پرش لینک ها
بک لینک PBN چیست

منظور از بک لینک PBN چیست

بک لینک PBN چیست

منظور از بک لینک PBN چیست
منظور از بک لینک PBN چیست

بک لینک سازی راه و روش های بسیاری دارد که هرکس بر اساس نیازش از آن بتواند استفاده کند برای مثال یکی از روش های بک لینک سازی به صورت pbn میباشد که ممکن است در مورد آن هیچ گونه اطلاعاتی نداشته باشد ولی اصلا جای نگرانی نیست زیرا در این مقاله قصد داریم شما را با این موضوع که بک لینک PBN چیست بیشتر آشنا کنیم پس بهتر است ابتدا به این بپردازیم که که بک لینک PBN چیست چیست و چه مزایا و معایبی میتواند برای سایت داشته باشد.

pbn چیست

PBN یکی از راهکارهای سئوی کلاه سیاه (Black Hat) است. به عبارت دیگر انجام این کار به معنای نقض قوانین گوگل بوده و می‌تواند خطرات زیادی را به دنبال داشته باشد. گوگل در مقاطع زمانی مختلف حساسیت خود بر روی PBN اعلام نموده است. در واقع مخفف عبارت تکمیلی Private Blog Network می باشد که با گذر زمان به Private Backlink Network تغییر پیدا کرده است و بیشتر با این عنوان در میان عموم شناخته شده است.

اگر بخواهیم pbn را بیشتر و بهتر بیان کنیم باید بگوییم مجموعه ای از وبلاگ ها و سایت ها می باشد که هدف تمامی آن ها تقویت سایت اصلی و لینک های ایجاد شده می باشد. در حقیقت pbn نوعی از لینک های مزرعه می باشد که سال ها پیش در سئو مطرح شده است و هدف آن ساخت مجموعه ای بزرگ و عظیم از سایت ها می باشد که با یکدیگر مرتبط بوده و به یک سایت خاص لینک می دهند.

چرا گوگل اینقدر روی PBN ها حساس است

همانطور که گفته شد یکی از روش های کلاه سئو میباشد و اگر در مورد سئو کلاه سیاه اطلاعات داشته باشید باید بدانید که یکی از روش های لینک سازی میباشد که گوگل با چنین روش بسیار مخالف است و اگر بفهمد کاربری با استفاده از روش اقدام به سئو یا بهینه سازی سایت خود کرده است قطعا آن صفحه را جریمه خواهد کرد ، میزان قدرت این روش لینک سازی و تاثیرگذاری آن بر رتبه بندی نتایج سرچ گوگل ، دلیل اصلی حساسیت زیاد گوگل بر روش لینک سازی PBN میباشد چون میتواند د مدت زمان کمی تاثیر زیادی بگذارد گوگل با چنین روش هایی شدید مخالف است اما باید بدانیم که چگونه یک صفحه شناسایی میشود ؟ که در ادامه به این موضوع نیز خواهیم پرداخت .

گوگل از چه طریقی بک لینک PBN را شناسایی و جریمه میکند؟

در این مقاله سعی کردیم شما را به صورت کامل با بحث PBN آشنا کنیم همچنین برای شما بیان شد که بک لینک PBN چیست و چه مزایا و معایبی میتواند داشته باشد اکنون باید به این مورد بپردازیم که چنین بک لینک هایی چگونه توسط گوگل شناسایی میشوند آیا راه حل هایی وجود دارد که بتوانیم گوگل را دور زده و بک لینک PBN بسازیم ؟ در ادامه به تک تک سوالاتتان پاسخ خواهیم داد. پس بهتر است همراه سرورنت باشید تا پاسخ تمام سوالاتتان را بگیرید.

  • 1- دامنه‌ها همگی به نام یک شخص هستند
  • 2- سایت‌های شبکه لینک بر روی یک هاست یا سرور قرار گرفته‌اند
  • 3- دامنه‌هایی که میخرید با ماهیت و محتوای جدیدی فعالیت می‌کنند
  • 4- اطلاعات تماس و برندینگ سایت‌ها تغییر می‌کند یا مشابه است
  • 5 – دامنه شما لینک های جدید دریافت نمی کند

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم بر این که بک لینک PBN چیست غلبه کنیم و پاسخی بسیار مناسب برای این سوال طرح کنیم و دانستیم که PBN چیست و ساخت چنین بک لینیکی چه مزایا و معایبی میتواند داشته باشد

همچنین اگر سوال یا نظری در مورد بک لینک PBN چیست ، داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم سرورنت  ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید