پرش لینک ها
سرچ کنسول در سئو چه تاثیری میتواند داشته باشد

سرچ کنسول در سئو چه تاثیری میتواند داشته باشد

سرچ کنسول در سئو

سرچ کنسول در سئو چه تاثیری میتواند داشته باشد
سرچ کنسول در سئو چه تاثیری میتواند داشته باشد

اگر کارشناس سئو هستید یا اطلاعاتی در مورد بهینه سازی سایت یا تاثیر سرچ کنسول در سئو را خواهید داشت، حتما تابه حال از ابزارهای متفاوت گوگل برای تجزیه و تحلیل وب سایت ها استفاده کرده اید. سرچ کنسول جستجو یکی از آن ابزارهایی است که رایگان بوده و توسط گوگل برای بررسی وضعیت وب سایت ها ارائه شده است. سرچ کنسول جستجوی گوگل، می تواند به کسب و کارها کمک فراوانی نماید تا وب سایت ها در جستجوهای گوگل بهینه شوند. این ابزار اطلاعات مفیدی به کاربران می دهد که تاثیر بسیار زیادی در سئو دارد، اطلاعاتی نظیر کلمات کلیدی که وب سایت شما بر اساس آنها رتبه گرفت انده، موقعیتی که سایت شما برای آن دسته از کلمات کلیدی، در صفحات جستجو به دست آورده، سایت هایی که به محتواهای شما لینک داده اند و اطلاعاتی که نشان میدهد افراد چه زمان هایی بعد از جستجو روی لینک سایت شما کلیک می کنند. را میتوانید در سرچ کنسول به دست آورید همچنین اگر قصد دارید در مورد سرچ کنسول بیشتر بدانید بهتر است از مقاله ی گوگل سرچ کنسول سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت کامل به بحث سرچ کنسول و کاربرد های آن پرداخته شده که میتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید.

سرچ کنسول در سئو چه تاثیری دارد

در بند گذشته گفته شد که سرچ کنسول چه نوع ابزاری است و برای این که از آن استفاده کنیم باید چه راهکار هایی را طی کنید اکنون باید تاثیر سرچ کنسول در سئو را بدانیم و بفهمیم که چه تاثیری دارد و آیا استفاده از آن میتواند بر افزایش رتبه سایت تاثیر بگذارد یا خیر پس در این مقاله همراه ما باشید تا به این موضوع بپردازیم.

1 – برسی کند که کدام صفحه ی سایت شما رتبه گرفته است.

Performance یکی از قابلیت های جذاب گوگل سرچ کنسول میباشد که کاربرد های بسیاری دارد و با استفاده از این گزینه به راحتی میتوانید تعداد سرچ روزانه یا حتی هفتگی و ماهانه ی سایتتان را برسی کنید ، Performance یک ابزار فعال در سرچ کنسول است که اگر روی آن کلیک کنید میتوانید بفهمید که چیست و چه کارایی هایی دارد.

2 – بررسی کنید چه تعدادی از صفحات سایت شما توسط گوگل ایندکس شده اند

Coverage یک قابلیت دیگر سرچ کنسول میباشد که مزایای بسیاری دارد یکی از این مزایا این است که به راحتی میتوانید تعداد صفحات فعال یا ایندکس شده ی سایتتان را در گوگل برسی کنید. در این گزارش می توانید تعداد صفحاتی که در فایل XML سایت مپ ثبت کرده اید را با تعداد صفحاتی که توسط گوگل ایندکس شده اند مقایسه کنید.

3 – ثبت یک صفحه جدید برای ایندکس شدن در گوگل

URL inspection یک قابلیت دیگر سرچ کنسول است که با استفاده از این گزینه میتوانید صفحات سایتتان را در گوگل زود تر ایندکس کنید ، زمانی که صفحه ی جدید نوشتید و قصد منتشر آن را داشتید میتوانید با استفاده از URL inspection در گوگل ایندکس کنید ان قابلیت به گوگل اعلام میکند که سایت جدید نوشته شده و گوگل نیز آن صفحه را مورد برسی قرار خواهد داد پردازش اطلاعات، کراول شدن و اضافه شدن صفحه مورد نظر شما به فهرست ایندکس شده های گوگل، ممکن است از چند ساعت تا چند روز طول بکشد تا انجام شود.

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم به تاثیر سرچ کنسول در سئو ی سایت بپردازیم و برای شما بهترین روش هایی که میتوانید برای سئو سایت خود مورد استفاده قرار بدهید را بیان کردیم سعی کنید از 3 روشی که گفته شد حتما استفاده کنید زیرا میتواند تاثیر زیادی بر سئو سایتتان داشته باشد.

همچنین اگر سوال یا نظری در  مورد تاثیر سرچ کنسول در سئو داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم سرورنت  ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید