پرش لینک ها
طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس

داشتن وبسایت یکی از مهترین کارها برای رسیدن به موفقیت و کسب و کار پر رونق هست.در هر کسب و کاری باید یک وب سایت وجود داشته باشد.بعد از اینکه فهمیدیم داشتن وب سایت چقدر مهم است. همیشه طراحی سایت برای کسانی که میخواهند کسب و کار خود را با طراحی سایت با وردپرس رونق بدهند یک چالش بزرگ بوده است.این چالش به روی کار آمدن سایت وردپرسی مرتفع شد به طوری که در یک سایت میتوان یک سایت وردپرسی طراحی کرد و این بسیار عالی است.

در این مقاله قصد داریم که شما را با طراحی سایت با وردپرس آشنا کنیم.با این کار شما کسب و کار خود را به دیگران معرفی میکنید و درآمد شما ده ها برابر میشود.

طراحی سایت

 

 چرا طراحی سایت وردپرس انقدر اهمیت دارد و چرا باید سایت خود را با وردپرس طراحی کنیم؟

اول بفهمیم که وردپرس چیست؟وردپرس یکی از سیستمهای مدیریت محتوا است که با آن میتوانید نیاز خود را به طراحی سایت مرتفع کنید.

اگر بخواهیم سایت خود را بدون داشتن دانش کدنویسی طراحی کنیم،باید از  content management system)cms) یا سیستم مدیریت محتوا استفاده کنیم. این سیستم ابزارهای متنوع و کاربردی دارد .این سیستم در بستر وب طراحی شده است.

امروزه وردپرس به کسب و کارها خیلی کمک میکنه تا به راحتی وب سایت خود را آماده سازی کنند و خود را بر بستر اینترنت به نمایش دربیارند شما هم اکنون می توانید به راحتی یک هاست و دامنه تهیه کنید و یک قالب را از مارکت های ایرانی تهیه کنید سپس به نصب آن اقدام کنید آموزش نصب قالب وردپرس و کلی آموزش های دیگر هم در وبلاگ مجموعه سرورنت هست می تونید پیدا کنید و استفاده کنید اگرچه نیازی به آموزش و یا راهنمایی داشتید پیام دهید زنگ بزنید تیم ما خاکی تر از این حرفاست و به همه کمک میکنه تا رشد کنند ما باید باهم دیگر درکنار هم رشد کنیم، دوست دارتون احسان ♥

یک سایت خارجی برای مطالعه بیشتر به شما معرفی میکنیم به اسم اینتراکشن دیزاین

همچنین اگر در آذربایجان هستید و میخواهید طراحی سایت در ارومیه کنید به شرکت ما سر بزنید

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید