پرش لینک ها

مزایای استفاده از گوگل آنالیتیکس چیست

گوگل آنالیتیکس چیست

مزایای استفاده از گوگل آنالیتیکس چیست
مزایای استفاده از گوگل آنالیتیکس چیست

زمانی که شما برای خود یک وب سایت راه اندازی میکنید دغدغه های فکری بسیاری برای شما پیش خواهد آمد برای مثال به این فکر میکنید که چطور میتوانم سایت خود را به گوگل معرفی کنم یا چطور میتوانم کاربران را به سایتم دعوت بدهم تا بتوانند از سایت من دیدن کنند ، اولین و مهم ترین مسئله بعد از طراحی سایت جذب کاربر و همچنین جذب رضایت او میباشد شما باید برسی کنید که کاربران چگونه و از چه طریقی وارد سایتتان میشوند باید بتوانید برسی کنید که کاربران بیشتر از چه صفحه ای خوششان می آیند و بیشتر وارد کدام صفحه ی سایت شما میشوند و در کل باید بفهمید که کاربر برای چی وارد سایت شما شده است. یک آمارگیر دقیق وجود دارد که همه ی کاربران به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند به شما این امکان را می‌دهد، که بررسی کنید کاربران‌تان از چه سایت‌هایی وارد سایت شما می‌شوند و از هر وب سایت چه تعداد کاربر وارد سایت شما شده است که این ابزار گوگل آنالیز یا Google Analytics نام دارد که در این مقاله قصد داریم برای شما بیان کنیم که گوگل آنالیتیکس چیست و چه مزایایی میتواند داشته باشد.

گوگل آنالیتیکس چیست و چه مزایای دارد

گوگل آنالیز یکی از سرویس های ارائه شده توسط گوگل میباشد که در نسخه های رایگان و پولی برای کاربران چه ایرانی و چه خارجی فعال است به دلیل این که سایت خارجی است و با دلار میباشد میتواند برای کاربران ایرانی مقداری هزینه بر باشد به همین دلیل میتوانید از نسخه رایگان آن استفاده کنید این 2 نسخه هیچ فرق زیادی باهم ندارند فقط در نسخه پولی آن قابلیت های بیشتری برای کاربران فراهم میشود شما با استفاده از گوگل آنالیز میتواند سایت خو را زیر نظر بگیرید میتوانید اطلاعات کاربران سایتتان را برسی کنید ، همچنین می‌توانند ببینند که کاربران‌شان با چه سیستم عاملی و با چه مرورگری وب سایت را بازدید کرده‌اند. البته همچنین می‌توانند ببینند که کاربران‌شان با چه سیستم عاملی و با چه مرورگری وب سایت را بازدید کرده‌اند.قابلیت های زیاد تری نیز دارد که در ادامه شما را با تک تک آنان آشنا خواهیم کرد به این نکته نیز توجه کنید که قابلیت هایی که در ادامه ذکر میشود ممکن است در نسخه رایگان گوگل آنالیتیکس وجود نداشته باشد پس باید برای دسترسی به این مزایا نسخه پولی آن را فعال کنید.

مزایای استفاده ااز گوگل آنالیتیکس

در بند ای گذشته شما را بیشتر در مورد ای که گوگل آنالیتیکس آشنا کردیم ، این یکی از ابزار های گوگل میباشد که کاربران بسیاری از آن استفاده میکنند زیرا مزایای بسیاری دارد که به درد کاربران میخورد در ادامه شما را بیش در مورد مزایای گوگل آنالیتیکس آشنا خواهیم کرد.

  • 1 – در آمار گیری دقت بسیار زیادی دارد.
  • 2 -نسخه پولی آن میتواند ارزان باشد .
  • 3 – امکان بررسی زمان حضور و مسیر خروج
  • 4 – تحلیل ورودی های سایت
  • 5 – برسی اطلاعات کامل کاربران حاضر در وب سایت

در نتیجه

آنالیتیکس چیست ؟ سوال پر تکرار کاربران میباشد که در این مقاله سعی کردیم به صورت 0 تا 100 به ان بپردازیم ، آنالیتیکس یکی از ابزار های گوگل میباشد که بهترین گزینه برای برسی سایت و زیر نظر گرفتن کاربران ورود به آن میباشد استفاده از آن رایگان است و همه میتوانند به راحتی ثبت نام کرده و از آن استفاده کنند.

همچنین اگر سوال یا نظری در  مورد گوگل آنالیتیکس چیست داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم سرورنت  ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید