پرش لینک ها
وردپرس چیست

وردپرس چیست ؟ چگونه با وردپرس سایت بسازیم

وردپرس چیست چگونه با وردپرس سایت بسازیم
وردپرس چیست چگونه با وردپرس سایت بسازیم

وردپرس چیست و چه کارایی هایی دارد

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای تحت وب است که شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید ک سایت طراحی کرده و نرم افزار های درون آن را برای خودتان مدیریت کنید کاربرانی که به عرصه ی وب پا گذاشته اند قطعا با وردپرس و طرز کار کردن با آن آشنا هستند و میدانند که چگونه میتوان با استفاده از وردپرس یک سایت کاملا رایگان طراحی و آن را مدیریت کرد.

وردپرس با محبوبیت بسیار بالا توانسته میزبان سایت های بسیاری شود و کاربران بسیاری از این طریق برای خودشان سایت طراحی کنند اما وردپرس چیست و چه کارایی هایی دارد ؟ و چطور میتوانیم یک فایل وردپرس را روی هاست نصب کنیم با وجود سوالات بسیار از بنده در مورد وردپرس ، تیم سرورنت در این مقاله قصد دارد به صورت کامل بحث وردپرس را برای شما آموزش دهد و همچنین به مبحث مهم این که وردپرس چیست بپردازد که بهتر است در این مقاله همراه تیم سرورنت نت باشید.

در روز های اول مردم خواهند پرسد که وردپرس چه کارایی هایی دارد و چه کاری میتواند انجام دهد. با توجه به این که طی چند سال اخیر و طی به روزرسانی هایی که انجام شده وردپرس بسیار گسترش یافته و همچنین بسیار پیشرفته تر از قبل شده است زیرا از این فایل میتوان برای هر نمونه سایت استفاده کرد و از قابلیت های آماده ای که این فایل دارد تمام استفاده را برد همچنین شما متوانید در عرض 24 ساعت با استفاده از وردپرس برای خود یک سایت طراحی کند و این آیا کفی نیست ؟ همچنین این نرم افزار مزایای بسیاری نیز دارد که در ادامه به تک تک آنان خواهیم پرداخت.

دلایل استفاده از وردپرس چیست
دلایل استفاده از وردپرس چیست

دلیل استفاده از وردپرس چیست

وردپرس یک پلتفرم بسیار جذاب و محبوب از وبلاگ نویسان میباشد که بیش از 40 درصد از وب سایت های آنلاین از وردپرس استفاده میکنند در این جا چند دلیل مهم برای این که چرا باید از وردپرس استفاده کنیم گفته شده است که اکر شما نیز با این مسئله که دلیل استفاده از وردپرس چیست مشکلی دارید بهتر است این قسمت از مقاله را از دست ندهید.

1 – وردپرس منبع باز است

وردپرس یک پلتفرم منبع باز میباشد ینی هرکار به راحتی میتواند منابع آن را تغییر دهد و سپس این نرم افزار ار دوباره توزیع کند چنین قابلیت برای افرادی طراحی شده است که دوست دارند سایت خود را آنگونه که دوست دارند طراحی کنند و سپس از آن استفاده کنند منبع باز بودن یکی از قابلیت های جذاب این فایل میباشد که واقعا کارایی های بسیاری نیز دارد.

2 – وردپرس سئو دوستانه است

تنها ساختن یک وب سایت وردپرس کافی نمیباشد ینی کار به این صورت تمام نمیشود شما با ساختن یک وب سایت باد استفاده از وردپرس تازه کارتان شروع میشود شما باید کاری کنید که افراد با استفاده از موتور های جست وجوگر گوگل وارد سایت شما شوند و از آن بازدید کنند شما با استفاده از افزونه های SEO میتوانید رتبه ی گوگل خود را تقویت کرده و به آن بهبود ببخشید شما به این صورت میتوانید سایت خود را در نتایج جست و جوی گوگل ببنید.

3 – وردپرس امن است

همانطور که میدانید امنیت بسیار مهم است اگر امنیتی وجود نداشته باشد هیچ گونه کسب و کاری صورت نخواهد گرفت اکثر کسانی که از طریق اینترنت درآمد زایی میکنند درآمد و همچنین رشد کسب و کار خودشان را مدیون امنیت هستند . امنیت وردپرس نیز به این صورت میباشد با تعداد نقض‌های داده‌ای که هر سال اتفاق می‌افتد، می‌خواهید خیالتان راحت باشد که داده‌های شما (و داده‌های مشتری هایتان) محافظت می‌شوند و هیچ گونه خطری برای آنان وجود نخواهد داشت شما تا زمانی که افزونه هایتان را به خصوص فایل وردپرس را به روز نگه دارید هیچ گونه خطری برای سایتتان وجود نخواهد داشت وردپرس یکی از امن ترین پلتفرم های CMS میباشد که این خیلی میتواند مهم باشد.

4 – استفاده از وردپرس کاملا رایگان است

برای راه اندازی سایت با استفاده از وردپرس نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نخواهید بود و وردپرس کاملا رایگان برای کاربرانش طراحی شده است تنها هزینه ای که باید برای سایت کرد خرید هاست و دامنه میباشد که آن نیز هزینه ی بسیار ناچیزی است پس با این وجود دانستیم که وردپرس رایگان میباشد و کاربران چه ایرانی و چه خارجی برای استفاده از آن لازم به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نخواهند بود.

5 – تولید محتوای راحت تر با وردپرس

تولید محتوا بعد از طراحی سایت مهم ترین مسئله میباشد اگر وب سایتی محتوایی نداشته باشد یا محتوا های که تولید کرده بی کیفیت باشد این سایت هیچ ارزشی ندارد زمانی که یک شخص برای خود یک سایت طراحی میکند قطعا با این سوال که چگونه میتوانم برای سایت خود محتوا تولید کنم مواجه میشود در پاسخ باید گفت که مقاله یا محتوا نویسی برای یک سایت فقط متن نیست شما باید برای بالا بردن ارزش کار خود همچنین بالا بردن کیفیت مقاله های خودتان از عکس و ویدیو همچنین صوت نیز استفاده کنید البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که هر گونه صوت و ویدیو نیز نباید استفاده کرد در نظر داشته باشد که کیفیت باید حرف اول را بزند عکس و ویدیو هایی که برای سایتتان در نظر میگیرید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا به ارزش سایتتان افزوده شود.

دانلود وردپرس

در بند های گذشته برای شما گفته شد که وردپرس چیست و چه کارایی دارد همچنین این نرم افزاز مزایای بسیاری دارد که به صورت 0 تا 100 به آن پرداخته شد اما اکنون باید بدانیم که چگونه میتوان این فایل آماده ی وردپرسی را دانلود کنیم . اگر قصد داشته باشد برای خود یک سایت طراحی کنید یا حتی اگر طراح سایت باشد باید استفاده از وردپرس سایت خود را راه اندازی کنید اما چگونه میتوان این نرم افزار را دانلود کرد ؟ برای دانلود این نرم افزار میتوانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید همچنین اگر قصد دارید در مورد این موضوع و دانلود وردپرس فارسی بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم از مقاله ی دانلود وردپرس سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت 0 تا 100 به این مبحث پرداخته شده که میتوانید اطلاعات خودتان را در مورد این که وردپرس چیست و چگونه میتوان آن را دانلود کرد تکمیل نمایید.

دانلود فایل وردپرس

در نتیجه

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد وردپرس صحبت کنیم همچنین به صورت کامل به مزایای این نرم افزار همچنین کارایی هایی که میتواند داشته باشد صحبت کنیم امید واریم بتوانید با استفاده از وردپرس برای خود یک سایت طراحی کرده و از آن استفاده نمایید اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله برده باشید.

همچنین اگر در زمینه وردپرس چیست سوالاتی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم ساخت سایت در ارومیه ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید