Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rocket domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/servernetir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/servernetir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the landinghub-core domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 6.7.0 افزوده شده است.) in /home/servernetir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
آموزش ارسال تیکت 0 تا 100
پرش لینک ها

آموزش ارسال تیکت در اپلیکیشن ساز سرورنت

با ارسال تیکت شما می‌توانید مشکلات‌تان را برای کارشناسان ارتباط با مشتری سرورنت مطرح کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد و نتیجه‌ به شما اطلاع‌ داده شود. تیکت (Ticket) یک اصطلاح بین‌المللی به معنی پرسیدن سوال کتبی از پشتیبانی است که مشتری درخواست خودش را در قالب تیکت پشتیبانی، ارسال می‌کند. در این مطلب می‌خواهیم با هم بخش ”تیکت” را یاد بگیریم. در ادامه مطلب با من در بلاگ سرورنت همراه باشید.

 

آموزش ارسال تیکت

در ابتدای ورود به سرورنت ، صفحه اپلیکیشن‌ها را، همانند تصویر زیر، مشاهده می‌کنید. در منوی راست این داشبورد، بخش‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید به بخش ”تیکت” همان‌طور که در تصویر مشخص‌شده دسترسی داشته باشید.

 

آموزش ارسال تیکت
آموزش ارسال تیکت

 

بعد از کلیک روی  قسمت ”تیکت” دو گزینه ”ایجاد تیکت جدید” و ”لیست تیکت‌ها” برای شما نمایش داده می‌شود.

اول از همه به سراغ توضیحات ”ایجاد تیکت جدید”، برویم. پس روی دکمه‌ی ”ایجاد تیکت جدید” کلیک کنید.
آموزش ارسال تیکت
آموزش ارسال تیکت

بعد از کلیک روی گزینه ”ایجاد تیکت جدید” وارد صفحه تصویر زیر خواهید شد، که اینجا می‌توانید تیکت‌تان را بنویسید و برای کارشناسان ارتباط با مشتری سرورنت ارسال کنید.

آموزش ارسال تیکت
آموزش ارسال تیکت

۱. عنوان: در این قسمت می‌توانید موضوع کلی تیکت‌تان را بنویسید.
۲. دپارتمان: زمانی که روی این قسمت کلیک کنید چهار دسته‌بندی باز می‌شود، که می‌توانید با توجه به موضوع تیکت‌تان یکی از این دسته‌بندی‌ها را انتخاب کنید:

  • فنی: اگر پیام شما مربوط به اشکالات فنی سیستم یا اپلیکیشن است این گزینه را باید انتخاب کنید.
  • فروش: در صورتی‌ که پیام شما مربوط به هزینه‌ها یا سفارش‌ است از این گزینه استفاده کنید.
  • طراحی: برای سوالات مربوط به طراحی اپلیکیشن‌، از این گزینه استفاده کنید.
  • پشتیبانی: اگر هر گونه سوال و یا مشکلی نسبت به سیستم دارید که مربوط به دسته‌بندی‌های بالا نمی‌شود این گزینه را انتخاب کنید.

۳. اهمیت: زمانی که روی این قسمت کلیک کنید سه حالت کم، متوسط و زیاد برای شما نمایش داده می‌شود، که می‌توانید با توجه به میزان اهمیت موضوع تیکت‌تان، یکی از این حالت‌ها را انتخاب کنید.
۴. پیام: در این قسمت می‌توانید متن تیکت را تایپ کنید و مشکل مد‌نظر را مطرح کنید.
۵. فایل پیوست تیکت: اگر فایلی دارید که می‌خواهید همکاران ما در بخش پشتیبانی آن را ببینند، می‌توانید از این قسمت فایل‌تان را پیوست کنید.
۶. ارسال: بعد از کلیک روی دکمه ”ارسال”، تیکت شما برای بخش ارتباط با مشتری سرورنت ارسال خواهد شد و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حال برویم به سراغ توضیحات ”لیست تیکت‌ها”، پس روی این قسمت کلیک کنید.
آموزش ارسال تیکت
آموزش ارسال تیکت

 

۱. شناسه: هر تیکتی که ارسال می‌کنید یک شناسه مخصوص به خودش را دارد که با آن می‌توانید تیکت را پیگیری کنید.
۲. دپارتمان: دپارتمان انتخاب‌شده در زمان ارسال تیکت، اینجا نمایش داده می‌شود.
۳. عنوان: همان عنوانی است که زمان نوشتن تیکت مشخص کرده‌اید.
۴. وضعیت: سه حالت وضعیت داریم که از سمت پشتیبان‌های سرورنت مشخص می‌شود:

  • باز: این وضعیت زمانی نمایش داده می‌شود که تیکت شما ارسال شده و هنوز از سمت پشتیبان‌های سرورنت بررسی نشده است.
  • درحال بررسی: زمانی که تیکت شما از سمت پشتیبان‌های سرورنت خوانده شده و در حال بررسی است، این وضعیت را مشاهده خواهید کرد.
  • پاسخ داده شده: زمانی که پشتیبان‌های سرورنت به تیکت شما رسیدگی می‌کنند و پاسخ می‌دهند، این وضعیت نمایش داده می‌شود.
  • بسته: بعد از اتمام مکالمه، تیکت شما توسط پشتیبان‌های سرورنت در وضعیت بسته قرار خواهد گرفت.

۵. اهمیت: میزان اهمیت را هم که خودتان زمان نوشتن تیکت مشخص کرده‌اید.
۶. آخرین بروز‌رسانی: زمان و تاریخ آخرین تغییری که در وضعیت تیکت شما انجام شده را در این قسمت مشاهده می‌کنید.
۷. جستجو کن: برای پیداکردن راحت‌تر تیکت موردنظر می‌توانید از این قسمت استفاده کنید.

آموزش ارسال تیکت به پایان رسید. همین الان می‌توانید مشکلات خود را برای ما در اپلیکیشن‌ساز سرورنت تیکت بزنید.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید