پرش لینک ها
معرفی بهترین سرور مجازی بورس

معرفی بهترین سرور مجازی بورس

سرور مجازی بورس با شامل بودن اینترنت اختصاصی و سرعت عمل بسیار نیاز کاربران را برای سرخطی زدن محیا نموده و موقعیت اجرای نرم‌افزارهای منوط بر تجزیه و تحلیل بازار را مهیا می‌سازد. علاوه بر آن در این قبیل از سرورها، جهت دسترسی به کارگزاری‌های گوناگون بازار بورس ایران چهارچوب پهنای باند وجود نخواهد داشت.

 

 برطرف نمودن مشکلات کندی اینترنت با سرور مجازی بورس؛

اگر که شما دوستان عزیز وارد عرصه بورسی گردیده‌اید، به طور حتم با مواردی همانند؛ ضعف در سرعت عمل اینترنت و عدم بازدهی‌های مناسب اینترنت‌های خانگی و یا آن‌که اینترنت‌های همراه روبه‌رو شده‌اید.‌ شما می‌توانید با بهره‌گیری از سرور مجازی، با سرعتی به شدّت بالاتر و مطلوب‌تر از اینترنت خانگی و یا آن‌که اینترنت همراه، اقدام به ثبت سفارش نموده و یا عملیات سرخطی زدن در کارگزاری را از پیش ببرید. البته که به این صورت از دیگر مراجعه‌کنندگان که در صف خط سفارش معاملات بورسی هم قرار گرفته‌اند می‌توانید چند قدمی جلوتر باشید. آیا با این وجود، امکان شانس بیشتری را جهت سرخطی زدن خواهید داشت!

سرور مجازی بورس در واقع نوعی سرور ویژه محسوب می‌شود که با سرعت و پورت منحصر به فرد ارائه می‌گردد. به این طریق شما می‌توانید به واسطه‌ی کامپیوتر و یا تلفن همراه خود به کارگزاری وصل بشوید و به آسانی به معاملات خود در دنیای بورس رسیدگی کنید.

تشخیص بهترین سرور مجازی بورس!

ما چگونه می‌توانیم بهترین سرور مجازی بورس را تشخیص بدهیم! آیا می‌دانید؟

  • اینترنت بورس؛

از فروشنده‌ای که سرور مجازی بورس را تهیه می‌کنید نمونه تست سرعت اینترنت را خواستار بشوید. سرورهای مختص بورس، حاوی اینترنت‌های منحصر به فرد سریعی می‌باشند، این سرعت منجر خواهد شد در بازار حساس خرید و فروش سهام شما دوستان بتوانید با سرعت بسیار خوب و مطلوبی معاملات خویش را به انجام رسانید.

پیش از انجام خرید از هرکجایی، تقاضای نمونه سرعت را بکنید، چنانچه که پینگ یک میلی ثانیه را نداشت و یا آن‌که سرعتش به خوبی و بسیار نبود، در اتخاذ خود، دقّت عمل بیشتری را به خرج بدهید.

اینترنت بورس؛چرا لازم است در راستای کار در بورس بهترین سرور مجازی بورس را در اختیار خود داشت؟

در بازار حال حاضر خرید و فروش سهام، با استناد به صف‌های طویل خریدی که ایجاد می‌گردد شما نیاز دارید بتوانید با میلیون‌ها فرد دیگر به رقابت و مبارزه بپردازید، آن‌هم چه رقابتی، سخت و سنگین. پس بایستی به دنبال بهترین سرور مجازی بورس در بطن بازارها باشید.

 چگونه می‌توانیم از کیفیت سرور خریداری شده مطلع گردیم!

تنها با بهره‌گیری از Speed Test.net و تست‌هایی که اخذ می‌شود می‌توان با دقّت عمل بسیار، از کیفیت سرورها اطمینان خاطر کسب کنیم. بنابراین بهتر است به هیچ‌گونه تست دیگری به غیر از Speed Test.net اطمینان ننمایید.

  • از فروشنده خود گارانتی بازگشت وجه را خواستار بشوید؛

بخش بسیاری از فروشندگان سرور مجازی بورس، با ادعایی همانند؛ ارائه بهترین سرور مجازی بورس به شما، هیچ نوع گارانتی کیفیتی برروی محصول خود ارائه نمی‌دارند. چنانچه که فروشنده از جنس به همراه محصولی که می‌فروشد، اطمینان خاطر داشته باشد، حتماً برروی آن گارانتی بازگشت وجه و یا تعویض رایگان عرضه می‌نماید که چنانچه خریدار سرور مجازی بورس مشاهده نمود کیفیت موردنظر را ندارد، بتواند آن را کنسل نموده و وجه پرداخت شده را بازپس گیرد یا فروشنده، سرور با کیفیت باورنکردنی و مناسب را به رایگان برای خریدار سرور، تعویض کند‌.

بخش اعظمی از شرکت‌ها وجود دارند که نه گارانتی بازگشت ارائه می‌کنند و نه آن‌که سرور را به هنگام نداشتن کیفیت لازم عوض می‌کنند.

حتماً شما هم اگر مایل باشید یک سرور مجازی بورس را تهیه کنید، هدف شما رسیدن به نتیجه مطلوب چون؛ سرخطی زدن و تهیه عرضه‌های ابتدایی در روزهای بعد از عرضه است. بنابر‌این شما به میزان کیفیت بیشتری نیاز خواهید داشت.

  • عدم قطعی در سرور مجازی بورس و پشتیبانی فوق‌العاده؛

سروری که شما آن را تهیه می‌کنید نباید مدام قطع شده و وصل بشود یا در ساعت‌هایی که شما بدان احتیاج دارید، قطع گردد. از فروشنده‌ای خرید خود را انجام بدهید که گارانتی آپتایم، در اختیار شما قرار دهد و روشن بودن‌های بیست و چهار ساعته سرویس را در اختیار شما واقع نماید.

  • نظرات کاربران استفاده کننده سرویس را به دست بیاورید، بخوانید یا به آن‌ها گوش کنید؛

نظرات دیگر کاربران را که از سرور مجازی بورس استفاده نموده‌اند را به خوبی گوش بنمایید، از فروشنده سرور بخواهید نظرات دیگر استفاده کنندگان سرورهای بورس را در اختیار شما قرار بدهد تا شما بتوانید با سنجش تمام و کمال موقعیت اقدام به خرید بنمایید.

  • اگر که در بورس حرفه‌ای می‌باشید، حرفه‌ای تر بشوید؛

با بهره‌گیری از برخی ابزارها چون؛ ساعت دیجیتالی برروی صفحه مانیتور خویش، تنظیم ساعت سرور مجازی بورس با ساعات کارگزاری، بهره‌گیری از آتو کلیکرها، اتخاذ سهمی مناسب و قیمت منحصر به فرد جهت خرید آن سهم به بهترین تبدیل بشوید. بهتر است این نکات را فراموش نکنید.

اگر که در بورس حرفه‌ای می‌باشید، حرفه‌ای تر بشوید؛ مزایای خرید سرور مجازی بورس چیست؟

  • دستیابی به بالاترین و بهترین سرعت ممکن اینترنت.
  • منبع سخت‌افزاری توانمند در راستای اجرای نرم‌افزار‌های شخصی، همانند؛ ربات.
  • واقع شدن در ردیف ابتدایی صف معاملات بازار سهام.
  • دستیابی همیشگی و دائمی و بدون هیچ‌گونه قطعی به کارگزاری‌های بورس.

 چرا لازم است، سرور مجازی نزدیک به مراکز بورس را تهیه کنیم!

به هر میزان که شما به مرکز بورس نزدیک‌تر باشید، پینگ شما اندک‌تر و حتماً اتصال پایدارتر و قوی‌تری را تجربه خواهید کرد. قطعاً که شما با پینگ یک میلی ثانیه شانس بیشتری را خواهید داشت.

آیا می‌دانید سیستم عامل موردنیاز در راستای سرخطی زدن چه می‌باشد؟

جهت خرید سرور مجازی بورس اتخاذ سیستم عامل به دلخواه کاربر از انواع گوناگون ویندوز و لینوکس قابل عرضه خواهد بود. ولیکن ترجیحاً سیستم عامل ویندوز سرور ۲۰۲۲ به علّت برخورداری از سرعت بیشتر و امکانات مطلوب‌تر، توصیه می‌گردد.

نکات حائز اهمیت در راستای تنظیمات سرور پس از خرید؛

  • تنظیم کردن ساعت سرور به گونه‌ای دقیق و تایم اتوماتیک نیز تنظیم تایم سرور بنابر تهران.
  • نصب کردن مرورگر کروم، جهت باز نمودن کارگزاری‌ها.‌ بهتر است که شما از مرورگر کروم استفاده بنمایید.
  • بهره‌گیری از نرم‌افزار‌ اتو کلیکر و یا نرم‌افزار‌های شبیه بدان در راستای افزایش سرعت در کلیک نمودن.
  • بهره‌گیری از ربات‌های سرخطی معتبر و مناسب و مطلوب.

دوستان عزیز امیدواریم که ما توانسته باشیم اطلاعات موردنیاز شما را در این زمینه فراهم آوریم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید