پرش لینک ها

قابلیت ارسال ایمیل مستقیم در اپلیکیشن ساز سرورنت

در سرورنت شما می‌توانید خیلی راحت با افزونه فرم، اطلاعات کاربران‌تان را دریافت کنید ولی به جز این راه ارسال ایمیل مستقیم هم امکان‌پذیر است. در این آموزش قرار است با هم ترفند ارسال ایمیل مستقیم را یاد بگیریم و کاربر را به صفحه ایمیل هدایت کنیم. پس دعوت می‌کنم با من در بلاگ سرورنت همراه باشید.

ارسال ایمیل مستقیم

این کار خیلی راحت است. ابتدا باید افزونه‌ی موردنظر را به اپلیکیشن خود اضافه کنید. این ترفند روی افزونه‌ هایی مانند متن‌وتصویر که ادیتور متن دارند قابل اجرا است.
به‌عنوان مثال ما افزونه‌ی متن‌وتصویر را انتخاب کرده‌ایم. مطابق تصویر زیر متن خود را تایپ می‌کنید و قسمتی از متن که می‌خواهید لینک‌دهی انجام دهید، را انتخاب و روی دکمه‌ی “درج پیوند” در قسمت ادیتور متن کلیک کنید.

قابلیت ارسال ایمیل مستقیم
قابلیت ارسال ایمیل مستقیم

بعد از کلیک روی دکمه‌ی “درج پیوند” پاپ‌آپ زیر برای شما نمایش داده می‌شود.

قابلیت ارسال ایمیل مستقیم
قابلیت ارسال ایمیل مستقیم

آدرس: در فیلد آدرس باید کد زیر را پیست کنید. mailto:[email protected] و به جای آدرس ایمیل داخل کد ایمیل خودتان را وارد کنید.
نکته: دقت کنید که حتما حتما باید عبارت “mailto:” را قبل از ایمیل موردنظرتان بنویسید در غیراینصورت این روش کار نخواهد کرد.
متن نمایشی: در این بخش می‌توانید متنی که می‌خواهید روی دکمه نمایش داده شود را بنویسید که ما در اینجا ارسال ایمیل را تایپ کردیم.
در نهایت باید دکمه‌ی “تایید” و “ذخیره تغییرات” را کلیک کنید.
خب تمام است. تست این ترفند را باید روی گوشی انجام بدهید و در شبیه‌ساز نمی‌توانید نتایج را مشاهده کنید. در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید که بعد از کلیک روی کلمه در گوشی چه اتفاقی می‌افتد.

قابلیت ارسال ایمیل مستقیم
قابلیت ارسال ایمیل مستقیم
آموزش ارسال ایمیل مستقیم در اپلیکیشن به پایان رسید. همین الان می‌توانید این ترفند را در اپلیکیشن‌ساز سرورنت تست کنید.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید