پرش لینک ها

آموزش ویجت آپارات در اپلیکیشن ساز سرورنت

با سلام و عرض ادب خدمت شما

در این آموزش قصد داریم استفاده از ویجت آپارات رو براتون توضیح بدیم.

ابتدا وارد پنل‌ کاربری‌تون بشید و روی ویجت آپارات کلیک کنید تا به اپلیکیشن‌ اضافه بشه.

روی نوع کلیک کنید تا دسته‌بندی‌های مختلف براتون نمایش داده بشه. همینطور که در تصویر زیر می‌بینید چهار دسته‌بندی نمایش داده می‌شه که در قسمت زیر به تفصیل این موارد رو براتون توضیح میدیم.

ویجت آپارات

آموزش ویجت آپارات

آموزش ویجت آپارات
آموزش ویجت آپارات

ویدئو: برای اضافه کردن یک تک ویدئو به اپلیکیشن‌تون کافیه روی نوع اول که با نام ویدئو هست کلیک کنید. همینطور که در تصویر زیر هم مشاهده می‌کنید فقط کافیه لینک ویدئوی مورد نظرتون رو از آپارات اضافه کنید تا ویدئو در شبیه‌ساز نمایش داده بشه.

آموزش ویجت آپارات
آموزش ویجت آپارات

لیست ویدئوها: همون طور که در تصویر زیر می‌بینید لیست ویدئوها مثل ویجت لیست کار می‌کنه، فقط با این تفاوت که می‌تونید در هر آیتم لیست لینک ویدئوی مورد نظرتون رو بزارید و اون‌ها رو به ترتیب در اپلیکیشن‌تون نمایش بدید.

آموزش ویجت آپارات
آموزش ویجت آپارات

کانال: اگه شما یه کانال داشته باشید و بخواید تمام ویدئوهای اون کانال زیر هم لیست بشن و همه ویدئوها رو در اپلیکیشن‌تون نمایش بدید می‌تونید از این قابلیت استفاده کنید. فقط کافیه آی‌دی کانال‌تون در آپارات رو در قسمت کانال قرار بدید.

آموزش ویجت آپارات
آموزش ویجت آپارات
  • طبقه یک کانال: سایت آپارات این قابلیت رو به شما می‌ده که ویدئوهاتون رو دسته‌بندی کنید و داخل یک کانال چندین زیر دسته برای مدیریت بهتر کانال‌هاتون داشته باشید. با طبقه یک کانال می‌تونید زیرمجموعه مورد نظرتون رو در اپ‌تون نمایش بدید.

 

آموزش ویجت آپارات
آموزش ویجت آپارات

ابتدا باید آی‌دی کانال‌تون در آپارات رو در قسمت کانال قرار بدید و بعد در قسمت طبقه یک کانال دسته‌بندی مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

امیدوارم آموزش مفیدی برای شما باشه و منتظر نظرات خوب‌تون هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید