پرش لینک ها
سئو کلاه سفید چیست

سئو کلاه سفید چیست و چه تکنیک‌هایی دارد

سئو کلاه سفید چیست

تعریف سئو کلاه سفید
تعریف سئو کلاه سفید

سئو یک دنیای پیچیده ای میباشد که مباحث و مفاهمیم زیادی در آن وجود دارد که یکی از این مبحث مهم میتواند سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، و همچنین سئو کلاه خاکستری باشد که در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به سئو کلاه سفید بپردازیم در این مقاله به مزایا و معایب این این نوع سئو به صورت کامل خواهیم پرداخت و همچنین بیا خواهیم کرد چرا از نظر گوگل مشکلی ندارد و هرکاربری میتواند سایت خود را با استفاده از سئو کلاه سفید به نتایج بالا بیاورد پس پیشنهاد میشود اگر در این زمینه سوال یا مشکلاتی دارید هرگز این مقاله را از دست ندهید و همراه تیم سرورنت باشید تا به این موضوع بپردازیم.

سئو کلاه سفید چیست؟

سئوی کلاه سفید یا White-Hat Seo به نوعی از استراتژِی بهینه سازی سایت گفته میشود که توسط گوگل تعیین شده ای نمونه سئو بهترین روشی میباشد که گوگل خود این روش را برای کاربران تعیین کرده تا بتوانند از این طریق سایت خود را سئو کنند تا محل جذب کاربر شود در این مدل از سئو شما باید کار هایی همچنون تولید محتوا را که خود گوگل پیشنهاد داده به خوبی انجام دهید در این مدل هیچ گونه جریمه یا پنالتی سایت از طریق گوگل صورت نخواهد گرفت ینی همه ی کاربران میتوانند از این طریق سایت خود را سئو کنند اما بدی که این روش دارد این است که باید حوصله داشته باشید زیرا بسیار زمان بر است تا صفحه ای که با این روش سئو کرده اید در نتایج خوب گوگل نشان داده شود اما مزیت های بسیاری را نیز دارد که در ادامه به تک تک آنان خواهیم پرداخت.

سئو کلاه چیست و چه فرقی با کلاه سفید دارد ؟

در بند گذشته گفته شد که سئو کلاه سفید چیست اگر بخواهیم مفهومی تر این موضوع را بیان کنیم به هرگونه فعالیت که در داخل وب سایت برای بهینه سازی سایت انجام داده میشود سئو کلاه سفید گفته میشود .

اما سئو کلاه سیاه به هرگونه فعالیت در خارج از سایت که برای بهنیه سازی سایت انجام میشود همچنون کار هایی مانند بک لینک سازی ، خرید بک لینک و ریپورتاژ آگاهی و . . . را سئو خارجی گفته میشود .اگر در توجه کرده باشید در بند گذشته گفته شد که سئو داخلی پیشنهاد گوگل میباشد و هیچ گونه خطری برای سایت نخواهد داشت اما سئو خارجی میتواند برای سایت بسیار خطر ناک باشد زیرا گوگل بسیار شدید با آن مخالف است و اگر بفهمد کاربری برای بهینه سازی از سئو کلاه سیاه استفاده میکند قطعا آن را جریمه خواهد کرد پس تا جایی که ممکن است و میتوانید از این نمونه روش برای سئو استفاده نکنید اما اکنون بپردازیم به سئو کلاه سفید که دقیق تر در مورد آن بدانیم و این که چگونه میتوانبیم یک سایتی را با استفاده از سئو کلاه سفید بهینه کنیم که در ادامه این موضوع برای شما آموزش داده خواهد شد.

بهترین راهکار برای پیاده سازی روش White Hat Seo

راهکار سئو کلاه سفید
راهکار سئو کلاه سفید

1 – انتخاب کلمه کلیدی

مهم ترین قسمت سئو بحث کلمه کلیدی میباشد شما باید سعی کنید کلمه ای را انتخاب کنید که سرچ کاربران در آن کلمه بیشتر باشد و همچنین باید از کلمات سخت 2 حرفی خودکاری کنید اگر سایت تازه تاسیس دارید باید از کلمه کلیدی های راحت و 4 و 5 کلمه ای هستند استفاده کنید و سپس به مرور زمان و به صورت خودکاری روی کلمات سخت نیز رتبه خواهید گرفت.

2 – تولید محتوا

تولید محتوا نیز همچنون انتخاب کلمه کلیدی بسیار میتواند مهم باشد باید سعی کنید نیاز کاربر را در صفحه ی سایتتان رفع کنید سعی کنید بیشتر از مقاله های آموزشی استفاده کنید و همچنین از مقاله های تکراری و کپی جدا خودداری کنید زیرا گوگل به راحتی میتواند صفحه ی کپی را تشخیص بدهد و اگر صفحه ی کپی داشتید به هیچ وجه رتبه نخواهید گرفت اگر در زمینه ی تولید محتوا برای سایت هیچ گونه اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میشود حتما از مقاله ی آموزش تولید محتوا برای سایت صفحه ی ما دیدن کنید در این مقاله به صورت 0 تا 100 به این مبحث مهم پرداخته شده است که میتوانید از آن برای تولید محتوا استفاده کنید.

3 – لینک سازی داخلی

یکی دیگر از راهکار هایی که میتوانید سایتتان را سئو کنید با استفاده از ویژگی لیک سازی داخلی میباشد شما در این قسمت باید در مقاله ی جدیدی که مینویسید صفحات دیگرتان را به مقاله جدید لینک بدهید باید از لینک های مرتبط استفاده کنید تا از نظر گوگل لینک با کیفیت شناخه شود.

4 – لینک سازی خارجی

با استفاده از لینک سازی خارجی سئو سایتتان را تکمیل کنید فقط کافیست از سایت های خارجی به سایت خودتان لینک بدهید به این صورت اگر لینک سایتی که میدهید قوی باشد صفحه ی سایتتان نیز با اعتبار خواهد شد در هنگام لینک سازی به رتبه ی سایت مورد نظر توجه نکنید بلکه باید به اعتبار آن سایت نگاه کنید سایت های زیادی هستند که در رتبه ی یک هستند ولی اعتبار سایتشان پایین است پس در هنگام لینک سازی فقط به سایت های رتبه اول لینک ندهید.

5 – عکس و ویدیو منتشر کنید

بهترین گزینه برای سئو عکس و ویدیو میباشد اگر سایتی عکسی نداشته باشد درصد رشدش بسیار پایین میباشد و این روش میتواند از نظر سئو مشکل داشته باشد باید سعی کنید عکس های مرتبط با زمینه ی کاریتان در وب سایتتان منتشر کنید همچنین سعی کنید عکس هایی که در سایت میگذرید بهینه شده و با حجم کم باشند تا به مشکل برنخورید.

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم به صورت 0 تا 100 به مبحث سئو و همچنین سئو کلاه سفید بپردازیم اگر از صفحه ی سئو چیست سایت ما دیدن کنید متوجه خواهید شد که سئو چقدر میتواند مهم باشد هیچ سایتی بدون سئو و بهینه سازی رشد نخواهد کرد حتما باید یک صفحه برای رشد و رفتن به نتایج بالای گوگل سئو شده باشد و تا جایی که میتوانید سعی کنید از سئو داخلی یا کلاه سفید استفاده کنید به این صورت اصلا لازم نیست نگران جریمه شدن یا پنالتی توسط گوگل باشید.اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید.

همچنین اگر نظری در زمینه سئو کلاه سفید داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم سرورنت ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید