پرش لینک ها
دانلود وردپرس

دانلود وردپرس – نسخه نهایی مدیریت محتوای وردپرس

دانلود وردپرس فارسی برای ویندوز

کاربرانی که به عرصه ی طراحی سایت قدم گذاشته اند و همچنین باسیستم مدیریت آن آشنا شده اند قطعا نام وردپرس نیز به گوششان رسیده است که در ان میان وردپرس توانسته میزبان وب سایت های زیادی باشد اما باید ابتدا بدانیم که وردپرس چیست و چه کاربرد هایی میتواند داشته باشد وردپرس یک سیستم مدیریت وب سایت ساز میباشد که با استفاده از آن میتوانیم به تعداد زیادی سایت در نمونه های مختلف بپردازیم با اطمینان میتوانم بگویم انعطاف بالایی که این برنامه دارد میتوانید هر نمونه سایت در زمنیه ی پزشکی ، فروشگاهی و . . . را طراحی کنید اما ابتدا باید بپردازیم به بحث دانلود و نصب برنامه ی وردپرس که بسیار میتواند مهم باشد در این مقاله قصد داریم به بحث دانلود وردپرس بپردازیم اگر قصد دارید برای خودتان یک وب سایت داشته باشید ابتدا باید اقدام به دانلود وردپرس کرده و سپس شروع به طراحی کنید.

یادگیری آسان وردپرس باعث شده که طراحی سایت اینقدر محبوب و جذاب شود وسهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهد بنابراین اگر یک طراح سایت حرفه ای یا یک مبتدی هستید و قصد دارید تازه طراحی سایت را فرابگیرد میتوانید از وردپرس استفاده کنید یکی از واقعیت ها در مورد وردپرس این میباشد که هرکجا که دوست داشتید میتوانید این فایل را راه اندازی کنید من در این مقاله توضیح خواهم داد که چگونه میتوانید فایل وردپرس را از سایت رسمی آن دانلود کرده و سپس نصب کنید که کاربران زیادی هستند که با این موضوع مشکل دارند که اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید بهتر است در این مقاله همراه ما باشید تا به دانلود وردپرس بپردازیم.

آیا می توانیم وردپرس را به صورت رایگان دانلود کنیم؟

آره! وردپرس 100% رایگان برای دانلود، نصب و استفاده است.بر خلاف بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا برنامه ی وردپرس برای همه ی کاربران کاملا رایگان بوده و به ازای استفاده و دانلود از آن هیچ گونه هزینه ای از شما درخواست نخواهد شد این به این دلیل است که وردپرس یک نرم افزار متن باز است. وردپرس آزادانه توسط هر فردی به اشتراک گذاشته می شود، به آن دسترسی پیدا می کند، تغییر می کند و در موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.بنابراین وقتی سایتی را در وردپرس راه اندازی می کنید، تنها چیزی که باید برای آن هزینه کنید نام دامنه و میزبانی وب سایت شما است البته سایت هزینه های اضافی نیز همچنون خرید قالب و . . . نیز خواهد داشد ولی دانلود وردپرس کاملا رایگان میباشد.

تفاوت وردپرس فارسی با انگلیسی

ممکن است هنگام دانلود این سوال را از خود بپرسید که بین این دو نسخه چه تفاوت هایی میتواند وجود داشته باشد و اگر از نسخه ی فارسی استفاده کنیم آیا ممکن از قابلیت های کمتری داشته باشد ؟ در جواب باید گفت هیچ فرقی بین این نسخه وجود ندارد تنها فرق این دو در زبان پنل مدیریت آن میباشد که برای کاربران ایرانی پیشنهاد میشود از وردپرس فارسی استفاده کنند تا در نصب و راه اندازی وب سایت خود هیچ مشکلی نداشته باشند.

دانلود وردپرس فارسی

شما با استفاده از سایت WordPress میتوانید هر دو نسخه وردپرس را ینی هم نسخه ایرانی و هم خارجی را دانلود نمایید اکنون با مراجعه به وب سایت وردپرس میتوانید هر دو نسخه را به صورت کاملا رایگان دانلود نمایید برای راحتی و سهولت در انجام این کار لینک دانلود در همین صفحه برای شما قرار داده شده که میتوانید با چند کلیک ساده آن را دانلود و سپس نصبش کنید در ادامه با یک آموزشی ساده برای شما عزیزان آموزش خواهیم داد که چگونه میتوانید برنامه ی وردپرس را از سایت رسمی آن دانلود کنید پس اگر در این زمینه مشکلاتی دارید بهتر است همراه ما باشید.

 

چگونه وردپرس را دانلود کنم؟

برای دانلود وردپرس کافی است به سایت WordPress.org/download بروید.

اولین قدم برای دانلود وردپرس
اولین قدم برای دانلود وردپرس

 

صفحه اصلی سایت وردپرس جایی است که فایل های اصلی وردپرس برای دانلود در اختیار کاربران قرار میگیرد و همه ی کاربران به راحتی و بدون پرداخت هزینه ای میتوانند این برنامه ها را دانلود کنند همچنین میتوانید از این طریق افزونه و یا قالب های مختلفی برای وب سایتتان دانلود نمایید.برای دانلود وردپرس باید روی دکمه آبی کلیک کنید تا فایل وردپرس به صورت خودکار برای شما دانلود شود. پس از تکمیل فرآیند دانلود، یک فایل فشرده به نام WordPress در رایانه ی شما قرار خواهد گرفت

قدم بعدی برای دانلود وردپرس
قدم بعدی برای دانلود وردپرس

 

توجه: فایل فشرده وردپرس در پوشه دانلودهای شما خواهد بود مگر اینکه مشخص کرده باشید که به مکان دیگری در رایانه یا درایو شما برود.

آخرین نسخه وردپرس

دانلود وردپرس فارسی همانطور که گفته شد همیشه برای کاربران در سایت رسمی وردپرس امکان پذیر است و همه ی کاربران در هر زمان که دوست داشته باشند میتوانند به این سایت مراجعه کرده و آخرین نسخه این فایل را دانلود نمایید به دلیل مسائل امنیت سایت همیشه باید سعی کنید آخرین نسخه فایل وردپرس را دانلود کنید زیرا هکر ها فقط بر روی یک نسخه کار میکنند و اگر شما نیز سعی کنید فقط از یک نسخه استفاده کنید این امر میتواند خطر داشته باشد پس سعی کنید همیشه از ورژن اصلی این فایل استفاده کنید همچنین اگر اگر سایت خود را طراحی کردی دیگر نیازی به سایت رسمی این فایل نخواهید داشت و میتوانید فایل وردپرس را در داخل وب سایتتان دانلود و به آخرین دسترسی پیدا کیند.

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم به صورت 0 تا 100 به مبحث دانلود وردپرس بپردازیم در بند های گذشته گفته شد که چگونه میتوانیم این فایل را از سایت رسمی وردپرس دانلود نماییم وردپرس فایلی میباشد که میتوانیم از طریق سایت طراحی کرده و به کسب درآمد اینترنتی بپردازیم کسب درآمد هایی که از طریق سایت طراحی شروع میشوند سعی کنید برای بحث امنیت ، فایل وردپرس را از سایت خودش دانلود و نصب کنید تا در آینده برایتان مشکلی پیش نیاید اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید وردپرس را برای خودتان دانلود و نصب کنید.

همچنین اگر در زمینه ی دانلود وردپرس سوالاتی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم ساخت سایت حرفه ای در ارومیه ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید