پرش لینک ها
سرورهای دیسکورد ایرانی، طی دو سال گذشته رشد بسیاری به لحاظ تعداد ممبر، فعالیت کاربران و همچنین کیفیت داشته‌اند. البته که جامعه دیسکورد ایران، پیشرفت حاصله را مدیون دگرگونی‌ دیسکورد و همه گیری بیماری کرونا است. هم‌اکنون ما شما را با یک لی

لیست سرورهای ایرانی و فارسی دیسکورد

سرورهای ایرانی و فارسی دیسکورد ، طی دو سال گذشته رشد بسیاری به لحاظ تعداد ممبر، فعالیت کاربران و همچنین کیفیت داشته‌اند. البته که جامعه دیسکورد ایران، پیشرفت حاصله را مدیون دگرگونی‌ دیسکورد و همه گیری بیماری کرونا است. هم‌اکنون ما شما را با یک لیست سرورهای ایرانی و فارسی دیسکورد آشنا خواهیم ساخت. قطعاً که شما می‌توانید با مطالعه این مطلب از سرورنت به پاسخ بسیاری از سؤالات خود دست پیدا کنید.

عظیم‌ترین و بزرگترین سرور دیسکورد ایرانی

حال بهتر است عظیم‌ترین سرورهای ایرانی و فارسی دیسکورد را به شما معرفی نماییم. جامعه صحیح و اصولی سرورهای ایرانی و فارسی دیسکورد منجر شده است تا هر روزه اشخاص بیشماری در سرورهای ایرانی و فارسی دیسکورد جوین گشته و به فعالیت بپردازند. البته که شما هم می‌توانید با لینک سرورها بدان‌ها جوین گردید. تنها نکته‌ای که میبایست در ورود به سرورهای ایرانی و فارسی دیسکورد مورد توجه قرار بدهید، این است که به هنگام ورود به سرورهای ایرانی و فارسی دیسکورد دقّت عمل به خرج دهید که قوانین و مقررات رعایت بشود.

عظیم‌ترین و بزرگترین سرور دیسکورد ایرانی سرور دیسکورد میا پلیز؛

کمتر فردی را در عالم گیم و بازی می‌توان جویا شد که با میا پلیز و ویدئوهای آن آشنا نباشد. میا پلیز از سال ۱۳۹۶ فعالیت خویش را در بطن یوتیوب آغاز نمود و ویدئوهای سرگرم کننده‌ی خویش را همراه با کوروش در کانال یوتیوب خود واقع می‌نماید. سرور میا پلیز در دیسکورد، ضمن سال ۱۳۹۹ طراحی و ساخته شد و توانست طی مدّت زمانی اندک بیست هزار ممبر به خویش جذب بنماید.

در بینابین سرورهای دیسکورد زمان خویش یک رکورد ایرانی به حساب می‌آمد. سرور دیسکورد میا پلیز با داشتن بالغ بر پنجاه هزار ممبر، پرچمدار پر جمعیت ترین سرور دیسکورد ایرانی محسوب می‌شود. این سرور ضمن مؤعد ده مارچ سال ۲۰۲۱ نشان وریفای خود را اخذ نمود و باری دیگر به افتخارات ایرانی پیوند خورد.

سرور میا پلیز با قسمت‌های اخبار یوتیوب و استریم، آپدیت‌های دیسکورد، گیم نیز چت جنرال، فن آرت، میم‌ها نیز پروموشن کار خود را در پیش رو گرفته است. نیز از سویی چنانچه که شما علاقه بسیاری به گروه شنبه داشته باشید، یک رباتی بیست و چهار ساعته برای شما عزیزان آهنگ‌های گروه شنبه را پخش خواهد کرد.

بنابراین می‌توان چنین بیان نمود که این سرور، بهترین محل جهت یافتن دوست نوین، هم تیمی خوب و دوست داشتنی، مطلع گردیدن از ساعت بارگذاری ویدئوها و ارتباطی مستقیم با جامعه‌ی هواداران میا پلیز تلقّی می‌شود.

 

سرور دیسکورد پوریا پوتک؛

پوریا پوتک از جمله هنرمندان رپر ایرانی می‌باشد که در کشور اکراین به زندگی خود ادامه می‌دهد. وی نیز تقریباً یک سالی می‌باشد که ویدئو‌های سرگرم کننده در کانال یوتیوب خویش واقع می‌نماید. پوریا پوتک در بطن سرور خویش با هواداران خود سخن می‌گوید. در یکی از گفت و گوها که با هوادار خود داشت غریب بر هفتصد و پنجاه نفر از هواداران وی در یک چنل گرد هم آمدند تا سخنان او را شنیده و با او سخن بگویند.

در این سرور شما می‌توانید نظرات، عقاید خود را در ارتباط با ویدئوهای او بیان دارید و یا ایده‌ی بهتر و مطلوب‌تری در ارتباط با ویدئوهای او بیان کنید. نیز از سویی شما قابلیت خواهید داشت که ویدئوهای یوتیوب یا کانال اسپاتیفای خویش را ضمن یکی از کانال‌های وی به مرحله‌ی اشتراک گذارید. حال آن‌که شما می‌توانید با عضویت ضمن سرور پوتک همانند مابقی تولید کنندگان محتوا از اخبار و همچنین زمان آپلود محتوای آن مطلع گردید.

بهتر است این گونه بگوییم که؛ سرور دیسکورد پوتک همچون میا پلیز از جمله رکورد داران جمعیت در بطن جامعه ایرانی محسوب می‌شود و در همین لحظات بیش از سی هزار عضو دارد. با استناد به اعضای بسیاری که در این سرور می‌باشند شما می‌توانید دوستان جدیدی را برای خود پیدا نمایید و با آن‌ها بازی کرده یا در ارتباط با کارهای روزانه خود با آن‌ها سخن بگویید.

سرورهای ایرانی و فارسی دیسکورد سرور دیسکورد اورکا؛

چنانچه که شما در عالم استریم مشغول تماشای استیریمرهای متنوع بوده باشید، مطمئناً نام اف کی اورکا با گوش شما برخورد کرده است. این استریمر هم نیز از مشهورترین استریمرهای ایرانی محسوب می‌شود که سرور دیسکورد پرجمعیتی را شامل می‌شود. از مشهورترین استریمرهای اورکان ما می‌توانیم به استریم خیریه چهارده روزه اشاره نماییم. این استریم رکورد جهانی طویل‌ترین استریم را شکسته است.

سرور دیسکورد اورکا از جمله معدود سرورهای پارتنر ایرانی با بیشتر از بیست هزار ممبر می‌باشد. اورکا به علّت فعالیت بسیار خویش در استریم توانسته است پارتنری دیسکورد را به خود اختصاص بدهد.

شما در بطن این سرور می‌توانید از پایانی‌ترین اخبار اورکا مطلع گردید و دوستان نوینی را برای خود پیدا نمایید. سرور اورکا به علّت آن‌که عنوان کانال یوتیوب آن گیمینگ می‌باشد، گیمرهای بیشماری را به سمت و سوی خود رهسپار نموده است. بنابراین شما در بطن این سرور می‌توانید به دنبال هم‌تیمی جهت انجام بازی آنلاین خود بگردید. از جمله گیراترین قسمت‌های این سرور دیسکورد، کانال نیترو دیسکورد رایگان می‌باشد. اورکا هرچند وقت یکبار یک عدد نیترو دیسکورد کلاسیک و یا آن‌که بوست را به هواداران خویش به عنوان جایزه ارائه می‌نماید.

 

 سرور دیسکورد امانگ اس ایران؛

چنانچه که ما بخواهیم در ارتباط با جذاب‌ترین بازی کم حجم آنلاین با شما سخن بگوییم، قطعاً چیزی که به ذهن ما خطور می‌کند بازی امانگ اس خواهد بود. این بازی به علّت شباهت بسیار زیادی که به بازی مافیا داشت، محبوبیت بسیاری در بطن جامعه استریم ایران به خود اختصاص داده است.

بنابر همین واسطه اشخاص بسیاری جهت آنلاین بازی نمودن امانگ اس به سوی دیسکورد آمده‌اند. امانگ اس به هنگام ورود خویش به عالم گیم، سهم به سزایی ازسرورهای ایرانی و فارسی دیسکورد را در سلطه خود گرفت. از جمله مشهورترین سرورهای امانگ اس ایرانی «امانگ اس ایرانیان» بود. امانگ اس بنابر تبلیغاتی که در پیش گرفت، توانست پیشرفت بسیاری در بینایین سرورهای دیسکورد ایرانی به خود اختصاص بدهد.

حدس شما درست است، چرا که این روزها محبوبیت بازی امانگ اس کمتر از پیش شده است. ولیکن به علّت برگزاری تورنومنت‌ها و مسابقات، هنوز هم که هنوز است در این سرور پلیرهای بسیاری مشغول انجام بازی با همدیگر هستند.

بیشتر از بیست هزار عضو در این سرور ایرانی و فارسی دیسکورد به چَشم می‌خورد. از سویی شما می‌توانید پلیرهای بسیاری جهت بازی‌های آنلاین خویش جویا شده و پیدا کنید.

 

 سرور دیسکورد آروین شو؛

پایانی‌ترین موردی که مایل هستیم از لیست سرورهای ایرانی و فارسی دیسکورد به شما معرفی نماییم سرور استریمر و یوتیوبر آروین شو است. این طرح بیشتر از پانزده هزار عضو دارد. آروین شو از جمله مشهورترین استریمرهای بازی مافیا در کشور ایران است. ضمن سرور دیسکورد آروین شو اجبار نوین‌ترین ویدئوها، استریم‌ها نیز توییت‌های وی قرار داده می‌شود.

و در پایان؛

دوستان عزیز ما ضمن این مطلب از سرورنت سعی نمودیم لیست سرورهای ایرانی و فارسی دیسکورد را به شما معرفی نماییم.‌ امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار بدهیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید