پرش لینک ها

راهنمای استفاده از پنل اپلیکیشن‌ ساز سرورنت

راهنمای استفاده از پنل سرورنت 0 تا 100

در راهنمای کلی سرورنت می‌خواهیم کار با پنل سرورنت را با هم یاد بگیریم. در مطالب قبل توانستید در سرورنت ثبت‌نام کنید و حال باید وارد اکانت خود در سرورنت بشوید تا با هم این آموزش را پیش ببریم. در ادامه مطلب حتما با من در بلاگ سرورنت همراه باشید.

در ابتدا و بعد از ورود به سرورنت ، صفحه‌ی زیر را مشاهده می‌کنید:

راهنمای استفاده از پنل سرورنت
راهنمای استفاده از پنل سرورنت

 

۱. با کلیک روی آیکون آدمک می‌توانید به بخش تنظیمات پروفایل‌تان دسترسی داشته باشید و آن را ویرایش و تکمیل کنید و همچنین می‌توانید برای پنل‌کاربری خود عکس انتخاب کنید.

۲. ارتقا طرح: همان‌طور که نوشته‌شده، پلن شما در ابتدای کار با سرورنت و بعد از ثبت‌نام “آغازین” است. در این پلن همه ابزارها در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید همه آن‌ها را تست کنید. بعد از ساخت اپلیکیشن امکان دانلود در پلن آغازین وجود نداره و شما باید از قسمت ‌«ارتقا پلن» یکی از طرح‌های سرورنت را انتخاب کنید تا امکان دانلود برای شما فعال شود.

۳. در این بخش شما آیتم‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید که هرکدام کاربرد خاص خودشان را دارند:

  • اپلیکیشن‌ ها: اگر روی این قسمت کلیک کنید می‌توانید وارد بخشی شوید که همه اپلیکیشن‌هایتان در آنجا قرار دارد و به همه‌ی آن‌ها دسترسی دارید.

 

راهنمای استفاده از پنل سرورنت
راهنمای استفاده از پنل سرورنت
  • مدیریت حجم و پیامک : مربوط به بخشی است که فایل‌های آپلود شده توسط شما در آنجا قرار دارد و همچنین خرید فضای ذخیره‌سازی بیشتر را هم از همین طریق می‌توانید، انجام بدهید.
  • آمار: در این بخش آمارهای مربوط به اپلیکیشن‌تان نمایش داده می‌شود. در ابتدا که اپلیکیشنی ندارید هیچ آماری نمایش وجود ندارد اما هر زمان اپلیکیشن خود را بسازید آمار بازدید، اطلاعات سبد خرید، آمار پرداخت‌ها، اطلاعات فرم‌ها و… به بخش آمارها اضافه می‌شود.
  • تیکت: این بخش به شما امکان این را می‌دهد تا مشکلات‌تان را برای پشتیبان‌های سرورنت ارسال کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد و آن‌ها بتوانند شما را راهنمایی کنند. اگر جای خالی ابزاری را در سرورنت حس کردید و برای اپلیکیشن‌تان به آن نیاز داشتید، می‌توانید از طریق تیکت اقدام کنید و مورد سفارشی  خود را مطرح کنید. سفارش شما بعد از برآورد زمان و هزینه امکان‌سنجی می‌شود و همکاران پشتیبانی نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد.
    برای ارسال تیکت می‌توانید آموزش زیر را مطالعه کنید: راهنمای ارسال تیکت
  • سفارش نمایندگی: پنل نمایندگی به شما کمک می‌کند تا کسب‌و‌کار خودتان را شروع کنید و به عنوان یک فریلنسر یا حتی یک اپلیکیشن‌ساز مجزا فعالیت کنید. اگر به دنبال خرید پنل نمایندگی سرورنت هستید از این بخش می‌توانید توضیحات طرح نمایندگی را مطالعه کنید و پنل نمایندگی را تست کنید همچنین از بخش “پرداخت” می‌توانید برای خرید این طرح اقدام کنید. آموزش استفاده از پنل نمایندگی
  • سفارش موارد اختصاصی: تمامی خدمات سرورنت در این بخش لیست شده است و شما می‌توانید هر کدام را که بخواهید سفارش دهید. این خدمات شامل: نسخه ‌ios، درخواست صفحه دانلود، طراحی رابط کاربری اپلیکیشن و… است.
  • پیشنهادات ویژه: در این بخش فرم‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید با تکمیل آن‌ها از سرورنت تخفیف دریافت کنید. اگر برای توسعه و پیشرفت سرورنت پیشنهادی دارید یا اینکه مورد خاصی مدنظرتان است، می‌توانید آن را از طریق فرم “پیشنهادت رو برای توسعه در سرورنت  بگو”به ما منتقل کنید. هر ماه همکاران فنی این فرم را بررسی می‌کنند و بعد از امکان‌سنجی پیشنهادات را اولویت‌بندی و اجرا می‌کنند.
  • در سرورنت پیشنهادات توسعه را چگونه اولویت‌بندی می‌کنیم؟
راهنمای استفاده از پنل سرورنت
راهنمای استفاده از پنل سرورنت

۴. تمامی آموزش‌های سرورنت را می‌توانید از این بخش مشاهده کنید.
۵. از این بخش می‌توانید تمامی اطلاعیه‌ها و پیام‌هایی که سرورنت برای شما ارسال می‌کند را مشاهده کنید.

راهنمای استفاده از پنل سرورنت
راهنمای استفاده از پنل سرورنت

۶. از طریق این دکمه می‌توانید از حساب‌کاربری خود خارج شوید.
۷. برای شروع ساخت اپلیکیشن، باید دکمه‌ی “اپلیکیشن جدید” را کلیک کنید.

راهنمای کلی سرورنت به پایان رسید. همین الان می‌توانید ساخت اپلیکیشن را در اپلیکیشن‌ساز سرورنت شروع کنید.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید