پرش لینک ها
فوتوشاپ چیست؟ فوتوشاپ یک برنامه برای ویرایش عکس ها می باشد که به وسیله کمپانی آدوبی در سال 1990 تولید شده است. و توانسته است که با چند سال کار کردن بر روی این نرم افزار امکانات جدید و جالبی را به آن اضافه نماید. این برنامه دارای ابزارهای زیادی برای طراحی است مانند:  نقاشی دیجیتال، طراحی سایت و رتوش و... نکته مهم این است که پیشرفت های این برنامه ادامه دارد و در سال های آینده دارای پیشرفت های زیادی است.

یادگیری کار با فتوشاپ را چگونه یاد بگیریم؟

یادگیری کار با فتوشاپ می‌تواند برای بسیاری از افراد دارای درآمد باشد. ولی برای یادگیری فتوشاپ باید به طور حرفه ای و سریع آن را یاد بگیرید و به وسیله آن یک کسب در آمد بدون سرمایه انجام دهید.

یادگیری فتوشاپ کار بسیار آسانی است و تنها نیاز به یادگیری اصول اولیه دارد. برای یادگیری اولیه فتوشاپ نیاز نیست حتما از فتوشاپ استفاده کنید.

بهتر است برای یادگیری اولیه به سایت های canva Desing School  و hackdesign بروید تا بتوانید با اصول اولیه آشنا شوید.

برای یادگیری فتوشاپ بهتر است از ابزارهای فتوشاپ که در قسمت چپ این برنامه قرار دارند بروید و با کلیک کردن بر روی آنها طرز کار با آن را یاد بگیرید. و از راه آن به یک کسب و کار پر سود دست پیدا کنید.

سعی کنید در روز و با یک ابزار جدید از آن آشنا شوید و با آن کار کنید که باعث می شود که در یادگیری فتوشاپ پیشرفت سریعی داشته باشید و بتوانید کار با فتوشاپ را به راحتی یاد بگیرید.

فتوشاپ چیست؟

فتوشاپ یک برنامه برای ویرایش عکس ها می باشد که به وسیله کمپانی آدوبی در سال 1990 تولید شده است. و توانسته است که با چند سال کار کردن بر روی این نرم افزار امکانات جدید و جالبی را به آن اضافه نماید.

این برنامه دارای ابزارهای زیادی برای طراحی است مانند:  نقاشی دیجیتال، طراحی سایت و رتوش و… نکته مهم این است که پیشرفت های این برنامه ادامه دارد و در سال های آینده دارای پیشرفت های زیادی است.

 یادگیری کار با فوتوشاپ  قبل از یاد گرفتن فتوشاپ باید اطلاعاتی را درباره رنگ ها و لایه های تصویری،  فرمت های مختلف آن به دست بیاورید. که می توانید به راحتی با یک کلیک ساده در گوگل اطلاعات لازم در مورد این موارد رو به دست بیارید. برای یادگیری بهتر است برنامه فتوشاپ را نصب نمایید و از نسخه بروز آن استفاده کنید

 یادگیری کار با فتوشاپ

قبل از یاد گرفتن فتوشاپ باید اطلاعاتی را درباره رنگ ها و لایه های تصویری،  فرمت های مختلف آن به دست بیاورید. که می توانید به راحتی با یک کلیک ساده در گوگل اطلاعات لازم در مورد این موارد رو به دست بیارید.

برای یادگیری بهتر است برنامه فتوشاپ را نصب نمایید و از نسخه بروز آن استفاده کنید.

هنگام وارد شدن به برنامه فتوشاپ می بینید که این نرم‌افزار به هیچ کدام از نرم افزارهایی که تا به حال با آن کار کرده اید شبیه نیست.

در قسمت سمت چپ آن یک نوار بلند قرار دارد که قسمت های مهم فتوشاپ را در آنجا جایگذاری کردند و بیشتر برای فتوشاپ از این ابزار ها استفاده می کنند.

و در قسمت سمت راست بالای تصویر ۱ قسمت رنگ وجود دارد که بر اساس نوع فتوشابی که می خواهید انجام دهید یکی از آن رنگ ها را انتخاب می کنید.

در بالای تصویر منوی فتوشاپ وجود دارد که هر یک از این منوها دارای ابزارهای مختلفی است که می‌توانید با آن ها عملیات های ساده و پیشرفته را انجام دهید.

برای یادگیری زودتر باید اول  آیکون های که در قسمت سمت چپ برنامه فتوشاپ است را به خوبی یاد بگیرید. مثلا می توانید یک عکس را انتخاب کرده و به وسیله این ابزار ها روی آن عکس کار کنید.

سعی کنید به این ابزارها تسلط کامل پیدا کنید تا بتوانید در مراحل بعدی به راحتی از آن استفاده کنید. بعد از یادگیری ابزارها می توانید به راحتی  تصاویر را ویرایش کنید.

روش های مختلف برای یادگیری کار با فتوشاپ

برای یادگیری سریع کار با فتوشاپ از راه های مختلفی استفاده نماید:

  • یکی از راه های یادگیری فتوشاپ تجربه کردن و یاد گرفتن کاربردهای این برنامه است
  • یکی دیگر از روش های یادگیری دیدن فیلم های آموزشی مربوط به برنامه فوتوشاپ است که می توانید با آن به راحتی کار با فوتوشاپ را یاد بگیرید.
  • همچنین می توانید با مطالعه ی کتاب های آموزشی کار با این برنامه را یاد بگیریم.

روش های مختلف برای یادگیری کار با فوتوشاپ برای یادگیری سریع کار با فوتوشاپ از راه های مختلفی استفاده نماید: یکی از راه های یادگیری فوتوشاپ تجربه کردن و یاد گرفتن کاربردهای این برنامه است یکی دیگر از روش های یادگیری دیدن فیلم های آموزشی مربوط به برنامه فوتوشاپ است که می توانید با آن به راحتی کار با فوتوشاپ را یاد بگیرید. همچنین می توانید با مطالعه ی کتاب های آموزشی کار با این برنامه را یاد بگیریم.

جمع بندی

برای یادگیری کار با فتوشاپ بهتر است یکی از روش های بالا را انتخاب نماید تا بتوانید به راحتی با تکنیک های این برنامه آشنا شوید و یکی از روش های که باعث می شود زودتر فتوشاپ یاد بگیرید تمرین بسیار است.

طراحی در ارومیه

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید