پرش لینک ها
طراحی اپلیکیشن برای سیستم اندروید

طراحی اپلیکیشن در ارومیه

طراحی اپلیکیشن برای سیستم اندروید

تحت عنوان مدیر یک کسب و کار شاید اتخاذ میان اپلیکیشن موبایل یا طراحی وب‌سایت برای شما کمی دشوار باشد. آیا بهتر است یک اپلیکیشن موبایل داشته باشید و یا طراحی وب‌سایت اختصاصی و یا طراحی اپلیکیشن تحت وب را به انجام رسانید! ما یک مطلب کامل برای شما در سرورنت مهیا نموده‌ایم. بهتر است با ما تا به پایان این مطلب از خود همراه گردید.

 

طراحی اپلیکیشن موبایل، و امّا چگونه!

هم‌اکنون با توسعه و گسترش دنیای تکنولوژی، ساخت اپلیکیشن‌های متنوع بسیار مورد پذیرش و استقبال واقع شده است. برنامه‌هایی که به آسانی و تنها با چند اشاره انگشت بخش بسیاری از نیازهای کنونی و روزمره اشخاص را برطرف می‌نماید. با استناد به سرعت گسترش و توسعه این قبیل از اپلیکیشن‌ها و بهره‌گیری بهتر و مطلوب‌تر از آن‌ها لازم می‌باشد با اطلاعاتی در این حیطه آشنا گردید. اپلیکیشن موبایل و یا آپ موبایل همان نرم‌افزار‌های گوشی‌های هوشمند می‌باشند که به واسطه‌ی برنامه نویسان آپ تولید گردیده و قابلیت اجراء ضمن گوشی‌ها را دارا هستند. بهتر است در امتداد متن با طراحی اپلیکیشن اندروید آشنا شده و نیز فاکتورهای حائز اهمیت ضمن تعیین تعرفه طراحی اپلیکیشن موبایل را بیان داریم.

طراحی اپلیکیشن موبایل، و امّا چگونه! به چه دلیل، طراحی اپلیکیشن اندروید!

بهره‌گیری از گوشی‌های اندرویدی در میان اشخاص بسیار متداول شده است. به همین دلیل طراحی آپ اندروید تحت عنوان دغدغه‌ی اصلی کمپانی‌های طراحی اپلیکیشن موبایل معرفی گردیده است. طراحی آپ اندروید برای کسب و کارها به علّت تنوع گوشی‌هایی که از این سیستم عامل حمایت می‌کنند، می‌تواند حائز اهمیت باشد. چراکه در افزایش درخواست کنندگان و نیز در ارتباط پیوسته‌تر شما با آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود. در عصر کنونی در روند روز چندین آپ اندروید طراحی می‌گردد. ولیکن آنچه که ضمن طراحی اپلیکیشن اندروید مهم است، خصوصیات این سیستم عامل می‌باشد که خواهد توانست منجر به جذب کاربران گردد‌.

ضمن طراحی و ساخت آپ اندروید می‌باید کاربری مناسب آن موردنظر باشد تا آن نیز بتواند نیازهای کاربران را به خوبی و درستی پوشش بدهد. ناوبری مناسب و استاندارد در این آپ ها می‌تواند امکان بهره‌گیری راحت‌تر و سریع‌تر کاربران را مهیا ساخته و نهایتاً می‌تواند مخاطبان بیشماری را به خود مجذوب سازد. بهره‌گیری از المان‌های گرافیکی جذاب و گیرا با رنگ‌های متنوع منجر می‌گردد تا محیط آپ شما چَشم‌گیر تر بوده و کاربر بتواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند.

 

 عوامل تأثیرگذار در قیمت مربوط به طراحی اپلیکیشن موبایل؛

 عوامل تأثیرگذار در قیمت مربوط به طراحی اپلیکیشن موبایل؛ ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک اپلیکیشن؛

توسعه دهندگان برنامه‌ی نرم‌افزار‌ی ضمن طراحی و ساخت آپ، خصوصیات و قابلیت‌های که مورد نظر کارفرما است را وارسی نموده و بنابر آن هزینه‌های ناشی از طراحی اپلیکیشن را بدو اعلام می‌کنند. به علّت این‌که غایت و قابلیت‌های اپلیکیشن‌های گوناگون، متفاوت می‌باشد هزینه ساخت منوط بدان هم بالطبع با یک‌دیگر تفاوت خواهد داشت.

 سفارش سازی مربوط به طراحی چَشمی؛

از جمله عوامل تعیین کننده هزینه‌ها ضمن طراحی اپلیکیشن، ابعاد صفحه نمایش خواهد بود. به علّت این‌که تشکیل و ایجاد یک صفحه نمایش ویژه و خاص ضمن طراحی آپ اندروید یک امری تخصصی و سفارشی محسوب می‌شود، البته که در هزینه‌های طراحی اثر گذاشته و آن را بیشتر خواهد نمود. ولو این قسمت از کار ضمن طراحی اپلیکیشن‌های آیفون به علّت ساختار منظم و دقیق آن حاوی هزینه‌های اندک‌تری است.

 منظور از بسترهای نرم‌افزاری چیست!

مقصود از بسترهای نرم‌افزاری این می‌باشد که اپلیکیشن مدّنظر بنابر کدام زبان برنامه نویسی طراحی خواهد گردید. ضمن طراحی و نیز ساخت اپلیکیشن، زبان منوط بر برنامه نویسی بنابر بازار کار و نیز موقعیت مدّنظر اتخاذ گردیده و معین خواهد شد که در اینجا اپلیکیشن باید برای سیستم عامل اندروید طراحی گردد.

 مزایای طراحی اپلیکیشن برای سیستم اندروید؛

هنگامیکه که شما بخواهید اپلیکیشن طراحی نمایید و یا این‌که آن را به کمپانی ساخت و طراحی اپلیکیشن واگذار کنید، میبایست در نظر بگیرید که چون بار اوّل است در این مسیر گام گذاشته‌اید، به طور حتم طراحی اپلیکیشن حرفه‌ای و تخصصی را به کمپانی برنامه نویسی حاذق واگذار کنید. این گونه خواهد بود که آن‌ها می‌توانند تا جای ممکن طراحی مطلوبی به انجام برسانند. این گونه آپ موردنظر بیشترین میزان بازدید را خواهد داشت. در غیر از این حالت امکان دارد آن گونه که باید و شاید است، مورد استقبال واقع نشود.

 سهولت تعامل با دیگران؛

یکی از حائز اهمیت ترین فواید طراحی اپلیکیشن ساختن و برقراری ارتباط با دیگران است. ضمن برنامه‌های کاربردی صاحبان کار خواهند توانست نوتیفیکیشن را فعال نموده، تا در سریع‌ترین زمان ممکن جواب مشتری را ارائه دارند. البته که این مزیت می‌تواند منجر به ایجاد مشتریان دائمی و همیشگی شود.

سهولت در دسترسی؛

از سایر مزیت‌های طراحی اپلیکیشن موبایل این می‌باشد که دسترسی به کسب و کار را برای کاربر و مشتریان سهل‌تر می‌نماید. حتی ضمن اپلیکیشن‌ها می‌‌توان بعضی از تخفیفات را برای بعضی از مشتریان خود برقرار نمود که رابطه میان برنامه کاربردی مشتریان را قوت می‌بخشد.

 برند سازی برای خود؛

از جمله شیوه‌های مؤثر ضمن برند سازی ایجاد آپ موبایل می‌باشد. با برقراری لوگوی زیبا و چَشم‌گیر برای برنامه و تنظیم آن در زمان ورود، منجر می‌گردد دائماً در ذهن مخاطب به بقای خود ادامه بدهید و البته هنگام رضایت داشتن آن را برای دیگران تبلیغ نمایند‌.

 بها دادن به مشتریان؛

آپ های موبایل دائماً منجر به وفاداری مشتریان خواهد شد. چنانچه امکانات ویژه‌ای چون؛ پاداش دادن برای هر کاربر را برای کاربران در نظر انگارید، وفاداری آن‌ها هرروزه بیشتر از پیش خواهد شد.

 خدمات فوق‌العاده و پرداخت؛

با استناد بدین مسئله که در بعضی از حیطه‌ها سخت‌تر و مشقت‌بار تر است، می‌توانید برای ورود بدین چالش طراحی اپلیکیشن را در نظر بی‌انگارید. برای کاربر پسند واقع شدن برنامه‌های کاربری به هنگام فروش محصولات، توصیه می‌کنیم به طور حتم گزینه پرداخت را فعال نمایید.

 تعرفه مربوط به طراحی اپلیکیشن برای سیستم اندروید؛

ضمن سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل از جمله معیارهای حائز اهمیت هزینه ساخت اپلیکیشن است. البته آن‌چه که برای کمپانی طراحی اپلیکیشن موبایل و نیز سفارش دهنده آن در مرحله‌ی ابتدایی دارای اهمیت خواهد بود، کیفیت به همراه کاربردی بودن آپ موبایل است ولیکن از اهمیت هزینه طراحی آن هم نمی‌توان به همین راحتی‌ها عبور کرد. بهتر است خاطر نشان شویم که؛ ضمن کمپانی طراحی اپلیکیشن در تهران جهت معین ساختن تعرفه‌ی اپلیکیشن اندروید هیچ گونه برنامه‌ی مالی معینی به چَشم نمی‌خورد. چرا که انتظارات و غایت کارفرما از سفارش طراحی آپ موبایل متنوع است و هزینه‌ها هم بنابر آن‌ها متغییر خواهد بود.

 و در پایان؛

دوستان عزیز ما در این متن از خود ضمن سرورنت سعی نمودیم شما را با طراحی اپلیکیشن برای سیستم اندروید و جوانب گوناگون آن آشنا سازیم. بهتر است خاطر نشان شویم که کارشناسان ما همواره و در همه حال می‌توانند پاسخ گوی سؤالات بیشمار شما در این زمینه باشند‌. تنها کافی است با شماره‌های درج شده در این وب‌سایت‌ تماس حاصل فرمایید.

 

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید