پرش لینک ها

آموزش تست اپلیکیشن در اپلیکیشن ساز سرورنت

زمانی که طراحی یا ساخت اپلیکیشن‌ انجام شد و اپ خود را ساختید می‌توانید از طریق دکمه‌ی تست اپلیکیشن قبل از اینکه آن را نهایی کنید، روی گوشی موبایل‌تان اپ را تست و طراحی آن را بررسی کنید. همچنین می‌توانید لینک تست اپ را برای هر فردی که بخواهید بفرستید تا نظرشان را در مورد اپلیکیشن‌تان بدانید بدون اینکه لازم باشد، فایل آن را دانلود کنید. برای اشنایی با این بخش از پنل‌کاربری با من در بلاگ سرورنت همراه باشید.

ابتدا باید طبق تصویر زیر روی دکمه‌ی “تست اپلیکیشن” کلیک کنید.

آموزش تست اپلیکیشن
آموزش تست اپلیکیشن

در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، کد QR را مشاهده می‌کنید.

آموزش تست اپلیکیشن
آموزش تست اپلیکیشن

رای تست اپلیکیشن دو راه دارید:
۱. کد QR:


برای تست اپلیکیشن‌ تان باید کد QR که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید را از طریق گوشی موبایل‌تان با نرم‌افزار QRCode Reader اسکن کنید. می‌توانید از هر نرم‌افزار دیگری که قابلیت اسکن کد QR را داشته باشد هم استفاده کنید و به‌صورت آنلاین اپلیکیشنی را که طراحی کردید روی گوشی موبایل تست کنید.

۲. لینک:

همچنین می‌توانید با استفاده از Url موجود در زیر QR Code اپ را روی موبایل خود بررسی کنید حتی می‌توانید لینک اپ را برای هر کسی که بخواهید ارسال کنید و نظرشان را در مورد اپلیکیشن‌تان بدانید بدون اینکه نیاز باشد فایلی را دانلود کنند.

نکته۱: توجه داشته باشید که این دکمه برای طرح آغازین غیرفعال است. برای ارتقا طرح و دانلود اپ خود می‌توانید به لینک روبه‌رو مراجعه کنید: آموزش ارتقا پلن کاربری

نکته۲: اگر با استفاده از لینک تست اپلیکیشن، اپ را باز کنید و بعد دکمه‌ی “add to home” را کلیک کنید، آیکون اپ به منوی گوشی موبایل‌تان اضافه می‌شود و زمانی که روی آیکون اپ کلیک کنید تا اپلیکیشن برای‌ شما نمایش داده شود، خطای “این اپلیکیشن غیرفعال است.” را مشاهده خواهید کرد.

این خطا زمانی رخ می‌دهد که وب‌اپلیکیشن برای شما غیرفعال باشد و از ما این امکان را خریداری نکرده باشید. برای خرید وب‌اپلیکیشن می‌توانید از طریق تیکت درخواست خود را برای پشتیبان‌های سرورنت ثبت کنید.

آموزش تست اپلیکیشن در سرورنت به پایان رسید. همین الان می‌توانید ساخت اپلیکیشن را در اپلیکیشن‌ساز پازلی شروع کنید.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید