پرش لینک ها
ساخت بک لینک رایگان

ساخت بک لینک رایگان – معرفی سیستم ها وبلاگ دهی

ساخت بک لینک رایگان آموزش جامع

آموزش ساخت بک لینک رایگان
آموزش ساخت بک لینک رایگان

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات بسیاری از افراد در ساخت بک لینک برای سایت شان این است که بدون هیچ اصول شروع به لینک سازی برای سایتشان فکر می کنند و فکر می کنند فقط به تنهایی با قرار دادن لینک سایتشان در وب سایت های دیگران می‌توانند بک لینک های با کیفیتی برای سایتشان بسازند. در صورتیکه اگر شما اصول ساخت بک لینک را ندانید و بدون اصول برای سایتتان لینک سازی کنید نه تنها رتبه سایتان بهبود پیدا نمی کند بلکه باعث می شود جایگاه تان را در گوگل از دست بدهید زیرا همانطور که گفته شد و قطعا در مورد آن نیز اطلاعات دارید بک لینک همانطور که میتواند تاثیر خوبی بر سئو و افزایش رتبه داشته باشد همانطور نیز میتواند اثر منفی بگذارد و از سمت گوگل پنالتی شوید پس باید ابتدا قبل از ساخت بک لینک رایگان اطلاعاتی در مورد آن کسب کنید.

ساخت بک لینک رایگان یکی از فاکتورهای بسیار مهم در سئو و بهینه سازی سایت است.اگر از مقاله های سایت ما دیدن کرده باشید قطعا متوجه شده اید که اطلاعات زیادی در مورد سئو وبهنیه سازی سایت در اختیار قرار داده ایم تا بتوانید اطلاعات خود را در خصوص سئو تکمیل کنید ، مهمترین فاکتورها در سئو و بهینه سازی سایت تولید محتوا جامع و هدفمند است. باید به شما بگویم که به تنهایی فقط با تولید محتوا نمی‌توانید در کلمات کلیدی سایتتان رتبه بگیرید و باید به فکر ساخت بک لینک با کیفیت برای سایتتان باشید و اگربدون بک لینک رتبه بگیرید بسیار میتواند زمان بر باشد اما با استفاده از لینک سازی خارجی میتواند به کارتان سرعت ببخشید و به موفقیت دست پیدا کنید.

روش های ساخت بک لینک رایگان

روش های زیادی برای ساخت و دریافت بک لینک وجود دارد. کلا مبحث ساخت بک لینک به سه دسته سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه تقسیم بندی می شود که به راحتی میتواند در مورد هر کدام را با وارد شدن به صفحه ی مورد نظر اطلاعات کسب کنید ، شما همانطور که گفته شد میتوانید به راحتی با استفاده از بک لینک سازی رتبه های سایت خود را بهبود ببخشید اما چگونه ؟ آیا چنین چیزی ممکن است ؟

وب سایت های زیادی وجود دارد که به راحتی میتوانید در داخل آن ها ثبت نام کرده و اقدام به ساخت بک لینک رایگان کنید کافیست یک سرچ ساده کنید تا با سیستم های وبلاگ دهی بیشتر آشنا شوید این سایت ها کاملا رایگان هستند و با یک ثبت نام ساده میتوانید عضوی از آن سایت شوید چنین سایت هایی هم در ایران وجود دارد و هم در خارج از ایران که کاملا رایگان هستند ینی برای بک لینک سازی لازک به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نخواهید بود.که این سایت ها عبارت اند از :

لیست وبلاگ های ایرانی برای ساخت بک لینک رایگان

Blogsky.com

Mihanblog.com

Parsiblog.com

Persianblog.com

Blog.ir

Tebyan.net

Rasekhoon.net

Avablog.ir

Blogsazan.com

لیست وبلاگ های خارجی برای ساخت بک لینک قوی و رایگان

WordPress.com

launch.joomla.org

lycos.com

enjin.com

blogspot.com

edublogs.org

doodlekit.com

hatenablog.com

eklablog.com

webself.net

over-blog.com

altervista.org

estranky.sk

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم شما را با ساخت بک لینک رایگان آشنا کنیم همچنین سیستم ها وبلاگ دهی که میتوانند به صورت رایگان برای شما بک لینک بسازند را در اختیارتان قرار دادیم که به راحتی با یک ثبت نام ساده میتوانید وارد این سایت ها شده و بک لینک کاملا رایگان بسازید. امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله و سیستم های وبلاگ دهی برده باشید.

همچنین اگر سوال یا نظری در  مورد ساخت بک لینک رایگان داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم سرورنت  ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید