پرش لینک ها
بهترین سرور مجازی در ایران کدام است؟

بهترین سرور مجازی در ایران کدام است؟

بهترین و مطلوب‌ترین سرور مجازی خارجی، بهترین و مطلوب‌ترین سرور مجازی ایرانی به گونه‌ای جامع و کلّی بهترین وی‌پی‌اِس هایی که به واسطه‌ی کمپانی‌های ایرانی ارائه می‌گردد، عناوینی می‌باشد که در طول این متن از خود بدان خواهیم پرداخت. سرورهای مجازی «virtual private server» از ابر سرورها و یا کامپیوترهایی طراحی گردیده‌اند که کاربران خواهند توانست یک سرور اختصاصی را برای خویش با اندک‌ترین هزینه به نسبت هاستینگ‌های موجود در بطن وب‌سایت‌های دیگر خریداری نمایند. ولیکن مطمئناً برخی از تفاوت‌ها بین سرورهای مجازی و هاست هم وجود دارد که در امتداد این متن از خود در سرورنت بدان خواهیم پرداخت.

 

سرور مجازی چیست!

به همان شکل که در قسمت فوقانی متن بیان نمودیم، وی‌پی‌اِس ها در واقع همان سرورهای مجازی می‌باشند که به واسطه‌ی کامپیوترها کنترل می‌گردند و به قسم‌های کوچک‌تر و جزئی‌تری تقسیم می‌شوند تا در بینابین کاربران دیگر قابل دسترس باشند، سرورهای مجازی با نرم‌افزارهای ویژه خویش اجراء می‌گردند و از توان و سرعت بسیار بالایی بهره‌مند هستند.سرور مجازی برای کدام دست از افراد مناسب است!

سرورهای اختصاصی و یا همان مجازی بیشتر برای مشاغل‌های عظیم و پررونق مناسب‌تر هستند. چرا که آن‌ها نیز نیازمند میزان ترافیک بیشتر می‌باشند و هاست و سرورهای معمولی نمی‌توانند در مقابل ترافیک‌های بسیار دوام آورند و دائماً از دسترس خارج خواهد گشت که این مسئله منجر به نارضایتی میان کاربران و مشتریان خواهد گردید.

تفاوت موجود میان هاست و سرور مجازی چیست!

هم‌اکنون هاستینگ‌های گوناگونی وجود دارد که بنابر نیازهای شما آن‌ها نیز مورد بهره‌گیری واقع می‌شود. اغلب بیشتر مشاغل کوچک و جزئی که تماماً به صرفه می‌باشد و می‌توانند هزینه‌های آن را تأدیه بنمایند.

 

تفاوت موجود میان هاست و سرور مجازی چیست! و البته هاست‌های اشتراکی؛

به عبارتی یکی از مقرون به صرفه‌ترین هاستینگ‌های موجود در بینابین کاربران ایرانی هستند که بدین هنگام چندین وب‌سایت‌ برروی یک سرور واقع خواهد شد و بیشتر وب‌سایت‌ها از این شیوه جهت گسترش وب‌سایت‌ خویش بهره‌گیری می‌کنند.

 و البته سرورهای مجازی؛

به حالتی اختصاصی اطلاق می‌شود که تنها یک مشتری خواهد توانست بدان دسترسی پیدا نماید و تماماً برخلاف هاست‌های اشتراکی می‌باشد. ولیکن در مقایسه با هاست‌های مشترک به طور صد در صد سرورهای مجازی حاوی ویژگی‌هایی همانند؛ قدرت، امنیت و سرعت عمل بالاتری هستند.

 برخی از مهم‌ترین مزایا و معایب هاست اشتراکی؛

از جمله اصلی‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات هاست‌های اشتراکی اعمال محدودیت برای آن‌ها در سرورها است. به همین دلیل چنانچه که سرور سرویس دهنده به مشکل برخورد نماید، کلّیه‌ی وب‌سایت‌هایی که بر روی آن هاست و سرور واقع شده‌اند از دسترس بیرون خواهند آمد. در برخی از مواقع با بیشتر شدن ترافیک شما امکان دارد هاست اشتراکی شما هم از ترافیک بیرون آید که بایستی در این ارتباط با سرویس دهنده‌ی مدّنظر خویش ارتباط برقرار نمایید تا سرویس بهتر و مطلوب‌تری را به شما توصیه بنماید. ولیکن امکان دارد برای وب‌سایت‌های کم بازدید این فرآیند اصلاً رخ ندهد. چرا که آن‌ها ترافیک بالایی ندارند و جای نگرانی باقی نخواهد ماند.

یکی از حائز اهمیت ترین مزیت‌های هاست اشتراکی پایین بودن قیمت منوط بدان‌ها است که به همین علّت منجر به افزایش فروش این قبیل از هاست‌ها در ایران گردیده است. شما می‌توانید با اندک‌ترین هزینه یک هاست معمولی رو خرید نمایید. به همین دلیل یکی از حائز اهمیت ترین مزیت‌های این قبیل از هاست‌ها نداشتن علم و تخصص است که با اندک‌ترین علم وب می‌توانید هاست خویش را مدیریت نمایید و به لحاظ فنی نیز سرویس دهنده کلّیه‌ی موضوعات را برعهده آن واقع نمایید.

 برخی از مهم‌ترین مزایا و معایب هاست اشتراکی؛

 برخی از مهم‌ترین مزایا و معایب سرورهای مجازی؛

از جمله معایب سرورهای مجازی ویژه قیمت بسیار آن می‌باشد که در این موقعیت اقتصادی ایران هم هاست‌های معمولی و هم سرورهای مجازی نیز با افزایش قیمت روبه‌رو شده‌اند. ولیکن از جمله خصوصیات کلیدی و بسیار مهم سرورهای مجازی منبع سخت‌افزاری و پهنای باند بیشتر آن‌ها می‌باشد که قطعاً از هاست اشتراکی بیشتر خواهد بود. این مسئله را هم در خاطر خود داشته باشید که هنگامی ترافیک وب‌سایت‌ شما بیشتر رود، نیازی در راستای انتقال سرور مجازی خود نخواهید داشت. ولو، در هاست‌های اشتراکی با بیشتر شدن تعداد آی‌پی‌های شما بایستی هاست وب‌سایت‌ خویش را با یک سرویس دهنده دیگر به هنگام نیاز دگرگون سازید.

 بهترین سرور مجازی؛

وی‌پی‌اِس اغلب بنابر سیستم عامل، مدل مجازی‌سازی و نیز فناوری آن در قسم‌بندی‌های گوناگونی واقع می‌شوند. اقسام دسته‌بندی‌های سرور مجازی عبارت می‌باشند از؛

  • سرورهای مجازی لینوکس (با امکان نصب اقسام سیستم عامل‌های توزیع لینوکس).
  • سرورهای مجازی ویندوز (با امکان نصب معمول سیستم عامل‌های ویندوز سرور).
  • سرورهای مجازی اختصاصی (با منبع تماماً اختصاصـــــی چون؛ ram, cpu و… ).
  • سرورهای مجازی اشتراکی (با منبع سخت‌افزاری اشتراکی).
  • سرورهای مجازی ابری (با ساختاری متنوع جهت بالا رفتن سطوح کارآیی، امنیت به همراه پایداری).

البته بهتر است خاطر نشان شویم که دسته‌بندی‌های دیگری هم وجود دارد که ما تنها بهترین سرور مجازی را برای شما نام بردیم.

 به چه هنگام میبایست از سرورهای مجازی بهره گیریم!

  • وجه موردنیاز را در راستای خرید سرورهای مجازی در اختیار داشته باشید.
  • غایت شما این باشد که در چند ماه آتی وب‌سایت‌ خویش را وسعت بخشیده و گسترش بدهید.
  • شما دارای مشاغل و یا کسب و کاری متوسط و یا آن‌که بزرگ می‌باشید. که سرور مجازی می‌تواند گزینه خوبی باشد‌.
  • کسب و کار یا مشاغل شما در لحظه رشد خواهد کرد و ترافیک شما در آن واحد بیشتر خواهد گردید. ما این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم.

سرورهای مجازی معتبر دارای چه خصوصیاتی می‌باشند!

به همان شکل که شما هم نسبت بدین نکته واقف هستید، بهترین سرور مجازی از قدرت و نیز توان و سرعت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. ولیکن میبایست به چند نکته حائز اهمیت زیر پیش از خرید سرورهای مجازی نهایت دقّت را داشته باشید.

  • امکان تهیه و تدارک بک‌آپ.
  • رم، دیسک و همــچنین cpu.
  • توان سخت‌افزاری سرور مجازی.
  • استفاده از سخت‌افزاری اینترپرایز گرید.
  • نصب نمودن مجازی‌سازهای؛ دِل، اِچ پی، در سرورهای سخت‌افزاری.
  • کنترل نمودن مدیریت سرورهای مجازی (وجود امکان ریستارت نمودن سرور، دیدن آنلاین مصرف رم و نیز سی پی یو، مقدار محیط خالی برجای مانده، نصب دوباره سیستم عامل‌ها به همراه مانت ایزو، دگرگونی رمز سرور مجازی و…).

امکانات یاد شده در قسمت فوقانی متن از جمله حائز اهمیت ترین ادله تهیه و خرید بهترین سرور مجازی است و به طور قطع پیش از خرید، بنابر نوع کسب و کار و یا فعالیت خویش سرور مجازی خود را اتخاذ بنمایید.

البته که ما امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مورد نیاز شما را در راستای خرید بهترین سرور مجازی در ایران در اختیارتان قرار بدهیم. شما دوستان عزیز نیز می‌توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این راستا با کارشناسان ما در سرورنت تماس حاصل فرمایید.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید