پرش لینک ها
هاست در وردپرس

9 کاربرد هاست در وردپرس

9 کاربرد هاست در وردپرس

هاست در وردپرس برای ایجاد سرویس‌های خاص و ویژه به وجود آمده است. استفاده از هاست باعث می‌شود تا وردپرس با سرعت بهتری مورداستفاده قرار گیرد. هاست به معنای میزبانی است و در واقع برای بهینه‌سازی در اجرای وردپرس استفاده می‌شود.

در هر هاستی که در وردپرس قرار داده می‌شود یک سری ویژگی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد. هاست در واقع یک فضای اینترنتی است که با استفاده از یک اینترنت قوی و پرسرعت برای شما قابل‌استفاده است. برای اینکه شما بخواهید هاست مناسب سایت خود را انتخاب کنید لازم است تا به میزان فضای موردنیاز و پهنای باند آن را انتخاب کنید. در ادامه همراه ما باشید تا دررابطه‌با هاست و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید.

هاست در وردپرس
هاست در وردپرس

کاربرد هاست در وردپرس

همان‌طور که گفتیم هاست در وردپرس کاربردهایی دارد که به‌مرورزمان بسیار قابل‌استفاده است. کاربردهایی که هاست برای وردپرس ایجاد می‌کند به‌صورت خودکار انجام می‌شود. کاربردهای هاست،

  1. دامنه رایگان
  2. پشتیبانی تخصصی
  3. SSL رایگان
  4. حافظه SSD
  5. انتقال رایگان
  6. پهنای باند نامحدود
  7. ایمیل نامحدود
  8. تضمین بازگشت پول
  9. ذخیره‌سازی پیشرفته

دامنه رایگان هاست در وردپرس

اولین کاربردی که در هاست وجود دارد دامنه است؛ همان‌طور که می‌دانید دامنه در واقع URL است. دامنه موجود در هاست به‌صورت رایگان قابل‌دسترسی است. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید به‌صورت رایگان و بدون دغدغه دامنه ثبت کنید و وب‌سایت مورد نظرتان را به‌سرعت راه‌اندازی کنید.

پشتیبانی تخصصی وردپرس در ارومیه

یکی دیگر از کاربردهای مهمی که هاست در وردپرس دارد پشتیبان‌گیری اختصاصی است. هنگامی که شما قصد دارید هاست را نصب کنید لازم است تا پشتیبانی تخصصی را انتخاب کنید. این کاربرد هاست باعث می‌شود تا شما در زمان‌هایی که دچار مشکل می‌شود به این طریق ارتباط برقرار کنید و مشکلتان را حل کنید.

SSL رایگان‌هاست وردپرس

یک گواهی رایگان SSL در هاست برای شما ارائه می‌شود و این موضوع باعث می‌شود تا هنگام بازدید بازدیدکنندگان از سایت شما نسبت به امنیت سایت شما اطمینان حاصل کنند. برای اینکه بازدیدکنندگان نسبت به این موضوع اطمینان حاصل کنند یک قفل هنگام ورود به سایت شما نمایش داده می‌شود که این موضوع راجع به وجود SSL است.

حافظه SSD در هاست

استفاده از حافظه SSD باعث می‌شود تا داده‌هایی که وارد سایت می‌شوند 20 برابر سریع‌تر خوانده شوند. ویژگی مهمی که دررابطه‌با این موضوع، هاست در وردپرس وجود دارد سرعت بالای وب‌سایت شما است. همان‌طور که می‌دانید سرعت بالای سایت شما اهمیت بسیار زیادی دارد و مهم‌ترین دلیلی که سایت به‌سرعت بالا نیاز دارد راحت کردن فعالیت بازدیدکنندگان و کاربران است.

پهنای باند نامحدود

همان‌طور که می‌دانید پهنای باند اهمیت زیادی در سایت‌ها دارد و هرچقدر بیشتر باشد قابل‌استفاده‌تر است. هرچقدر که محدودیت‌ها در پهنای باند بیشتر باشد میزان ترافیک مورداستفاده شما نیز محدودتر می‌شود. دراین‌خصوص باید توجه داشته باشید که هاست وردپرس چه میزان پهنای باندی را مورداستفاده شما قرار می‌دهد.

ایمیل نامحدود

در یکی از مقاله‌ها که دررابطه‌با ایمیل مارکتینگ بود اهمیت ایمیل مارکتینگ را برایتان بیان کردیم. هاست وردپرس باید به‌گونه‌ای باشد که شما بتوانید هرچقدر که نیاز دارید ایمیل ارسال کنید. درصورتی‌که شما بخواهید تعداد زیادی ایمیل ارسال کنید نیازی ندارید که پول اضافی پرداخت کنید و به‌راحتی می‌توانید به این کار بپردازید.

تضمین بازگشت پول

هنگامی که شما، هاست خریداری می‌کنید به طور معمول یک ویژگی ای با نام ضمانت بازگشت پول برایتان وجود دارد. ضمانت بازگشت پول معمولاً در مدت زمانی حدود 30 الی 45 روز است و این موضوع در هاست‌های مختلف متفاوت است. تعدادی از سایت‌های وجود دارند که بازگشت پول را تا 90 روز تضمین می‌کنند.

ذخیره‌سازی پیشرفته

هاست در وردپرس باید شامل ویژگی ای به نام کش از سمت سرور باشد. درصورتی‌که، هاست از کش استفاده کند اطلاعات موجود در سایت بهتر و سریع‌تر نشان داده می‌شود. شما می‌توانید از تنظیمات کش اختصاصی برای سایت وردپرس استفاده کنید و در این صورت کنترل بیشتری بر سایت خود خواهید داشت.

هاست در وردپرس
هاست در وردپرس

هاست در وردپرس و لینوکس

تفاوت‌هایی بین‌ هاست وردپرس و لینوکس وجود دارد و مهم‌ترین تفاوت بین آنها قیمت است. هاست وردپرس به نسبت گران‌تر از هاست معمولی است. درصورتی‌که شما به سایت جدی و مهمی نیاز نداشته باشید بهتر است تا هاست لینوکس را خریداری کنید. هاست وردپرس آسان‌تر و سریع‌تر به‌روزرسانی می‌شود، همان‌طور که می‌دانید به‌روزرسانی هاست اهمیت زیادی دارد.

نیاز وردپرس به هاست

توجه داشته باشید که برای استفاده از سایت وردپرسی نیازی به هاست وردپرس نیست. به همین دلیل نیازی نیست که حتماً از هاست وردپرس استفاده کنید البته توجه داشته باشید که ویژگی‌هایی که هاست وردپرس دارد بسیار جذاب و مورداستفاده است. خرید هاست ممکن است برای برخی هزینه زیادی داشته باشد.

مدیریت هاست وردپرس

برای اینکه شما بخواهید مدیریت هاست را به دست بگیرید باید بدانید که این کار مانند لینوکس است. شما می‌توانید از کنترل پنل دایرکت ادمین و سی پنل استفاده کنید و به‌راحتی مدیریت سایت را انجام دهید. باتوجه‌به این موضوع تسلط و مدیریت هاست در وردپرس کار سختی نیست. نکته دیگری که در خصوص هاست وجود دارد این است که چه نوع هاستی را انتخاب کنید.

مهم‌ترین نکته‌ای که دراین‌خصوص باید به آن توجه کنید این است که منابع بیشتری و مشترکین کمتری داشته باشد. هاست وردپرس یکی از بهترین گزینه‌ها برای وردپرس است و لازم است این را بدانید که هاست وردپرس به‌راحتی و به‌صورت خودکار به‌روزرسانی می‌شود.

هاست در وردپرس
هاست در وردپرس

هاست در وردپرس ویژگی‌ها و کاربردهایی اضافه می‌کند که شما می‌توانید به‌راحتی از آنها استفاده کنید. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید هرگونه هاستی را به وردپرس خود اضافه کنید اما قیمت آن‌ها با یکدیگر فرق دارد. هاست‌ها معمولاً باتوجه‌به ظرفیت و پهنای باندی که دارند در انواع مختلفی قرار می‌گیرند. شما می‌توانید با خرید هاست مناسب، دامنه رایگان تهیه کنید، پشتیبان داشته باشید، از ذخیره‌سازی خودکار استفاده کنید و حتی می‌توانید به تعداد بالایی ایمیل ارسال کنید.

ویژگی‌های کاربردی ای که در هر هاست قرار دارد کارایی وردپرس را بالا می‌برد و به همین دلیل سایت شما نیز عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. در این مقاله دررابطه‌با هاست و کاربردهای مختلف آن صحبت کردیم، امیدواریم از مطالعه آن لذت برده باشید.

 

 

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید