پرش لینک ها

لینکدین چیست؟ آموزش کار با Linkedin

ممکن است تا به حال اسم شبکه‌ی اجتماعی را زیاد شنیده باشید و وقتی اسم این را می‌شونید همه‌ی حواس‌ها به سمت اینستاگرام کشیده می‌شود ولی باید بدانید این گونه نیست یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی که کلاً با برنامه‌هایی همچنون اینستاگرام یا فیس بوک جدا می‌باشد لینکدین است یک شبکه بسیار حرفه‌ای که برای کسب و کار‌ها و ارتباط‌های کاری صورت گرفته است که شما در آن جا می‌توانید اکثر کسب و کار‌ها را ببنید که ما در این مقاله قصد داریم ابتدا اطلاعات بیشتری در مورد این که لینکدین چیست؟ و آموزش کار با Linkedin به چه صورت می‌باشد اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است در ادامه‌ی این مقاله همراه ما باشید.

لینکدین چیست؟

لینکدین یک شبکه‌ی اجتماعی می‌باشد که افراد با توجه به تخصص‌هایی که دارند می‌توانند در آن عضو شوند به این صورت می‌توانند با افراد حرفه‌ای بیشتر ارتباط بر قرار کنند اگر بدانید این شبکه‌ی اجتماعی در سال ۲۰۰۲ ساخته شد و در اینترنت در اختیار کاربران قرار گرفت تا همه بتوانند بر اساس نیاز‌هایی که دارند از آن استفاده کنند این شبکه‌ی اجتماعی بیش از ۶۹۰ میلیون کاربر فعال دارد که این می‌تواند یک آمار فوق‌العاده باشد همچنین روز به روز بر کاربران این شبکه‌ی اجتماعی اضافه می‌شود زیرا بیشتر شناخته می‌شود و بهتر می‌توانند این شبکه‌ی اجتماعی را بشناسند.

اصلاً فرقی نمی‌کند یک فرد با تخصص بالا هستید یا یک دانشجو!! یا حتی یک مهندس کامپیوتر فقط مهم این است که در کار خود حرفه‌ای باشید اگر در کاری که قصد انجامش را دارید حرفه‌ای باشید و همچنین دوست داشته باشید با افراد حرفه‌ای بیشتر ارتباط برقرار کنید می‌توانید از لینکدین استفاده کنید زیرا این شبکه‌ی اجتماعی بهترین شبکه در این خصوص می‌باشد که افراد بسیار زیادی نیز هستند چه در ایران و چه در خارج از ایران از آن استفاده می‌کنند خوبی این برنامه این می‌باشد که برای کاربران ایرانی این سایت فیلتر نیست و همین مورد است که باعث شده کاربران ایرانی بسیار زیادی نیز داشته باشد و اکثرا از آن استفاده کنند.

تأثیر لینکدین بر سئوی سایت

یکی از بهترین ابزار‌های شبکه‌ی اجتماعی که می‌تواند تأثیر بسیار زیادی نیز بر سئوی سایت داشته باشد لینکدین است نمی‌دانم تا چه در حدی در مورد بک لینک اطلاعات دارید ولی باید بدانید یکی از بهترین روش‌های برای سئو خارجی ساخت بک لینک می‌باشد که همه‌ی کاربرانی که دارای سایت هستند حتماً باید برای ارتقای سایت خود از آن استفاده کنند شما با استفاده از لینکدین می‌توانید بک لینک‌های کاملاً رایگان برای سایت خودتان بگیرید و همچنین هر بک لینکی که از این سایت گرفته می‌شود به نسبت به بقیه‌ی سایت‌ها می‌تواند از ارزش بالا‌تری برخوردار باشد زیرا این سایت از اعتبار بسیار بالایی نزد گوگل برخوردار است و هر بک لینکی که برای سایت خودتان از این وب سایت دریافت کنید می‌تواند بسیار بر سئو و ارتقای سایتان تأثیر بگذارد.

چطور اکانت لینکدین بسازم؟

ما در بند‌های گذشته سعی کردیم در مورد این که لینکدین چیست اطلاعات خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم اما مهم‌ترین نکته این می‌باشد که چگونه می‌توانیم در این سایت ثبت نام کنیم و از قابلیت و ویژگی‌هایی که دارد استفاده کنیم که برای این کار باید ب آموزشی که در ادامه برای شما قرار داده شده استفاده نمایید.

شروع ساخت اکانت لینکدین

  • ۱ – در اولین قدم باید وارد سایت رسمی لینکدین شویم و از منویی که برای شما در بالای صفحه قرار گرفته شده گزینه‌ی Join now را انتخاب نمایید و سپس در مرحله‌ی بعدی باید اطلاعات خود را از جمله نام و نام خانوادگی و‌ایمیل را وارد کنید تا بتوانید وارد سایت لینکدین شوید.

لینکدین چیست؟ آموزش کار با Linkedin

  • ۲ – اکنون پس از این که اطلاعات خود را وارد کردید یک‌ایمیلی برای شما ارسال می‌گردد که باید وارد‌ایمیل خود شده و آن را بررسی کنید این‌ایمیل حاوی یک کد می‌باشد که باید آن را در سایت لینک دین در قسمت مربوطه وارد کرده و سپس گزینه‌ی confirm را بزنید تا بتوانید وارد مرحله‌ی بعدی از این ثبت نام شوید.

لینکدین چیست؟ آموزش کار با Linkedin

  • ۳ – پس از پر کردن این اطلاعات می‌توانید مرحله به مرحله پیش بروید و پروفایل خود را در لینکدین تکمیل کنید
  • ۴ – سپس در مرحله‌ی بعد باید‌ایمیل خود همگام‌سازی کنید که برای این کار می‌توانید مانند عکس قرار داده شده عمل کنید یعنی باید گزینه‌ی continue را بزنید تا‌ایمیل شما تأیید شود و اگر قصد چنین کاری را ندارید می‌توانید گزینه‌ی skip را بزنید تا صفحه برای شما بسته شود.

لینکدین چیست؟ آموزش کار با Linkedin

  • ۵ – اکنون این مراحل به اتمام رسیده که می‌توانید به این صورت برای خودتان در سایت لینکدین یک حساب داشته باشید.

در نتیجه

لینکدین چیست؟ سؤال بسیار از کاربران از بنده می‌باشد که در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم اگر قصد دارید بدانید لینکدین چیست بهتر است این مقاله را به صورت کامل بخوانید تا اطلاعات کاملی را برای خود کسب کنید، اکنون این مقاله به پایان رسیده‌امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در این زمینه سؤالی داشتید می‌توانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

سؤالات متداول در رابطه با لینکدین چیست

۱ – چگونه می‌توانیم به تنظیمات لینکدین دسترسی داشته باشیم؟

اگر قصد دارید به تنظیمات لینکدین دسترسی داشته باشید اصلاً کار سختی را در پیش ندارید برای این کار باید فقط روی آیکون me که در بالای صفحه‌ی سایت قرار گرفته است کلیک کرده و سپس گزینه‌ی setting را انتخاب کنید به این صورت و به این سهولت می‌توانید به این بخش دسترسی پیدا کنید.

۲ – آیا لینکدین فیلتر است؟

خیر این سایت برای کاربران ایرانی فیلتر نیست و به همین دلیل است که باعث شده مورد محبوب کاربران ایرانی قرار بگیرد و اکثرا از آن استفاده کنند شما نیز اگر قصد استفاده را دارید می‌توانید به راحتی در این سایت ثبت نام کرده و از قابلیت‌هایی که می‌تواند داشته باشد استفاده کنید.

۳ – لینکدین چه تأثیری می‌تواند بر سئو داشته باشد؟

در مقاله سعی کردیم جواب این سؤال را بدهید اگر قصد دارید در مورد سئو بیشتر بدانید بهتر است از مقاله‌ی سئو چیست سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مبحث پرداخته شده است که می‌توانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید.

لینکدین یک تیم حرفه ای ساخت سایت در ارومیه را در لینکدین مشاهده کنید

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید