی که با استفاده از اپلیکیشن موبایل به دست می‌آورید انگیزه بالا برای ارتباط با مخاطبین است. سعی کنید برای جذب مخاطب از محتوای جذاب کمک بگیرید. طراحی اپلیکیشن باید به‌گونه‌ای انجام شود که مخاطب تصور کند این اپلیکیشن هیچ مشابه دیگری ندارد. این روش انگیزه کافی در مخاطب ایجاد می‌کند که از اپلیکیشن شما استفاده کند و مسیر برای برقراری ارتباط دوطرفه دائمی بین شما و مخاطب فراهم می‌شود.

·         برند سازی

برند سازی با استفاده از تصاویر و لوگو یکی از مزیت‌های کلیدی و اصلی که با ساخت اپلیکیشن موبایل در ارومیه از آن بهره‌مند می‌شوید. این روش به افزایش وفاداری در مشتریان و القای حس ارزشمندی به آنها کمک می‌کند.

·         افزایش رونق کسب‌وکار با ساخت اپلیکیشن موبایل در ارومیه

تاثیر مثبت ساخت اپلیکیشن بر ایجاد حس ارزشمندی در مخاطب و افزایش وفاداری او از طریق برند سازی فرصت مناسبی برای افزایش فروش و ارتقای راندمان تجاری در هر کسب‌وکار را فراهم می‌کند. با اطمینان می‌تواند گفت فرایند ساخت اپلیکیشن موبایل یک فرایند روان‌شناختی است. در گام اول سعی می‌شود نقاط ضعف و نیازهای مخاطب شناخته شود. سپس، در طراحی اپلیکیشن اقدامت لازم به‌منظور تامین نیازها و رفع نقاط ضعف مخاطب برداشته می‌شود. این اقدامات ساده اما موثر به شما کمک می‌کند که بتوانید مخاطب را برای همیشه همراه نگه دارید.

عوامل موثر در تعیین هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل در ارومیه

  • نوع سازمان یا شرکتی که اپلیکیشن برای آن طراحی می‌شود.
  • نوع اپلیکیشن (خدماتی، مسافرتی، فروش و …)
  • سیستم‌عامل بکار رفته در ساخت اپلیکیشن؛ با توجه به اینکه دو نوع سیستم‌عامل اندروید و IOS در گوشی‌های هوشمند وجود دارد، برخی اپلیکیشن‌ها تنها قابلیت اجرا روی یکی از این سیستم‌عامل‌ها دارند؛ به عبارت دیگر، باید نسخه مناسب برای هر نوع سیستم‌عامل طراحی شود. برخی برنامه‌ها وجود دارند که می‌توانند بر روی هر دو سیستم‌عامل نصب شوند یا اینکه ناچار هستید نسخه اندروید و IOS برنامه خود را طراحی کنید.

سخن پایانی

یکی از ابزارهای کاربردی که می‌توانید برای توسعه کسب‌وکار به آن متکی باشید، تلفن‌های هوشمند است. با توجه به آمار به‌دست‌آمده اغلب مردم جهان بیش از 5 ساعت از زمان خود در یک شبانه‌روز را به مشاهده وب‌سایت‌های مختلف با استفاده از موبایل اختصاص می‌دهند. اصلی‌ترین راه بهره‌برداری مناسب از این فرصت ساخت و طراحی اپلیکیشن است.

برای ساخت یک برنامه مناسب باید به نوع سیستم‌عامل گوشی‌ها، نوع کسب‌وکار، مخاطبین و بسیاری موارد دیگر توجه کنید. با توجه به پیچیدگی انجام این مراحل توصیه می‌کنیم که برای تسهیل برقراری ارتباط با مخاطبین، افزایش وفاداری در آنها و دستیابی به سود تجاری بیشتر از خدمات ساخت اپلیکیشن موبایل در ارومیه استفاده کنید.

درصورتی که ساکن آذربایجان غربی هستید و می خواهید طراحی سایت در ارومیه انجام دهید با همکاران فروش سرورنت در ارتباط باشید.

مشاهده
بکشید