پرش لینک ها

افزایش فالوور در اینستاگرام با استفاده از 10 روش طلایی

افزایش فالوور در اینستاگرام با استفاده از 10 روش طلایی

افزایش فالوور در اینستاگرام به یک دغدغه بسیار مهم در جهان امروز تبدیل شده است. اینستاگرام یکی از نرم‌افزارهای محبوب در میان افراد زیادی از سراسر جهان است. شما هر روز که از خواب بیدار می‌شوید زمان زیادی را تا شب در اینستاگرام می‌گذرانید. تولید محتوای متنی و ویدئویی در اینستاگرام به‌صورت حرفه‌ای در حال بارگذاری است.

شما در حالت عادی نمی‌توانید رشد چندانی در اینستاگرامتان مشاهده کنید. اینستاگرام امروزه به فضایی تبدیل شده است که علاوه بر بارگذاری تصاویر و ویدئوهای شخصی می‌توانید به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی نیز از آن استفاده کنید. کسب درآمد و افزایش بازاریابی فروش در اینستاگرام همچنان درحال‌رشد است.

افزایش فالوور در اینستاگرام
افزایش فالوور در اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام و روش‌های آن

روش‌های بسیاری برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد. درصورتی‌که شما تمامی روش‌ها را در کنار هم به‌درستی انجام ندهید نمی‌توانید بازدهی مناسبی دریافت کنید. از جمله مهم‌ترین روش‌های افزایش فالوور،

  1. بهینه‌سازی بیوگرافی و یا اطلاعات پروفایل
  2. برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای انتشار مطالب و تصاویر
  3. به‌روز بودن و بارگذاری مداوم تصاویر
  4. آموزش الگوریتم‌های اینستاگرام
  5. بارگذاری انواع محتوا
  6. محتوای منحصربه‌فرد و شخصی
  7. کپشن با زیرنویس حرفه‌ای
  8. هشتگ‌گذاری عالی و حرفه‌ای
  9. برقراری ارتباط با کاربران و فالوورها
  10. همکاری با دیگر صفحات اینستاگرامی

بهینه‌سازی بیوگرافی و یا اطلاعات پروفایل

بیو اینستاگرام در واقع نشان‌دهنده ویژگی‌های درون صفحه شما است. از این بخش ویژه اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید. 150 کاراکتر در این قسمت برای نوشتن وجود دارد. در این قسمت لازم است تا جزئیات ضروری را وارد کنید. از جمله،

چه کسی هستید؟

پیجتان دررابطه‌با چه چیزی است.

لینک سایت درصورتی‌که داشته باشید و…

در این قسمت می‌توانید از هشتگ‌های به‌خصوص نیز استفاده کنید. هشتگ‌هایی با عنوان‌های درون پیجتان مانند فروش لباس درصورتی‌که فروشنده باشید.

برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای انتشار مطالب و تصاویر

برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای افزایش فالوور در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. زمان‌هایی را برای انتشار مطالب در نظر بگیرید. باتوجه‌به این موضوع تعیین کنید که هر دو ساعت یک استوری بزاری و یا هر 8 ساعت یک پست منتشر کنید. این وظیفه شما است که بفهمید چه زمانی کاربران و فالوورهایتان آنلاین هستند.

به‌روز بودن و بارگذاری مداوم تصاویر

بارگذاری پست و استوری را به تعویق نیندازید. در زمان‌هایی که مشخص می‌کنید به طور مداوم پست و استوری به اشتراک بگذارید. صفحه‌های معروف در زمینه کسب‌وکار طبق تجربه هر هفته 4 پست به اشتراک می‌گذارند. افزایش فالوور در اینستاگرام در این مرحله باتوجه‌به نیاز شما و اطلاعات شما انتخاب می‌شود.

آموزش الگوریتم‌های اینستاگرام

اینستاگرام الگوریتم‌های مشخصی در هر قسمت دارد. باتوجه‌به این موضوع مثلاً تشخیص می‌دهد که معمولاً شما با چه کسی بیشتر مطالب را به اشتراک می‌گذارید بنابراین در قسمت پیشنهادی اولیه همان شخص را قرار می‌دهد. در هر یک از بخش‌های مختلف نیز با همین اندازه دقت فعالیت دارد.

بارگذاری انواع محتوا

برخی افراد فکر می‌کنند که اینستاگرام تنها محلی برای بارگذاری تصاویر و ویدئوها است. درحالی‌که اینستاگرام در بخش‌های متنوعی در حال فعالیت است. در بخش اکسپلور اینستاگرام شما معمولاً محتواهایی را مشاهده می‌کنید که یا آن‌ها را سرچ کرده‌اید یا به دنبال پیج‌های مشابه آن بوده‌اید. اینستاگرام مانند یک هوش مصنوعی عمل می‌کند و قابلیت بی‌نظیری در این موضوع دارد.

برای افزایش فالوور در اینستاگرام لازم است تا کاربران خود را بشناسید و انواع و اقسام محتوا را باتوجه‌به موضوع مورد نظرتان بارگذاری کنید. انتخاب تصاویر، ویدئوها، موسیقی، متن و… همه باتوجه‌به جزئیاتی که دارند حائز اهمیت هستند و نیازمند توجه نیز هستند.

محتوای منحصربه‌فرد و شخصی

برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید کاری کنید که مخاطب با مشاهده صفحه شما لذت ببرد. درنظرداشتن علایق مخاطبان باعث می‌شود که افراد بیشتری به سمت شما جذب شوند. محتواهای انحصاری و مربوط به صفحه شما به‌نوعی می‌تواند ملاکی برای شناسایی پیج شما باشد. در این قسمت شما می‌توانید به‌عنوان‌مثال در ابتدای ویدئوهایتان از یک حالت خاص استفاده کنید. حتی می‌توانید در تصویرهایتان لوگوی مربوط به پیجتان را استفاده کنید.

کپشن با زیرنویس حرفه‌ای برای افزایش فالوور در اینستاگرام

تصاویر و ویدئوها باعث جلب‌توجه مخاطبان می‌شود. کپشن‌نویسی باعث نگهداری پیج شما می‌شود. کپشن‌نویسی را دست‌کم نگیرید و به بهترین نحو آن را تکمیل کنید. باوجوداینکه بسیاری افراد حوصله خواندن مطالب را ندارند اما شیوه نوشتار شما باعث می‌شود تا مخاطب برای خواندن مطالب نیز اشتیاق داشته باشد.

هشتگ‌گذاری عالی و حرفه‌ای

یکی دیگر از ویژگی‌های اینستاگرام که باعث افزایش فالوور در اینستاگرام می‌شود هشتگ‌گذاری است. هشتگ‌گذاری محتوای شما را وارد بخشی به نام هشتگ‌ها می‌کند. در این قسمت افراد با سرچ و جستجو می‌توانند وارد پیج شما شوند. بعد از اینکه مخاطب از طریق هشتگ‌های مرتبط شما وارد صفحه‌تان شود این وظیفه شما است که مخاطب را در پیجتان نگهدارید.

افزایش فالوور در اینستاگرام
هشتگ گذاری در اینتاگرام

برقراری ارتباط با کاربران و فالوورها

برقراری ارتباط با مخاطبان یک روش حرفه‌ای است. درصورتی‌که شما در بخش‌های مختلف حرفه‌ای عمل کنید ولی این بخش را نادیده بگیرید ممکن است مخاطبان پیج بیهوده پیج شمارا داشته باشند. باتوجه‌به این موضوع ممکن است کاربر پیج فروشگاهی شما را فالو کند اما تمایلی به خرید نداشته باشد. اینستاگرام برای ارتباط شما با کاربران شرایطی را فراهم کرده است مانند جعبه پرسش‌ها که یکی از این نمونه‌ها است.

همکاری با دیگر صفحات اینستاگرامی

برقراری ارتباط به خصوص با صفحاتی که معروف‌تر از شما هستند نیز اهمیت به سزایی در افزایش فالوور در اینستاگرام دارد. شما می‌توانید در استوری‌هایتان نام آن پیج ها را بیاورید. از طرفی می‌توانید با این پیج‌ها ارتباط برقرار کنید و هر دو طرف پیج یکدیگر را تبلیغ کنید. در واقع این مرحله به‌نوعی بازاریابی پینهان در بخش تبلیغاتی صفحه شما است.

افزایش فالوور در اینستاگرام
افزایش فالوور در اینستاگرام

باتوجه‌به تمام مواردی که گفتیم شما می‌توانید یک پیج حرفه‌ای در اینستاگرام ایجاد کنید. اینستاگرام بستری مناسب برای پیشرفت کسب‌وکار شما است. شما می‌توانید در اینستاگرام فروشگاه مجازی داشته باشید. فروشگاه مجازی یکی از روش‌های کسب درآمد در فضای اینترنتی است. اینستاگرام می‌تواند جز مشاغل با سرمایه کم نیز به‌حساب بیاید.

همان‌طور که گفتیم روش‌های متنوعی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد. درصورتی‌که شما در پیج فعالیت کافی نداشته باشید حتی اگر این موارد را رعایت کرده باشید بازدهی مناسب را دریافت نخواهید کرد. اینستاگرام فضایی فراتر از بارگذاری تصاویر و ویدئوها است. زمانی که وارد دنیای اینستاگرام می‌شوید مهم‌ترین نکته به‌روز بودن است بنابراین این مورد را هرگز فراموش نکنید.

 

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید