پرش لینک ها
سئو کلاه‌سیاه محتوا

سئو کلاه‌سیاه محتوا و 8 تکنیک سئو کلاه‌سیاه

سئو کلاه‌سیاه محتوا و 8 تکنیک سئو کلاه‌سیاه

اگر بخواهیم به شما بگوییم سئو کلاه‌سیاه محتوا چیست در ابتدا باید بدانید که منظور از سئو چیست. باتوجه‌به آنچه در مقاله‌های دیگر سایت گفتیم سئو ترفندهای کاربردی برای بالا آوردن سایت است. درصورتی‌که در محتوای سایت از سئو استفاده نشود ممکن است تا مدت‌ها بازخورد مناسبی نداشته باشد. درگذشته با استفاده از سئو کلاه‌سیاه افراد سعی می‌کردند ربات‌های گوگل را فریب بدهند تا با سرعت بیشتری باعث بهبود سایت شوند.

در نهایت ربات‌های گوگل با ترفندهایی که در کلاه‌سیاه استفاده می‌شد آشنا شدند و دیگر گولشان را نخوردند. ربات‌های گوگل به‌جای اینکه امتیازی به این سایت‌ها اختصاص دهند بر عکس آن‌ها را جریمه نیز کردند. در ادامه دررابطه‌با سئو کلاه‌سیاه همراه ما باشید.

سئو کلاه‌سیاه محتوا
سئو کلاه‌سیاه محتوا

تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه محتوا

همان‌طور که قبل‌تر اشاره کردیم سئو کلاه‌سیاه در واقع روش غیرمجاز سئو است. درصورتی‌که شما بخواهید از روش‌های سئو کلاه‌سیاه استفاده کنید همیشه باید نگران جریمه‌های گوگل باشید. در واقع هنگامی که شما از سئو کلاه‌سیاه استفاده کنید وبمستر گوگل را نقض می‌کنید به همین دلیل گوگل نیز با شما برخورد می‌کند.

تکنیک‌هایی برای سئو کلاه‌سیاه محتوا وجود دارد به این صورت که،

  1. متن پنهان
  2. تکرار کلمه کلیدی
  3. پیوند پولی
  4. محتوای بی‌کیفیت
  5. محتوای کپی و تکراری
  6. خرید بک‌لینک
  7. لینک‌سازی خارجی اسپم
  8. لینک گمراه‌کننده

استفاده از متن پنهان در سئو کلاه‌سیاه

توجه داشته باشید که کلمه کلیدی اهمیت بسیار زیادی در تولید محتوا دارد و به همین دلیل هم در سئو کلاه‌سیاه به روش اشتباه استفاده می‌شود. سئو کلاه‌سیاه از کلمه کلیدی پنهان استفاده می‌کند که این کلمه کلیدی از چشم پنهان است. در این روش کلمه کلیدی به رنگ پس‌زمینه قرار داده می‌شود و معمولاً هم فونت آن بر روی صفر قرار داده می‌شود. این سری کلمه کلیدی‌ها یا پشت تصاویر پنهان می‌شوند و یا در css به‌صورت مخفی در محتوا قرار می‌گیرند.

سئو کلاه‌سیاه محتوا
سئو کلاه‌سیاه محتوا

با استفاده از این نوع کلمه کلیدی سئو کلاه‌سیاه محتوا کلمه کلیدی‌ها را با تعداد بسیار زیادی در محتوا قرار می‌دهد. درگذشته موتورهای جستجو گوگل این کلمات کلیدی را تشخیص نمی‌دادند اما امروزه قابلیت‌ها و کاربردهای موتورهای جستجو نیز افزایش پیدا کرده است. موتورهای جستجو به‌سرعت این موضوع را تشخیص می‌دهند و آن را گزارش می‌دهند.

تکرار کلمه کلیدی

توجه داشته باشید که کلمه کلیدی باید متناسب بامحتوا قرار داده شود. درصورتی‌که محتوای شما دررابطه‌با یک موضوعی باشد و کلمه کلیدی بی‌دلیل در ابتدا یا  اواسط محتواها آورده شود همین موضوع خطا شناخته می‌شود. هنگامی که محتوا را وارد می‌کنید توجه داشته باشید درصورتی‌که کلمه کلیدی بی‌ربط درون محتوا قرار داده شود یعنی شما دارید از سئو کلاه‌سیاه محتوا استفاده می‌کنید.

پیوند پولی

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها در سئو محتوا لینک‌دهی است. باتوجه‌به همین موضوع لازم است تا لینک‌ها به‌درستی در محتوا قرار داده شوند و با ربط باشند. درصورتی‌که از لینک‌دهی بی‌ربط استفاده شود و یا از لینک‌های پولی برای این کار استفاده شود این مورد نیز خطا به‌حساب می‌آید.

محتوای بی‌کیفیت

ازآنجایی‌که تولید محتوا برای بالا آوردن سایت اهمیت بسیار زیادی دارد به همین دلیل کیفیت محتوا در درجه اول قرار دارد. درصورتی‌که محتوای شما باتوجه‌به معیارهای سئو کلاه سفید نباشد بنابراین مناسب نخواهد بود. محتوا باید در درجه اول به‌گونه‌ای باشد که مخاطب از خواندن آن احساس رضایت کند. اینکه شما بخواهید تعداد زیادی محتوا در وب‌سایتتان قرار دهید اشتباه است بنابراین بهتر است تا محتوای کمتر اما باکیفیت‌تر در سایت قرار دهید.

محتوای کپی و تکراری

اگر شما وارد دنیای تولید محتوا شده باشید می‌دانید که بزرگ‌ترین ایرادی که گوگل به آن اشاره می‌کند محتوای کپی یا تکراری است. محتواهای تکراری نشان‌دهنده این است که شما صرفاً قصد دارید که سایتی با محتوا داشته باشید اما اهمیتی به کیفیت آن نمی‌دهید. محتوای کپی به نظر گوگل صرفاً یک زباله به‌حساب می‌آید. باتوجه‌به این موضوع درصورتی‌که شما از کلمه کلیدی‌های تکراری یکی دیگر از ترفندهای سئو کلاه‌سیاه محتوا است.

خرید بک‌لینک

اگر بخواهیم این موضوع را با یک مثال توضیح دهیم لازم است تا بگوییم که خرید بک‌لینک مانند دوپینگ در ورزش است. دوپینگ می‌تواند شما را برای تکرار کردن این کار معتاد کند و درعین‌حال شما بدون وجود دوپینگ عاجز خواهید ماند. درصورتی‌که شما از یک سایت بک‌لینک خریداری کنید همیشه محتاج آن سایت خواهید ماند و حتی هزینه بسیار زیادی از دست می‌دهید.

لینک‌سازی خارجی اسپم

از هر مسئله‌ای برای سئو کلاه‌سیاه محتوا بگذریم از لینک‌سازی خارجی اسپم نمی‌توان گذشت. درصورتی‌که شما از لینک سایت‌های اسپمی استفاده کنید در ابتدا نتیجه و بازخورد بسیار خوبی دریافت می‌کنید اما به‌مرور این موضوع باعث آسیب رساندن به سایت شما می‌شود.

کلاکینگ: در این روش محتواهای زیادی برای جلب‌توجه گوگل ارسال می‌شود و یک محتوا برای جلب‌توجه مخاطب ارائه می‌شود.

ریدایرکت گمراه‌کننده: ریدایرکت در واقع به‌روزرسانی URL است. در سئو کلاه‌سیاه محتوا از روش‌های اشتباه در این موضوع استفاده می‌شود. فعالیت سئو کلاه‌سیاه در ریدایرکت مشابه کلاکینگ است.

لینک گمراه‌کننده

عده‌ای از سئو کاران مبتدی تصور می‌کنند که به‌راحتی می‌توانند گوگل را گول بزنند و یا اینکه این کار دست است اما این‌گونه نیست. در نظر داشته باشید گوگل مانند یک معلم است که برگه امتحانی شمارا خط به خط بررسی می‌کند. گوگل به یکی از موارد دقت زیادی می‌کند و آن بررسی محتوای شما در دستگاه‌های مختلفی است که کاربران با آن سایت شمارا چک می‌کنند.

سئو کلاه‌سیاه محتوا
سئو کلاه‌سیاه محتوا

سئو کلاه‌سیاه محتوا روشی برای گول زدن ربات‌های گوگل است. در این روش از تکنیک‌های غلط و اشتباه که نتایج مثبت فوری دارند استفاده می‌شود. نتایجی که توسط سئو کلاه‌سیاه به دست می‌آورید موقتی است و به‌مرورزمان باعث بروز اختلال می‌شود. ربات‌های گوگل درگذشته به برخی از ترفندهایی که در کلاه‌سیاه استفاده می‌شد توجه نمی‌کردند اما امروزه آنها نیز نسبت به این موضوع حساس شده‌اند.

باتوجه‌به این موارد استفاده از سئو کلاه‌سیاه یک روش اشتباه است که ممکن است که شمارا با نقض قوانین مواجه سازد و گوگل شما را حذف کند. در سئو کلاه‌سیاه اعتبار سایت شما موقتی است و در مدت‌زمان کوتاهی گوگل روش شما را تشخیص می‌دهد. روش‌های متنوعی مانند، محتوای کپی یا تکراری، کلمه کلیدی متعدد و بیجا و… تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه است.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید