پرش لینک ها
گوگل مای بیزینس چیست

مزایای استفاده از گوگل مای بیزینس چیست

گوگل مای بیزینس چیست ؟

گوگل مای بیزینس (Google My Business) چیست
گوگل مای بیزینس (Google My Business) چیست

گوگل مای بیزینس یک ابزار کاملا رایگان میباشد که به منظور کمک به کسبو کار های کوچک برای مدیریت بهتر و موفق شدن در این مسیر طراحی شده است ، یکی از بهترین راه های ارتباطی بین شما و مشتری هایی که دارید از طریق گوگل مای بیزینس صورت میگیرد . GMB مخفف عبارت google my business و به معنای گوگل بیزینس است که ابزاری مهم برای کسب وکارهای امروزه و آینده می باشد.آیا تا به حال در گوگل در مورد کسب و کار ها سرچ هایی داشته اید ؟ آیا تا کنون به پروفایل کنار آن سایت توجه کرده اید این همان لیست گوگل مای بیزینس میباشد یک ابزاری کاملا رایگان که توسط گوگل ایجاد شده است تا در معرفی کسب وکارها، صاحبان آن ها و بازدیدکنندگان آن کمک نماید. در این مقاله قصد داریم شما را در مورد این که گوگل مای بیزینس چیست و برای چه کاربران از آن استفاده میکنند آشنا کنیم پیشنهاد میشود اگر در این زمینه هیچ گونه اطلاعاتی ندارید در این مقاله همراه تیم سرورنت باشید تا به صورت کامل گوگل مای بیزینس را فرا بگیرید و بدانید که گوگل مای بیزینس چیست و چه کاربردی دارد.

آیا به یک پروفایل گوگل مای بیزینس نیاز خواهیم داشت

قطعا بله ! قطعا شما به یک پروفایل در گوگل مای بیزینس نیاز خواهید داشت ، این امکان را برای شما فراهم می سازد تا در گوگل سرچ و گوگل مپ نمایش داده شوید و از طریق تعامل کاربران با پروفایل خود اعتبار کسب کنید.شما همچنین با استفاده از ابزار insights میتوانید اطلاعات دقیق تر در مورد این که تعامل کاربران با کسب و کار شما چگونه است به دست بیاورید و به این صورت به راحتی میتوانید بفهمید که کاربرانتان دنبال چه چیزی هستند شما از طریق پروفایل مای بیزینس میوانید جزئیات دقیق تر و مهم تری را در مورد کسب و کاری که دارید به اشتراک بگذارید شما از طریق میتوانید به مشتری های خود کمک زیادی کنید تا کسب و کار شما را بیشتر بشناسند و حتی به طور مستقیم با آن ها در ارتباط باشید که این امر به بهبود جایگاه شما در لیست نتایج کمک می کند و مشتریان بیشتری جذب کسب و کار شما می شوند.

معرفی کسب و کار به گوگل مای بیزینس چه مزیتی دارد؟

در وهله اول شما بهتر دیده خواهید شد. می توانید علاوه بر آدرس سایت, شماره تلفن و مکان جغرافیایی خود را نیز بر روی نقشه مشخص نمایید تا کاربران در زمان جستجو بتوانند از همین نقشه در جهت پیدا کردن شما استفاده نمایند. علاوه بر همه اینها می توانید روزها و ساعات کاری را هم مشخص کنید.

آیا ابزار Google My Business رایگان است؟

در بند های گذشته شما را در مورد این که گوگل مای بیزینس چیست و چه کاربرد هایی دارد بیشتر آشنا کردیم اکنون باید بدانیم که آیا استفاده از گوگل مای بیزینس برای همه ی کاربران رایگان است ؟ یا باید برای دسترسی به قابلیت های بیشتر آن هزینه کنیم ؟ در جواب گفت بله استفاده از گوگل مای بیزینس برای همه رایگان بوده و لازم به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نمیباشد شما میتوانید با استفاده از حساب کاربری که در گوگل دارید کسب و کار های مد نظرتان را به گوگل معرفی کنید و برای هر کدام از آن ها تنظیمات و خصوصیت های منحصر به فردی را ایجاد نمایید.

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم در مورد این که گوگل مای بیزینس چیست و چه کاربردی دارد صحبت کنیم ، گوگل مای بیزینس یکی دیگر از ابزار های گوگل همچنون گوگل ترندز و وبمستر تولز میباشد که همه ی کاربران میتوانند از آن استفاده های زیادی بکنند .

همچنین اگر سوال یا نظری در  مورد گوگل مای بیزینس چیست داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم سرورنت  ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید