پرش لینک ها
معرفی سرور سیکادا

معرفی سرور سیکادا

ابتدا چطور است که کمی شما را با سرور دیسکورد آشنا سازیم و سپس به سمت و سوی سرور سیکادا رهسپار شویم. دیسکورد در واقع یک برنامه‌ی ارتباطی رایگان می‌باشد که بیشتر شبیه به برنامه‌های دوست داشتنی همانند؛ اسکایپ، slack, Microsoft teams, teamspeak است. این برنامه حاوی متن، صدا به همراه چت ویدئویی موردپسند کاربر در بطن سرورهای عمومی و اختصاصی است که هر فردی می‌تواند به گونه‌ای رایگان آن را برروی تلفن همراه خود نصب بنماید‌.

دیسکورد دارای رابط کاربری مشابهی با slack, Microsoft teams  است و سرورهای آن نیز همانند سرورهای slack, teams  به کار خود ادامه می‌دهند. با این وجود، سرورهای دیسکورد بیشتر به واسطه‌ی فعالیت‌های کاربر محور چون؛ reddit, subreddits آن گسترش پیدا می‌کند. حدوداً برای هر چیزی یک سرور دیسکورد وجود دارد.

توضیحات دیسکورد در بیشتر آپ استورها تحت عنوان «چت برای گیمرها» بیان گردیده است؛

دیسکورد نیز همانند ردیت یک پلتفرم انجمن آنلاین می‌باشد. این برنامه برای تمامی مسائل از پلتفرم‌های عظیم شرکتی و نهاد فراگیری تخصصی تا استخدام‌های سریع و محتوای بزرگسالان بهره‌گیری می‌کند. راهنمای رسمی دیسکورد به عبارتی منابع مفید و مؤثری را جهت درک شیوه کارکرد این انجمن‌ها و شیوه‌ی کنترل محتوای موجود در درون و خارج از دیسکورد برای شما مهیا می‌سازد.

ضوابط و دستورالعمل های انجمن دیسکورد غایت توسعه دهنده را جهت گردهم آیی گیمرها و ممنوعیت از آزار و سوء استفاده‌های کلامی و محتویات اضرار آور را به گونه‌ای صریح و شفاف بیان می‌دارد. نیز از سویی هم چنانچه که در ارتباط با مسائلی چون؛ آزار و اذیت‌های کلامی، خودکشی، دیگر موارد مرتبط بدین موضوعات کمک نیاز داشتید، این قسمت راه‌حل‌های بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

ولو همانند هر ابزار آنلاین دیگر این ضوابط الزاماً مانع از به انجام رساندن امور به واسطه‌ی نوجوانان و خراب‌کاری و یا کارهای بدخواهانه در این دست از رسانه‌ها نمی‌شود.

 

توضیحات دیسکورد

 دیسکورد یک برنامه‌ی رایگان می‌باشد؛

دیسکورد در واقع یک برنامه‌ی رایگان می‌باشد و جلد پیشرفته آن نیز دارای قیمت اندکی می‌باشد.‌ یک کمپانی عظیم می‌تواند از دیسکورد تحت عنوان بستر ارتباطی اصلی خویش نهایت بهره‌گیری‌ها را به عمل آورد. با فرض آن‌که این مشاغل و کسب و کار به دنباله‌ی تنظیم جوازها، تقویت امنیت و از سویی برداشتن چهارچوب‌های جلد رایگان می‌باشند، می‌تواند با پرداخت کردن تنها ۹۹/۹۹ دلار برای دوازده ماه از دیسکورد نیترو نهایت بهره‌گیری را به انجام برساند.

نیز از سویی شما عزیزان می‌توانید با discord nitro classic هزینه خود را به نصف کاهش بدهید. ورژن کلاسیک خصوصیت تقویت کننده سرور را شامل نمی‌گردد. این خصوصیت به شما امکان خواهد داد توان و قدرت ویژه‌ و مخصوص را به سرور خویش اعطاء نمایید و غالباً برای استریمرها، برنامه نویس و یا رهبر انجمن مفید و مؤثر است چه محیطی را جهت تعامل با فالوورهای خویش در نظر بی‌انگارد.

هر دو سرور نیترو و نیترو کلاسیک به گونه پرداختی می‌باشد و عمدتاً در اختیار گیمرهایی که به سمت و سوی خصوصیات همانند؛ پخش با کیفیت بسیار، برچسب گذاری سفارشی و موارد دیگری هستند، واقع می‌شود. سرورهای دیسکورد چه به حالت رایگان و چه به گونه پرداختی تمامی آنچه که شما بدان نیازمند هستید، در اختیارتان قرار خواهد داد. شما می‌توانید بات‌هایی را بسازید که سرور شما را خاص و ویژه می‌کند.

اپلیکیشن را گسترش بدهید یا از مزیت‌های منابع باز جهت تشکیل یک بازی و یا اپلیکیشن استفاده کنید و آن را به گونه سرور دیسکورد شخصی خویش به مصرف‌کنندگان بفروشید. سرور دیسکورد تنها با برداشتن ده درصد سود، به توسعه دهندگان اتخاذ بهتری نسبت به سهم دوازده درصدی اپیک و سهم سی درصدی استیم را خواهد داد.

 یک کمپانی عظیم می‌تواند از سرور دیسکورد تحت عنوان بستر ارتباطی اصلی خویش بهره گیرد؛

استناد به ترکیب سرور دیسکورد با برنامه‌های بیشمار مرتبط با بازی و اپلیکیشن‌های رسانه‌ای و همچنین امکان سفارشی‌سازی، جای تعجب باقی نمی‌ماند که بیشتر کاربران زمانیکه کامپیوتر خویش را روشن می‌نمایند، به اجرای سرور دیسکورد برروی آن مبادرت می‌ورزند.

به عنوان نمونه ترکیب این برنامه با برنامه پخش موسیقی اسپاتیفای به کاربران این امکان را خواهد داد که هم‌زمان با اجرای دیسکورد به مرور زمان، تشکیل، پخش و یا کار نمودن با اسپاتیفای نیز مبادرت ورزند. دهمین برنامه محبوب و دوست داشتنی برای کاربران دیسکورد نیز visual studio code می‌باشد که این چنین نمایان می‌سازد این برنامه تا چه مقدار می‌تواند جهت همکاری حرفه‌ای و تخصصی مفید و مؤثر باشد.

سرور دیسکورد در مرحله ابتدایی جهت اشخاصی مفید می‌باشد که گیمر می‌باشند، از استریم‌های بازی بهره می‌گیرند و به گسترش و مبحث و تبادل نظر در این زمینه و یا فروش بازی‌ها به فعالیت می‌پردازند. ولیکن در درجات پس از آن با فراتر رفتن از این حوزه‌ها به یک پلتفرم اجتماع محور جهت مشاغل و کسب و کار تکنولوژی مبدل می‌گردد. به هر هنگامیکه شما بخواهید با همکاران خویش، دوستان و یا فالوورهای خود مسائلی را هماهنگ بنمایید، این دست از پلتفرم‌ها می‌توانند به واسطه‌ی رابط کاربری سهل خویش که حاوی خصوصیات توانمندی می‌باشد، مبدل به یک راهکار محبوب و چَشم‌گیر برای تمامی افراد شود.

 

 سرور سیکادا چیست آیا می‌دانید!

حال آنچه که مهم است چیستی سرور سیکادا می‌باشد. بله درست است، سرور سیکادا یک سروری ایرانی زیان برای آن بخش از اشخاصی می‌باشد که به دنباله‌ی فضایی دوستانه با برنامه‌های سرگرمی متنوع و متفاوت و نیز پشت سر گذاشتن تجربه‌های نوین و به یاد ماندنی می‌باشند.

این دست از سرور دیسکورد (منظور ما سرور سیکادا است) با عنوان سرگرمی و تفریح و همچنین دوستانه محیطی مناسب و مطلوب برای سخن گفتن و نیز فعالیت کلّیه‌ی اشخاصی می‌باشد که در رنج‌های سنی گوناگون هستند و حاوی چنل‌های پابلیک و خصوصی نیز می‌باشند.

البته که در این سرور دیسکورد سیکادا چنل‌های ویژه‌ای نیز برای کاربران عزیز واقع شده است. برخی از آن‌ها عبارتند از؛ معرفی داشتن موسیقی، اخبارهای ورزشی، اخبار کشور ایران و جهان، سریال و فیلم سینمایی، اخبار استریم، تبریک روز تولد و… که در سرور سیکادا واقع شده است.

 سرور سیکادا چیست آیا می‌دانید! و در پایان؛

دوستان عزیز ما در این مطلب از خود سعی نمودیم شما را با سرور سیکادا و جوانب گوناگون سرور دیسکورد آشنا سازیم. حال بهتر است خاطر نشان شویم که شما می‌توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در سرورنت تماس حاصل فرمایید.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید