پرش لینک ها

آموزش ترفندهای نوتیفیکیشن در اپلیکیشن ساز سرورنت | قسمت دوم

آموزش ترفندهای نوتیفیکیشن : تا حالا حتما با ابزار نوتیفیکیشن سرورنت کار کردید. این سرویس با کمک سایت پوش‌پل کار می‌کنه. نوتیفیکیشن یا اعلان به شما کمک می‌کنه که هر لحظه بتونید یادآوری یا پیغام خاصی رو به گوش کاربر برسونید. اگر شما یک اپلیکیشن فروشگاهی دارید می‌تونید اضافه‌شدن محصولات جدید رو به اطلاع کاربر برسونید. ولی حتما دیدید که وقتی کاربر روی نوتیفیکیشن کلیک می‌کنه وارد صفحه اصلی اپ می‌شه. به نظرتون چجوری می‌شه کاربر رو به صفحه‌ای از اپ ارجاع داد که نوتیفیکیشن ارسال شده مربوط به اونه؟ در این آموزش قصد دارم نحوه ارجاع کاربر به یک صفحه خاص از اپ از طریق ارسال نوتیفیکیشن رو آموزش بدم. دعوت می‌کنم با من در بلاگ سرورنت همراه باشید.

آموزش ارجاع لینک به یک صفحه خاص در اپلیکیشن با استفاده از نوتیفیکیشن

ابتدا برای این کار باید افزونه‌ی نوتیفیکیشن با پوش‌پل رو انتخاب کنید و بعد در سایت پوش‌پل ثبت‌نام کنید و اپلیکیشن خودتون رو ثبت کنید برای ثبت برنامه می‌تونید به آموزش ماژول پوش‌پل مراجعه کنید. بعد از اون وارد پنل سرورنت می‌شید و افزونه‌ی نوتیفیکیشن با پوش‌پل رو باز می‌کنید و در قسمت ارسال اعلان طبق تصویر زیر فیلدها رو تکمیل می‌کنید.

آموزش ترفندهای نوتیفیکیشن
آموزش ترفندهای نوتیفیکیشن

 

نوع: در این قسمت باید باز کردن صفحات اپلیکیشن رو انتخاب کنید.
عنوان: عنوان نوتیفیکیشن‌تون رو وارد می‌کنید.
متن اعلان: متنی که می‌خواید برای کاربر نمایش داده بشه رو تایپ می‌کنید.
مقدار: از این قسمت صفحه‌ای از اپلیکیشن که می‌خواید زمان باز کردن نوتیفیکیشن برای کاربر نمایش داده بشه رو انتخاب یا اسمش رو تایپ می‌کنید.
کانال: اگر بخواید این نوتیفیکیشن برای دسته‌ی خاصی از کاربران ارسال بشه از این قسمت نقش کاربرهاتون رو انتخاب می‌کنید.
در نهایت هم با زدن دکمه‌ی ارسال نوتیفیکیشن، پیام شما برای کاربران ارسال می‌شه و بعد اون‌ها می تونن با باز کردن پیام نوتیفیکیشن به صفحه‌ی مورد نظر شما در اپلیکیشن وارد بشن.

همین الان می‌تونید وارد پنل سرورنتتون بشید و با استفاده از افزونه‌ی پوش‌پل برای کاربران خودتون اعلان بفرستید.

پنل کاربری سرورنت

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید