پرش لینک ها
گوگل ترندز چیست

گوگل ترندز چیست – آموزش استفاده از گوگل ترندز

گوگل ترندز چیست؛ آموزش استفاده از گوگل ترندز در سئو سایت

 

گوگل ترندز چیست و چه مزایایی میتواند داشته باشد
گوگل ترندز چیست و چه مزایایی میتواند داشته باشد

یکی از درخواست های پرتکرار شما دوستان عزیز و همراهان وبسایت سرورنت بود. ما هم به رسم همیشه، اطاعت امر کردیم و یک آموزش جامع و کامل در مورد گوگل ترندز، این ابزار قدرتمند و تحلیلی گوگل برای شما دوستان آماده کردیم.قبل از برسی باید بگوییم که این وب سایت نیز مانند ابزار های دیگر گوگل برای همه ی کاربران چه ایرانی و چه خارجی کاملا رایگان بوده و هیچ گونه هزینه ای در قبال آن نخواهید پرداخت در این مقاله قصد داریم به بیان این که گوگل ترندز چیست و چه کاربردی برای کاربران دارد بپردازیم اگر در این زمینه هر گونه مشکل یا پیشنهادی دارید بهتر است در این مقاله همراه ما باشید تا باهم به بحث مهم این که گوگل ترندز چیست و چه مزایایی دارد بپردازیم.

گوگل ترندز چیست و چه مزایایی دارد

ابزار تحلیلی گوگل ترندز یک ابزاری میباشد که میتوان با استفاده از این سایت و قابلیت هایی که دارد روند جست و جو در گوگل را برسی کرد برای مثال شما قصد دارید روی کلمه ی کلیدی خاص کار کرده و در مورد آن مقاله بنویسید اما نمیدانید تعداد سرچ در ماه های گذشته به چه صورت بوده و همچنین هیچ گونه اطلاعاتی در مورد کلمه های هم خانواده ی آن ندارید ، ک چه در این صورت با استفاده از سایت گوگل ترندز میدانید تمام این گونه اطلاعات را برسی کنید و یک کلمه ی کلیدی پر جست و جو پیداکنید ودر مورد آن شروع به نوشتن مقاله کنید شما با استفاده از گوگل ترندز میتوانید بفهمید که اگر کلمه کلیدی ای در گذشته سرچی داشته آیا در آینده نیز میتواند سرچ داشته باشد یا خیر به این صورت اطلاعات کاملا دقیقی به شما خواهد داد.

دلیل استفاده از Google Trends

ممکن است سوالی از خود بپرسید که چرا باید از Google Trends استفاده کنیم ؟ چه مزایایی میتواند برای ما داشته باشد ؟ در بند گذشته سعی کردیم به صورت کامل به این که گوگل ترندز چیست بپردازیم اما در این قسمت از مقاله قصد داریم به برخی از مزایای استفاده از گوگل ترندز بپردازیم اگر شما نیز دوست دارید با چنین مزیت هایی بیشتر آشنا شوید بهتر است این قسمت از مقاله را از دست ندهید و همراه ما باشید تا به این مزیت ها بپردازیم.

  • 1 – جست و جوی عبارت کلیدی در ماه های گذشته
  • 2 – میتوانید با استفاده از گوگل ترندز میزان سرچ 2 کلمه کلیدی را در ماه های گذشته برسی نمایید.
  • 3 – مشاهده بیشترین عبارات جست و جو شده پیرامون کلمه کلیدی مورد نظر
  • 4 – مشاهده ی میزان جست و جو بر اساس منطقه

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم شما را با یکی دیگر از ابزار های گوگل آشنا کنیم که میتواند در تحلیل و برسی سایت بسیار کمکتان کند اگر از مقاله ی گوگل وب مستر تولز دیدن کرده باشید در این مقاله گفته شد که میزان سرچ کلمه کلیدی چقدر میتواند مهم باشد و باید تا میتوان از ابزار های رایگان استفاده کرد تا این کلمه کلیدی را مورد برسی قرار داد تا یک کلمه کلیدی پر جست و جو بتوانیم پیدا کنیم در این مقاله به صورت 0 تا 100 سعی کردیم به این که گوگل ترندز چیست و چه مزایایی دارد بپردازیم.

همچنین اگر سوال یا نظری در  مورد گوگل ترندز چیست داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم سرورنت  ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید