پرش لینک ها
گوگل درایو چیست

گوگل درایو چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است

گوگل درایو چیست؟ راهنمای جامع استفاده از Google Drive

گوگل درایو چیست
گوگل درایو چیست

یکی دیگر از سرویس های محبوب گوگل گوگل درایو میباشد ، گوگل درایو بر پایه ی رایانش ابری فعالیت میکند و این امکان را به کاربران میدهد که هر گونه فایل دیجیتالی را ذخیره سازی کنند البته این ابزار به کاربران امکانات دیگری همچنون مدیریت، ویرایش، به اشتراک گذاری، و . . . را میدهد گوگل درایو شما را از خرید هارد، کارت حافظه و سخت‌افزارهای ذخیره‌سازی بی‌نیاز می‌کند و به شما امکان دسترسی به اطلاعات را  روی هر دستگاهی می‌دهد. هر زمان که به اطلاعات خود نیاز داشتید، کافی است به حساب گوگل درایو خود متصل شوید تا به اطلاعات و فایل‌هایتان دسترسی پیدا کنید.با گوگل درایو می‌توانید فایل‌ها و اسناد خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این ویژگی‌ باعث می‌شود تا چالش‌های مربوط به استفاده از پیام‌رسان‌ها در کسب‌وکارها رفع شود و اعضای یک تیم بتوانند فایل‌های خود را در یک فضای امن و برپایه حافظه ابری با یکدیگر به اشتراک بگذارند. در این مقاله قصد داریم شما را با گوگل درایو بیشتر آشنا کنیم و بگوییم که گوگل درایو چیست و چه کاربرد هایی دارد پس برای گرفتن پاسخ این سوال بهتر است در این مقاله همراه تیم سرورنت باشید تا به این موضوع بپردازیم.

گوگل درایو چیست؟ چگونه کار می کند

بحث گوگل درایو یک بحث طولانی میباشد که در این مقاله نمیگنجد ولی تا جایی که ممکن است ما سعی خواهیم کرد ایم بحث را تمام کنیم ، گوگل درایو نیز مانند گوگل ترندز ، گوگل وبمستر تولز  یکی دیگر از ابزار های گوگل میباشد که در نزد گوگل بسیار محبوب میباشد Google Drive راه حل ذخیره سازی ابری گوگل است. این به شما امکان می دهد رسانه ها و اسناد خود را در سرورهای گوگل ذخیره کنید تا بتوانید فضای روی هارد دیسک خود را آزاد کنید گوگل درایو برای کاربران خود 15 گیگ حافظه در نظر گرفته است اگر قصد دارید از از فضای بیشتر استفاده کنید باید باید با استفاده از خرید اشتراک گوگل درایو حاظه یا فضا برای خود خریداری کنید تا بتوانید استفاده ی بیشتر ببرید.

گوگل درایو چه مزایایی دارد

در بند های گذشته برای شما عزیزان بیان شد که گوگل درایو چیست و چگونه میتوان از آن استفاده کرد اما گوگل درایو مزایایی دارد که باعث شده کاربران زیادی از آن استفاده کنند و همین مزایا و قابلیت هایی که گوگل درایو دارد باعث شده در میان کاربران گوگل محبوب شود و از آن استفاده کنند اما این مزایایی که دارد چیست ؟ که درادامه به تک تک آنان خواهیم پرداخت.

  • 1 – به صورت آنلاین میتوانید همکاری تیمی راه اندازی کنید.
  • 2 – امکان اشتراک گذاری فایل و اسناد برای همه وجود دارد.
  • 3 – در زمان بسیار کم و در سرعت بسیار بالایی میتوانید اسناد و مدارک اپلود کنید
  • 4 -جست‌وجوی آسان در محتوا
  • 5 – اسکن مستقیم با دوربین تلفن همراه
  • 6 – استفاده از قابلیت جسو جو پیشرفته ی گوگل درایو

در نتیجه

گوگل درایو یکی دیگر از ابزار های جذاب گوگل میباشد که بسیار پیشرفته و نزد کاربران بسیار محبوب است ، گوگل درایو قابلیت و مزایای بسیاری دارد که در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به انان بپردازیم مبحث گوگل درایو بسیار طولانی و پیچیده میباشد که در یک مقاله قادر به توصیف آن نخواهیم بود ولی تا جایی که ممکن بود سعی کردیم گوگل درایو را به صورت کامل بیان کنیم.

همچنین اگر سوال یا نظری در مورد گوگل درایو چیست داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم سرورنت  ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید