پرش لینک ها

آموزش ارتقا پلن‌کاربری در اپلیکیشن ساز سرورنت

ارتقا پلن‌کاربری در اپلیکیشن ساز سرورنت

بعد از ثبت‌نام در سرورنت ، حساب‌کاربری شما دارای طرح آغازین است. در این طرح شما امکان استفاده از همه ویژگی‌های سرورنت را دارید و می‌توانید پنل را تست کنید اما امکان دانلود اپلیکیشن برای شما وجود ندارد.

برای دسترسی به امکان دانلود باید یکی از طرح‌های سرورنت را انتخاب کنید و ارتقا پلن بدهید. برای آشنایی با نحوه ارتقا پلن با من در بلاگ سرورنت همراه باشید.

بعد از اینکه وارد پنل‌کاربری سرورنت شدید می‌توانید اپلیکیشن خود را با استفاده از افزونه‌ها بسازید اما چون طرح شما آغازین است نمی‌توانید اپلیکیشن را دانلود کنید در نتیجه باید یکی از طرح‌ها سرورنت را خریداری کنید.

برای مشاهده تعرفه‌ها روی لینک روبه‌رو کلیک کنید: تعرفه‌ها

برای ارتقا پلن در منوی سمت راست روی دکمه‌ی “ارتقا پلن” کلیک کنید.

ارتقا پلن‌کاربری در اپلیکیشن ساز سرورنت
ارتقا پلن‌کاربری در اپلیکیشن ساز سرورنت

بعد از کلیک روی دکمه‌ی ارتقا پلن وارد صفحه زیر می‌شوید. طرح‌های مختلف سرورنت برای شما نمایش داده می‌شود.

ارتقا پلن‌کاربری در اپلیکیشن ساز سرورنت
ارتقا پلن‌کاربری در اپلیکیشن ساز سرورنت

۱- در این قسمت می‌توانید طرح‌های مختلف سرورنت را مشاهده کنید. بعد از بررسی می‌توانید متناسب با نیاز خود طرح موردنظر را انتخاب کنید.

۲- شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌ی “خرید” وارد صفحه بعد که فاکتور خرید است بشوید و فرآیند خرید را طبق تصویر زیر تکمیل کنید.

ارتقا پلن‌کاربری در اپلیکیشن ساز سرورنت
ارتقا پلن‌کاربری در اپلیکیشن ساز سرورنت

در این قسمت می‌توانید پیش‌فاکتور را مشاهده کنید و اگر کد تخفیف دارید می‌توانید آن را اعمال کنید و بعد پرداخت را انجام دهید. بعد از پرداخت حساب‌کاربری شما به طور خودکار، ارتقا پیدا خواهد کرد.

۳- اگر تمایل به تست ابزارها و افزونه‌های سرورنت قبل از خرید نهایی دارید، می‌توانید دوره‌ی فعالسازی ۱۴ روزه را برای یکی از طرح‌ها فعال کنید.

در مدت این ۱۴ روز شما فرصت تست همه امکانات سرورنت را خواهید داشت و حتی بعد از ساخت اپ می‌توانید آن را دانلود کنید اما توجه داشته باشید که بعد از اتمام این دوره ۱۴ روزه اپلیکیشن شما به‌صورت کامل غیرفعال خواهد شد.

به‌عنوان مثال شما در این دوره ۱۴ روزه با سرورنت اپلیکیشن ساختید و آن را دانلود و نصب کرده‌اید و یا برای افراد دیگر ارسال کرده‌اید تا آن را بررسی کنند بعد از ۱۴ روز دیگر اپلیکیشن شما قابل استفاده نیست و غیرفعال می‌شود و شما باید یکی از طرح‌ها را خریداری کنید.
۴- در قسمت فاکتورهای خرید، می‌توانید فاکتورهای پرداخت‌هایی که انجام داده‌اید را مشاهده کنید.

نکته: زمانی که به حساب‌کاربری خود برمی‌گردید دو دکمه‌ی “تمدید اپلیکیشن” و “ارتقا طرح” را طبق تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

دکمه‌ی تمدید اپلیکیشن: زمانی که یک طرح کاربری از سرورنت خریداری می‌کنید یک اپلیکیشن به‌صورت پیش‌فرض روی اکانت شما قرار دارد که می‌توانید اپ خود را بسازید. مدت زمان استفاده‌ی شما از این اپلیکیشن یک ساله است و هر سال باید اپلیکیشن را تمدید کنید تا اپ شما فعال بماند.

نکته: شما امکان این را دارید که هر تعداد اپ که بخواهید به پنل‌کاربری خود اضافه کنید اما برای اضافه‌کردن هر اپلیکیشن به پنل کاربری باید هزینه‌ی آن را پرداخت کنید.

برای این کار باید ابتدا به بخش “اپلیکیشن‌ها” از منوی سمت راست پنل‌کاربری بروید و بعد روی دکمه‌ی “ایجاد اپلیکیشن جدید” کلیک کنید تا فاکتور برای شما نمایش‌ داده شود و پرداخت را انجام دهید.

دکمه‌ی ارتقا طرح: اگر یکی از طرح‌های سرورنت را خریداری کرده‌اید و پاسخگوی نیازهای شما نبوده می‌توانید طرح خود را به دیگر طرح‌ها ارتقا بدهید. به‌عنوان مثال اگر طرح پایه را خریداری کرده‌اید می‌توانید با استفاده از این دکمه پلن خود را به استاندارد ارتقا دهید.

آموزش ارتقا پلن‌کاربری در اپلیکیشن ساز سرورنت به پایان رسید. همین الان می‌توانید ساخت اپلیکیشن را در اپلیکیشن‌ساز سرورنت شروع کنید.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید