پرش لینک ها
گوگل ادز چیست

گوگل ادز چیست ؟ چگونه سایت خود را در گوگل تبلیغ کنیم

گوگل ادز چیست و چگونه کار می‌کند

 

منظور از گوگل ادز چیست
منظور از گوگل ادز چیست

یکی از سوالات پر تکرار کاربران از بنده این است که تبلیغات یا گوگل ادز چیست ؟ گوگل ادز سیستم تبلیغاتی گوگل میباشد که در آن تبلیغ کنندگان با استفاده از این روش میتوانند مفهوم و منظور خود را به مشتریان برسانند به صورت دقیق تر ، ما به گوگل مبلغی را پرداخت می کنیم و در ازای آن گوگل سایت ما را در نتایج اول خود قرار می دهد .گوگل ادز در سال 2000 به موتور جست و جو های گوگل معرفی شد تا کاربران بتوانند با استفاده از این طریق سایت خود را تبلیغ کنند این نمونه تبلیغ توسط گوگل تعیین شده و همه ی کاربران چه ایرانی و چه غیر ایرانی با پرداخت هزینه ی ثابت میتوانند سایت خود را تبلیغ کرده و همچنین صفحه ی مورد نظر را که تبلیغ روی آن انجام شده در نتایج اول گوگل ببینند خیلی از کاربران هستند که بدون بحث سئو سایت خود را به این طریق به نتایج اول می آورند در ادامه در مورد این که گوگل ادز چیست و چه مزایای میتواند داشته باشد بیشتر آشنا خواهیم شد.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز چقدر است؟

همه ی کاربران به راحتی و بدون پرداخت هزینه میتوانند در گوگل ادز ثبت نام کنند ینی برای آن قرار نیست هزینه ای پرداخت کنید .همچنین برای نمایش تبلیغ خود در گوگل نیز هزینه ای پرداخت نخواهید کرد تنها هزینه ای که باید پرداخت کنید هزینه ی کلیک میباشد ینی به ازای هر کلیکی که روی سایت یا صفحه ی مورد نظر انجام شد باید هزینه ای پرداخت کنید این هزینه میتواند یکسان باشد و یا حتی میتواند متفاوت باشد ینی زیرا تعداد کلیک نمیتواند یکسان باشد در واقع این نمونه تبلیغ مانند یک مزایده میباشد ینی هر چقدر سود حاصل از جذب کاربری که آن کلمه را جستجو کرده است بالاتر باشد رقیب شما پیشنهاد بالاتری خواهد داد و شما برای این که بتوانید موفق باشید باید هزینه ی بالاتری را پیشنهاد بدهید در این صورت ممکن است تفاوت قیمت بالایی وجود داشته باشد.

چگونه باید در گوگل ادز تبلیغ کرد؟

مهم ترین قسمت این میباشد که یاد بگیرید چگونه باید تبلیغتان را شروع کنید که برای این کار باید در گوگل ادز برای خودتان یک حساب کاربری ایجاد کنید و وارد سایت گوگل ادز شوید و سپس با استفاده از دانشی که دارید و با شارژ حساب خود تبلیغتان را شروع کنید کار با گوگل ادز اصلا نمیتواند سخت یا نشدنی باشد به راحتی میتوانید آموزش کار با گوگل ادز را فرا بگیرید در ادامه در مورد مزایای گوگل ادز بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویژگی‌های گوگل ادز چیست

 

ویژگی‌ و خصوصیت گوگل ادز چیست
ویژگی‌ و خصوصیت گوگل ادز چیست

گوگل ادز میتواند ویژگی و خصوصیت های بسیاری داشته باشد تا مخاطبین با برسی آنان بتواند اقدام به تبلیغ کنند که در ادامه به تک تک آنان خواهیم پرداخت.

  • 1 – سعی کنید برای اعتبار کسب و کارتان در ابتدای کار از آن استفاده کنید به این صورت میتوانید در اول راه اعتبار بی نظیری کسب نمایید.
  • 2 – در سایت خوتان مبتواند ترافیک بسیار بالایی را ایجاد کنید.
  • 3 – میتوانید به صورت هدفمند مخاطب جذب کند که در ادامه شما را بیشتر در مورد مخاطب هدف آشنا خواهیم کرد.
  • 4 – نیازی به بهینه سازی یا سئو نخواهید داشت زیرا به تبلیغ هایی که انجام میدهید به صورت خودکار به رتبه های بالای گوگل خواهید رفت و دیگر هیچ گونه نیازی به بحث سئو نخواهید داشت.
  • 5 – نیاز به پرداخت هزینه به ازای هر کلیک وجود دارد.
  • 6 – شما با استفاده از تبلیغات گوگل ادز میتوانید به سرعت رشد کرده و فروشتان را چندبرابر کنید.

مزایای استفاده از گوگل ادز

امروزه کسب درآمد اینترنتی های بسیاری وجود دارند که از طریق اینترنت به درآمد زایی پرداخته اند چنین کسب و کار هایی میتوانند با استفاده از گوگل ادز رتبه ی فوق العاده ای به سایت خود بدهند و سایت خود را در نتایج بالای گوگل ببینند اگر در این باره اطلاعاتی ندارید بهتر است یکبار از آن استفاده کنید که در آن موقع میتوانید اطلاعات بسیاری کسب نمایید این روش میتواند برای شما بسیار سود آور باشد به قدری که باز هم از آن استفاده کنید البته باید بتوانید به خوبی از آن و اصولی که دارد استفاده کنید وگرنه در غیر این صورت حتی میتوانید ضرر کنید ولی درکل برای کسب و کار های اینترنتی که برای فروش و افزایش درآمد خود به تبلیغ نیار دارند گوگل ادز میتواند بهترین گزینه باشد اگر شما نیز از طریق اینترنت مشغول درآمد زایی هستید بهتر است حتما از این روش استفاده کنید که قطعا میتواند برایتان سود آور باشد.

گوگل ادز هدفمند است

یکی از بهترین مزیای گوگل ادز میتواند همین بحث هدفمند بودن آن باشد ابتدا بیایید در مورد هدفمند صحبت کنین که چیست ؟ هدفمند ینی کاربرانی که شما بتوانید از طریق آنان افزایش فروش داشته باشید برای مثال اگر یک کسب و کار اینترنتی دارید که در زمینه ی تولیدی لباس فعالیت میکنید شما میتوانید با استفاده از تبلیغات گوگل ادز مخاطبین فروش لباس یا بوتیک جذب کنید به این صورت میتوانید فروشتان را از طریق سایتتان چند برابر کنید شما با استفاده از گوگل ادز میتوانید رده سنی ، جنسیت و همچنین موقعیت کاربرانتان را مورد برسی قرار بدهید پس اکنون فهمیدیم که گوگل ادز میتواند برای کاربرانی که دارای وب سایت هستند یا از طریق اینترنت درحال درآمد زایی میباشد گوگل ادز بهترین گزینه برای تبلیغات میباشد.

در نتیجه

گوگل ادز چیست ؟ این سوال برای کاربران بسیاری پیش امده که در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به آن بپردازیم همه ی کاربران با استفاده از گوگل ادز میتوانند تبلیغاتی انجام داده و فروششان را از طریق سایت چند برابر کنند در ان مقاله به بهترین مزیت آن که بحث جذب مخاطب هدف میباشد پرداخته شد که میتوانید به آن پی ببرید.اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید.

همچنین اگر نظری در زمینه گوگل ادز چیست داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریقتماس با ما با تیم سرورنت  ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید