پرش لینک ها

آموزش موکاپ‌ساز اپلیکیشن سرورنت

موکاپ همیشه یکی از ابزارهایی است که هنگام تبلیغات و انتشار اپلیکیشن‌ ها در مارکت‌های مختلف کاربرد دارد. موکاپ به شما این امکان را می‌دهد که از اپلیکیشن خود تصاویری در محیط‌های واقعی داشته باشید. اما برای ساخت موکاپ به ابزارهای طراحی مثل فوتوشاپ یا ابزارهای آنلاین خارجی نیازمند هستید که به دلیل مشکلات پرداخت و هزینه بالا و آموزش زمان‌بر تقریبا غیرقابل استفاده هستند. به همین دلیل ما در سرورنت سعی کرده‌ایم با توسعه محصول جدید این فرآیند را به ساده‌ترین شکل ممکن پیاده‌سازی کنیم.
این سرویس، امکان ساخت انواع موکاپ را برای شما فراهم می‌کند و دیگر دغدغه‌ای برای تصاویر نمونه انتشار اپلیکیشن‌ها در مارکت‌های مختلف، تبلیغات اپلیکیشن و بسیاری از کاربردهای دیگر نخواهید داشت. با چند کلیک ساده می‌توانید موکاپ‌های مختلف را از صفحات اپلیکیشن خودتان بسازید. این سرویس از طریق آدرس موکاپ‌ساز یا از پنل‌کاربری خودتان در دسترس است. در این مطلب سعی می‌کنیم آموزش کار با سرویس موکاپ‌ساز را برای شما ارائه بدهیم. پس دعوت می‌کنم با من در بلاگ سرورنت همراه باشید.

 

همان‌طور که در بالا گفته شد این سرویس از دو طریق قابل دسترس است که جداگانه برای هر کدام مراحل ساخت موکاپ را توضیحکاپ‌ساز اپلیکیشن سرورنت می‌دهم.

روش اول: وب‌سایت موکاپ‌ساز

آموزش موکاپ‌ساز
آموزش موکاپ‌ساز

بعد از ورود به سایت mockupsaz.com شما در مرحله اول باید یکی از تصاویر را انتخاب کنید. بعد با تصویر زیر مواجه می‌شوید و باید تصویر اسکرین‌شات خودتان را آپلود کنید.

آموزش موکاپ‌ساز
آموزش موکاپ‌ساز

با استفاده از دکمه “آپلود تصویر”، تصویر مورد نظرتان را آپلود کنید.

آموزش موکاپ‌ساز
آموزش موکاپ‌ساز

 

حالا موکاپ شما آماده‌ است و می‌توانید با استفاده دکمه دانلود، تصویر را دانلود کنید و یا با استفاده از نوار پایین صفحه آن را مستقیما در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارید.

روش دوم: پنل کاربری سرورنت

 

آموزش موکاپ‌ساز
آموزش موکاپ‌ساز

 

در پنل کاربری سرورنت ، بالای صفحه سمت چپ شما دکمه‌ی “موکاپ‌ساز” را مشاهده می‌کنید و با استفاده از آن می‌توانید از همان صفحه‌ای که در شبیه‌ساز نمایش داده می‌شود، موکاپ آن را ایجاد کنید. فقط کافی است صفحه‌ای را که می‌خواهید موکاپ آن را داشته باشید را در شبیه‌ساز باز کنید(روی افزونه‌ی مورد نظر کلیک کنید.) و روی دکمه موکاپ‌ساز کلیک کنید.
طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید تا موکاپ شما ساخته شود.

آموزش موکاپ‌ساز
آموزش موکاپ‌ساز

با کلیک روی یکی از طرح‌ها، موکاپ شما آماده دانلود می‌شود.

آموزش موکاپ‌ساز
آموزش موکاپ‌ساز

 

حالا موکاپ شما آماده‌ است و می‌توانید با استفاده دکمه دانلود آن را دانلود کنید و یا با استفاده از نوار پایین صفحه آن را مستقیما در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارید.

آموزش موکاپ‌ساز سرورنت به پایان رسید. همین الان می‌توانید ساخت اپلیکیشن را در اپلیکیشن‌ساز سرورنت شروع کنید.

 

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید