پرش لینک ها

کسب درآمد از آپارات و روش‌های افزایش بازدید

کسب درآمد از آپارات و روش‌های افزایش بازدید

امروزه یکی از روش‌های کسب درآمد با انتشار کلیپ‌ها و یا عکس‌ها است که افراد از خودشان و یا اطرافیانشان راجع به چیزهای مختلفی مانند، طنز یا آموزشی بروی صفحات اینترنتی خود می‌گذارند. یکی از این نمونه‌ها کسب درآمد از آپارات است به‌گونه‌ای که هرچقدر موضوع محتوای شما بتواند مخاطب بیشتری را جذب خود کند درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. در این اپلیکیشن می‌توان موضوعات مختلفی را باکیفیت بالا تماشا کرد در نتیجه درآمد شما از این سرویس بیشتر می‌شود.

سؤالی که در ذهن تمامی کاربران و مخاطبان به وجود می‌آید این است که چگونه می‌توان دیده شد و آپارات بر چه اساسی پول می‌دهد. آپارات قوانین مختلفی در ایران دارد. آیا در ایران می‌توان با این روش کسب در آمد کرد که به‌تمامی این چگونگی‌ها در این مقاله پاسخ خواهیم داد.

کسب درآمد از آپارات
کسب درآمد از آپارات

کسب درآمد از آپارات برچه اساسی است؟

آپارات برای این‌که بازدیدکننده و مخاطب زیادی دریافت کند تصمیم گرفت که بر اساس تعداد بازدیدکننده به کانالی که ویدئو منتشر شده است پول پرداخت کند. آپارات از طریق تبلیغاتی که در ابتدای ویدئو پخش می‌شود مبلغی از آن را به شما می‌دهد که به‌ازای هر بازدیدکننده متفاوت است.

زمانی که ویدئو شما هرچقدر بازدیدکننده بیشتر داشته باشد مبلغ بیشتر از آپارات دریافت می‌کنید. آپارات به این صورت نیست که اگر کیفیت کار محصولی که ساخته‌اید پایین باشد مبلغ کمی را دریافت کنید، نه به این صورت نیست و تمام ملاک آپارات به بازدیدکننده‌های آن است.

پرداخت پول در آپارات به چه صورت است؟

هر تبلیغی شامل مبلغی است که از آن مبلغ 50% تا 70% به شخصی که ویدئو در کانال خود گذاشته است داده می‌شود. این مسائل زمانی اتفاق میفتد که بتوان تعداد بازدیدکنندگان خود را به 200 نفر رساند و بیشتر از 3 هزار نمایش در چند ماه در کانال خود باید داشته باشید. در قوانین آپارات در هر ویدئو 4 ثانیه تبلیغ نمایش داده می‌شود.

قوانین و مقررات درآمدزایی آپارات در ایران

برای کسب درآمد از آپارات باید پایبند قوانینی باشیم. آپارات قوانینی را وضع کرده است که این موضوع برای جلوگیری از هرگونه مشکلی که پیش آید است. قوانین به این صورت‌اند که باید از دو اصل پیروی کرد که در اصل اول باید تولیدکننده محتوا باشید، یعنی شخص بتواند یک ویدئو از خود منتشر کند و آن ویدئو کپی‌برداری از صفحات دیگری نباشد.

تولید محتوا در آپارات:

  • شخصی که گیمر است زمانی می‌توان دوربین خود را روشن کند و ویدئو بگیرد که مشغول بازی باشد و این تولید محتوای ویدئویی یک سایت است.
  • زمانی که بر روی ویدئو صداگذاری یا زیرنویس گذاشته شود این محتوا برای شخص دیگری قابل‌دسترسی است.

اصل دوم که در بازنشر‌ها هستند و کار آنها به این صورت است که خود تولید محتوا نمی‌کنند بلکه ویدئو خود را از منابع دیگری بروی صفحه خود گذاشته که بازهم این کار باید مطابق قوانینی در آپارات اجرا شود مانند:

  • ویدئو گذاشته شده نباید با کانال دیگری مشابه باشد.
  • تبلیغات در ویدئو نباید به‌صورت لگو یا زیرنویس بارگذاری شود.

نحو عضو شدن در آپارات

با ثبت‌نام خود در سایت می‌توان

کسب درآمد از آپارات را شروع کرد. از طریق انتشار ویدئو خود به صفحه کانال خود اولین قدم خود را شروع کرد، اما با قوانین جدیدی که آپارات نمی‌توان از بازنشرها در کانال خود انتخاب کرد باید تولیدکننده باشید. برای این که بتوانید محتوا تولید کنید می‌توانید در آپارات کسب در آمد کنید. درصورتی‌که تمام نکاتی که در بالا به شما گفتیم را رعایت کنید در نتیجه شما در سیستم آپارات کانال شما برسی می‌شود و از طریق ایمیل به شما گفته می‌شود.

کسب درآمد از آپارات
عضو شدن در آپارات برای کسب درآمد

افزایش بازدیدکننده برای کسب درآمد از آپارات

یکی از کارهایی که ذهن مخاطب را همیشه مشغول می‌کند این است که بعد از تمامی این کارها چگونه بازید را بالا ببریم تا بتوانیم کسب درآمد در آپارات را انجام بدهیم. کار سختی نیست که بخواهیم ذهن خود را درگیر کنیم یا اینکه دنبال ربات برای جذب بازدیدکننده باشیم با انجام نکات زیر می‌توان این کار را برای شما راحت کرد.

  • انتخاب تصویری که ذهن مخاطب را به آن مشغول کند که در بعضی از سایت‌ها برای دید شدن بهتر تصویر متفاوت از محتوای داخل بر بروی آن گذاشته که بعد از بازشدن محو می‌شود.
  • انتخاب متن مناسب برای تیتری که منتشر می‌کنید که باعث جلب‌توجه مشتری شود.
  • فرمت مناسب ویدئو و کیفیت مناسب آن تا زمانی که ویدئو آموزشی باشد و بتوان از آن یاد بگیرید.
  • دسته‌بندی مناسب و برچسب‌گذاری تا زمانی که در جستجوی آپارات ویدئو راحت پیدا و دیده شود.
  • لحن و گفتار مناسب با مخاطب به‌طوری‌که جوری باشد که مخاطب احساس صمیمیت کند و حتی در کانال شما عضو شود.
  • پخش زنده آپارات که مهم‌ترین بخش آن است که در آن مخاطب ارتباط بیشتری با فرد ایجاد می‌کند و سبب دیدن دوباره آن می‌شود.

کلید آخر در افزایش بازدیدکننده در آپارات

حتماً برای شماها اتفاق افتاده است که زمانی که دنبال مطلبی در گوگل هستید سیستم جستجوگر خودکار قسمت‌هایی از آپارات را به شما نمایش می‌دهد که این همان سئوی ویدئویی است. اگر تمامی این نکاتی که بالا گفته شده است را رعایت کنید این باعث می‌شود که ویدئو شما در صفحه‌های اولیه گوگل قرار بگیرد.

قسمت‌های مختلف در آپارات بازدیدکننده بیشتری جذب خواهد کرد. افزایش بازدید در آپارات باعث می‌شود که کاربران گوگل به صفحه آپارات شما رفته و ویدئو شما مورد بازدید بیشتری قرار گرفته ویک کسب درآمد از آپارات خیلی راحت با رعایت یکسری اصول می‌توان داشت.

ویژگی‌های مهم آپارات

می‌توان گفت کسب درآمد از آپارات خیلی کار سخت و دشواری نیست ازآنجاکه آپارات یکی از پربازدیدترین سایت‌های ایرانی است که دارای 36 میلیون نفر کاربر است. کاربران و بازدید در آپارات این سایت را به رتبه 80 جهانی رسانده است. در همین باب به دلیل ویروس کرونا تبلیغات اینترنتی اهمیت دوچندانی گرفت که بیشتر افراد برای سپری کردن روز خود در شبکه‌ها و سایت‌های مختلف درون‌گوشی خود هستند.

کسب درآمد از آپارات
کسب درآمد از آپارات

بازدید از آپارات هم برای مدیران این امر خیلی حائز اهمیت است و هم برای کاربران سایت‌ها و برای کسب درآمد از آپارات می‌تواند اهمیت بسیاری داشته باشد. در آپارات با انجام یکسری اصول اولیه که توضیح داده شد می‌توان خیلی راحت تولید محتوا کرد دیده شد و ازآنجاکه ویدئو یکی از راه جذب مخاطب است این کار برای جلب مخاطب آسان می‌شود.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید