پرش لینک ها

توضیحاتی در مورد ماژول های اپلیکیشن ساز سرورنت

ماژول های اپلیکیشن ساز سرورنت همان صفحات اپلیکیشن‌تان محسوب می‌شوند که بعد از ورود به حساب‌کاربری می‌توانید صفحات اپلیکیشن‌تان را با استفاده از این افزونه‌ها طراحی کنید. در سرورنت بیش از ۳۰ افزونه داریم که نیازهای شما را پوشش می‌دهد شما باید ببینید برای اپلیکیشن‌تان چه صفحاتی را لازم دارید بعد هر کدام را به اپ اضافه کنید. برای توضیحات کلی در مورد ماژول ها با من در بلاگ سرورنت همراه باشید.

توضیحات کلی در مورد ماژول ها

زمانی که افزونه‌ها را بررسی کردید باید تک به تک آن‌ها را به پنل اضافه کنید و تنظیمات آن را انجام دهید و محتوای‌تان را داخل افزونه‌ها قرار دهید. طبق تصویر زیر روی افزونه مورد نظر کلیک کنید.

توضیحاتی در مورد ماژول های اپلیکیشن ساز سرورنت
توضیحاتی در مورد ماژول های اپلیکیشن ساز سرورنت

بعد از کلیک روی افزونه موردنظر، افزونه به نوار بالای افزونه‌ها اضافه می‌شود. تنظیماتی که در این قسمت مطرح می‌کنم در تمامی افزونه‌ها قرار دارد.

ماژول های اپلیکیشن ساز سرورنت
ماژول های اپلیکیشن ساز سرورنت

1. برای این صفحه می‌توانید آیکون انتخاب کنید. آیکون موردنظر را می‌توانید از آیکون‌های پیش‌فرضی که ما آماده کرده‌ایم، انتخاب کنید.


۲. اگر تمایلی به انتخاب آیکون از آیکون‌های پیش‌فرض ندارید از این قسمت می‌توانید آیکون موردنظرتان را برای این صفحه، آپلود کنید.


۳.  از این قسمت می‌توانید “اسم صفحه” را ویرایش کنید. این نام در نوار بالای اپلیکیشن نمایش داده می‌شود و به کاربر شما در جابه‌جایی بین صفحات اپلیکیشن، کمک می‌کند.


۴. این قسمت برای مشخص‌شدن آنلاین یا آفلاین بودن افزونه‌ها است. اگر افزونه‌ آنلاین باشد محتوایی که در افزونه قرار می‌دهید به‌صورت آنلاین بروزرسانی می‌شود و کاربر همان لحظه تغییرات را مشاهده خواهد کرد اما اگر افزونه آفلاین باشد اعمال هر گونه تغییرات روی اپلیکیشن برای کاربرهای شما نمایش داده نمی‌شود و برای اینکه کابرهای شما بتوانند تغییرات را مشاهده کنند باید به‌روزرسانی را به صورت نسخه جدید منتشر کنید. (در مارکت‌ها یا در هر کانالی که اپ را منتشر کرده‌اید.)


5. برای تست هر صفحه‌ی اپلیکیشن می‌توانید از این قسمت  QRCode یا آدرس اینترنتی صفحه را بردارید و روی گوشی موبایل خود آن را بررسی کنید. این دکمه زمانی کاربرد دارد که شما می‌خواهید تغییراتی را که فقط روی همین افزونه (صفحه) اعمال کردید را مشاهده کنید.


6. با کلیک روی این دکمه، صفحه‌ی موردنظر در منوی اپلیکیشن برای کاربران‌تان نمایش داده نمی‌شود.


7. برای حذف صفحه، روی این گزینه کلیک کنید.

ماژول های اپلیکیشن ساز سرورنت
ماژول های اپلیکیشن ساز سرورنت

همه‌ی افزونه‌ها صفحه‌ی پس‌زمینه را دارند و شما می‌توانید برای قراردادن “عکس پس‌زمینه” مطابق تصویر بالا روی علامت مثبت کلیک کنید و عکس موردنظرتان را آپلود کنید تا به‌عنوان پس‌زمینه‌ی صفحه‌ی موردنظر قرار بگیرد.

توضیح در مورد ماژول های اپلیکیشن ساز سرورنت به پایان رسید. بعد از بررسی افزونه‌ها می‌توانید ساخت اپلیکیشن را در اپلیکیشن‌ساز سرورنت شروع کنید.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید