پرش لینک ها

استفاده از درگاه پرداخت رمز ارز در اپلیکیشن ساز سرورنت

استفاده از درگاه پرداخت رمز ارز : در نسخه الوند درگاه پرداخت رمز ارز هم به درگاه‌ سرورنت اضافه شده است و کاربرهای شما می‌توانند با استفاده از آن پرداخت‌های خود را از طریق ارز‌های دیجیتال رایج مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین و… انجام دهند. با من در بلاگ سرورنت همراه باشید تا با نحوه‌ی کار و همچنین استفاده از درگاه پرداخت رمز ارز بیشتر آشنا شوید.

راهنمای استفاده از درگاه پرداخت رمز ارز

آلفا کوینز یکی از درگاه‌های پرداخت بیت‌کوینی است. این درگاه علاوه بر بیت کوین، از لیت کوین و اتریوم هم پشتیبانی می‌کند. تعرفه معاملات آن، ۰.۹۹ % از هزینه هر معامله است. این شرکت API‌ های گسترده‌ای را برای توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد تا آن‌ها بتوانند از این درگاه استفاده کنند. برای اینکه بتوانید از این درگاه پرداخت استفاده کنید ابتدا باید در سایت آلفاکوینز حساب‌کاربری داشته باشید.

پس از ثبت اطلاعات و ست‌کردن تنظیمات در این سایت باید گزینه‌های project title، security key، password را از سایت آلفاکوینز بردارید و بعد وارد حساب‌کاربری خود در سرورنت شوید.

نکته: این درگاه روی افزونه حساب‌کاربری قرارداده شده است و باید این افزونه را به اپلیکیشن خود اضافه کنید.

وارد تب اشتراک شوید و درگاه پرداخت رمز ارز را انتخاب کنید. فیلدهای موردنظر برای شما نمایش داده می‌شود که باید در هر کدام از آن‌ها اطلاعاتی که از سایت آلفاکوینز دریافت کردید، را وارد کنید.

استفاده از درگاه پرداخت رمز ارز
استفاده از درگاه پرداخت رمز ارز

در نهایت ذخیره تغییرات را کلیک کنید تا درگاه پرداخت رمز ارز برای شما ست شود.

چرا باید از ارزهای دیجیتال در کسب‌وکار خود استفاده کنید؟

بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به جایگاه مناسبی برای پرداخت‌های بین کسب‌و‌کارها و پرداخت‌ها بین‌المللی دست پیدا کرده‌اند و بزودی در پرداخت‌های معمول میان مشتریان و کسب‌وکارها نیز به شکلی گسترده مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

  • کسب‌وکارها با مشتریان بین‌المللی می‌توانند به‌سادگی از این ارزها استفاده کنند و دیگر نگران هزینه تبدیل ارزها نباشند و معاملات در کمتر از ۱۰ دقیقه تایید می‌شوند.
  • همه اطلاعات پرداخت در بلاک چین (دفتر کل توزیع شده) ثبت می‌شوند، بنابراین هیچ نقطه مبهمی در رابطه با پرداخت‌ها باقی نمی‌ماند.
  • استفاده از بلاک چین در پرداخت‌ها سطح امنیت آن را بالاتر می‌برد. اگر کسی بخواهد بلاک‌چین را دستکاری کند باید کنترل بیش از ۵۰% شبکه همتا به همتا را در دست بگیرد که این امر تقریبا غیرممکن است.
  • هزینه معاملات به طور قابل توجهی کمتر است.
  • با استفاده از بیت کوین دیگر نیازی به حساب بانکی ندارید، کافیست یک کیف پول بیت کوینی داشته باشید.
  • محدودیت‌های موجود در پرداخت‌های اینترنتی دیگر وجود نخواهد داشت.

امروزه درگاه پرداخت بیت کوین به یکی از الزامات دنیای پرداخت اینترنتی تبدیل شده است.

آموزش استفاده از درگاه پرداخت رمز ارز رسید. همین الان می‌توانید برای ساخت اپلیکیشن و بررسی این درگاه وارد پنل کاربری خود در اپلیکیشن‌ساز سرورنت شوید.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید