پرش لینک ها
تأثیر بک لینک در سئو

تأثیر بک لینک در سئو – آموزش کامل 0 تا 100

تأثیر بک لینک در سئو سایت

 

تأثیر بک لینک در سئو
تأثیر بک لینک در سئو

تأثیر بک لینک در سئو چیست ؟ بک لینک‌ ها در نقش هدایت کننده ای کاربران را از سایتی به سایت دیگر می فرستند . در توصیفی بهتر بک لینک‌ها دریچه‌هایی برای حرکت کاربران در فضای نت به شمار می روند . دو حالت را در نظر بگیرید؛ حالتی که ده دریچه به سمت یک سایت باز باشد و حالتی که هزار دریچه به سمت آن باز باشد. در کدام حالت احتمالاً تعداد کاربران بیشتری به سمت آن وب سایت جذب خواهد شد ؟ لذا بک لینک‌ها شانس جذب کاربر را برای یک سایت بیشتر می کنند.یک وب سایت تا زمانی که بازدید کننده‌ای ندارد قطعا نمی تواند شانسی برای بهبود رتبه داشته باشد. رتبه‌هایی که گوگل در صفحات جستجو به سایت‌ها می بخشد تا حد بسیار زیادی به رفتار کاربران در سایت بستگی خواهد داشت. با هر یک کاربری که مدت زیادی صفحات یک وب سایت را زیر و رو می ‌کند یا بعد از گذشت مدت زمانی مجدداً به همان وب سایت بر می گردد، رتبه سایت بهبود پیدا می کند .

بک لینک چیست

بک لینک سازی را میتوان پربحث ترین موضوع در سئو دانست و نظرات ضد و نقیض بسیاری در مورد تأثیر بک لینک در سئو و استراتژی اجرای آن وجود دارد. در این مقاله تلاش میکنیم ابتدا دریابیم بک لینک چیست و پس از آن بررسی کنیم چه تاثیری بر سئو سایت ما خواهد داشت.لینک سازی یا کسب بک لینک فرآیند دریافت لینک از سایر سایت های اینترنتی برای سایت خودمان است. منظور ما از لینک متن یا تصاویری هستند که با کلیک بر روی آنها کاربر به صفحه دیگری در اینترنت منتقل میشود. ربات های گوگل زمان بررسی یک صفحه لینک های موجود در آن را نیز بررسی کرده و به این صفحات لینک شده مراجعه میکنند. به همین شکل مسیر حرکتی ربات گوگل در اینترنت شکل میگیرد.

مزایای بک لینک در سئو

پیش از این عنوان هم اطلاعات زیادی راجع به تاثیر بک لینک بر سئو صحبت کردیم اما در این بخش می خواهیم خیلی جدی‌تر مزایای ساخت بک لینک ها را بررسی نماییم.پیش از این عنوان هم اطلاعات زیادی راجع به تاثیر بک لینک بر سئو صحبت کردیم اما در این بخش می خواهیم خیلی جدی‌تر مزایای ساخت بک لینک ها را بررسی نماییم. به وب سایتی معتبر می گویند که کاملاً مرتبط با کلمات کلیدی موجود در آن جستجو شده و همین طور قابل اعتماد و اطمینان کاربران است ، پس با این این وجود گفت لینگ هایی که از این طریق ساخته میشوند میتوانند از اعتبار بالایی نیز برخوردار باشد و همچنین در معرض دید کاربران و موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت.

در بند های گذشته شما را با این که بک لینک چیست و چه تاثیراتی میتواند بر سئو و همچنین افزایش رتبه سایت داشته باشد آشنا کردیم اکنون باید بدانیم که بک لینک چه مزایای میتواند داشته باشد و دلیل که اصلا بک لینک به وجود آمد چیست پس با ما باشید تا به این موارد بپردازیم.

  • 1 – ارتقای رتبه اصلی وب سایت شما
  • 2 – ایجاد و برقراری ارتباطات جدید
  • 3 – ایجاد ترافیک به صورت اتوماتیک
  • 4 – ایجاد اعتبار برای برند شما

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم تأثیر بک لینک در سئو را بدانیم و فهمیدیم بک لینک چیست و چرا کاربران برای افزایش رتبه های سایت خود از آن استفاده میکنند که در این مقاله سعی کردیم تا حد ممکن به این سوالات پاسخ دهیم .

همچنین اگر سوال یا نظری در  مورد تأثیر بک لینک در سئو داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم سرورنت  ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید