پرش لینک ها
کسب درآمد از سایتهای خارجی

کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی در کشور ایران

بهترین روش کسب درآمد از سایت خارجی
بهترین روش کسب درآمد از سایت خارجی

یکی بهترین روش های کسب درآمد اینترنتی ، کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی میباشد همانطور که میدانید کسب درآمدی که غیر از ایران باشد دلار محسوب شده و درآمد فوق العاده بالایی نیز میتواند به ارمغان بیاورد ممکن است کار با سایت های خارجی به دلیل این که در ایران تحریم هستند مقداری سخت باشد اما باید بدانید هرسختی آسانی خودش را دارد و هیچ وقت چنین کسب و کار هایی که از طریق اینترنت صورت بگیرد غیر ممکن و نشدنی نخواهد بود.

اگر از مقاله ی کسب درآمد اینترنتی سایت ما دیدن کنید خواهید فهمید که کسب درآمد اینترنتی چیست و چگونه میتوانیم برای خودمان یک کسب و کاری را راه اندازی کنیم که ازطریق اینترنت صورت بگیرد همچنین در این مقاله قصد داریم چند سایت خارجی با اعتبار بالا را برای شما عزیزان مرفی کنیم و از این طریق میتوانید برای خودتان یک کسب و کار با درآمد بالا راه اندازی کنید.

چرا کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی

قطعا میدانید ارزش دلار برای ما ایرانی ها چقدر بالا میباشد اگر بتوانید از سایت هایی که در ادامه معرفی میکنیم برای خودتان یک کسب و کار راه اندازی کنید میتوانید از این طریق با دلار معامله کنید پس بدیعی است میتوانید یک کسب و کار خوب و پر درآمدی را راه اندازی کنید.درآمد در این سایت ها بسیار مناسب است چون دلار برای ما ارزش بالایی دارد فرض کنید فردی که در خارج از ایران زندگی میکند در سایت هایی همچنون آمازون مشغول درآمد زایی میباشد این میتواند برای او ارزش نداشته باشد چون اگر ماهی 100 دلار هم بگیرد باز هم کفایت نخواهد کرد ولی اگر یک ایرانی ماهانه بتواند 100 دلار درآمد زایی کند میتواند یک شغل ایده ال و پر درآمدی را برای خودش رقم بزند به همین دلیل است که میگوییم سایت های خارجی بهترین زمینه برای کسب درآمد میباشند.

آموزش کسب درآمد از سایت خارجی
آموزش کسب درآمد از سایت خارجی

راهکار کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی

1 – کسب درآمد از طریق سایت باینری اپشن

باینری اپشن یکی از بهترین سایت های خارجی میباشد که کاربران ایرانی زیادی در حال درآمد زایی از این روش هستند خود بنده تا به حال چندین بار از این طریق به درآمد زایی پرداخته ام این سایت میتواند درآمدی تا سقف بی نهایت را به شما بدهد البته به یاد داشته باشید به همین سادگی هم نمیباشد اگر قصد داشته باشید از این طریق به درامد برسید باید استراتژِی بالایی به کار ببرید همچنین خبره باشید تا بتوانید درآمد خوبی کسب نمایید.

یکی از بهترین مزایای باینری اپشن بحث دمو بودن آن میباشد ینی شما میتوانید با استفاده از اکانت دمو برای خودتان تمرین کنید و سپس وارد بازار شوید زمانی که از اکانت دمو استفاده میکنید هیچ گونه هزینه ای نه از حساب شما خارج میشود و نه هیچ گونه هزینه ای وارد حسابتان میشود شما ابتدا باید با استفاده از این روش تمرین کنید تا حسابی کاربلد شوید سپس وارد بازار شده و درآمد زایی کنید.

2 – کسب درآمد از طریق یوتیوب

یک نمونه ی دیگر از کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی با استفاده از سایت یا برنامه ی یوتیوب میباشد این سایت میتواند به شما درآمد دلاری بدهد ، درآمدی که از طریق دلار نیز حاصل شود میتواند ارزش بسیار زیادی داشته باشد همانطور که میدانید سایت یوتیوب یکی ازبهترین و بزرگ ترین وب سایت های جهانی میباشد که این سایت با وجود بحث فیلترینگ در ایران باز هم هیچ گاه کاربران خودش را از دست نداده و خیلی از ایرانی ها از این سایت استفاده میکنند همانطور که میدانید یوتیوب بر پایه ی ویدیو ساخته شده و شما نیز میتوانید از طریق ویدیو هایی که منتشر میکنید درآمد زایی کنید اما چگونه ؟ بهتر است از مقاله ی کسب درآمد از طریق یوتیوب سایت ما را دیدن کنید ما دراین مقاله به صورت 0 تا 100 و کاملا جامع به این مبحث پرداخته ایم که میتوانید از این روش استفاده کرده و به درآمد زایی دلاری بپردازید.

3 – کسب درآمد از طریق آمازون

آمازون یک موقعیت بسیار بزرگی میباشد برای آن دسته از افراد که قصد درآمد زایی را دارند و دوست دارند از طریق آمازون به کسب درآمد اینترنتی بپردازند.همانطور که میدانید آمازون فقط برای خرید و فروش کالا نمیباشد بلکه این سایت فیلم و سریال های مختلفی را نیز به فروش میرساند آمازون به شما کمک میکند که بتوانید کسب درآمد کنید همچنین راه های زیادی را نیز برای شما معرفی میکند اما کار این وب سایت چیست و چگونه میتوان از آن کسب درآمد کرد ؟ آمازون محصولاتی را به شما معرفی خواهد کرد شما باید دیگران رو ترغیب کنید تا محصولاتی رو که به اون‌ها معرفی می‌کنید بخرن و به ازای اون کمیسیون دریافت کنید. این کمیسیون درواقع درآمدی میباشد که شما از آمازون کسب کرده اید و این درآمد میتواند هی بیشتر شود بستگی به فروش محصولات شما دارد شما هرچه محصول بیشتری را معرفی کنید که خرید بیشتر شود قطعا درآمدتان بیشتر خواهد شد.

4 – کسب درآمد از طریق سایت بیت کوین

یکی دیگر از راه و روش های کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی با استفاده از وب سایت با اعتبار بیت کوین میباشد ارزش بیت کوین روز به روز در حال افزایش میباشد و طیاین چند سال رشد بی نظیری نیز داشته است. کسب درآمد از طریق سایت بیت کوین نیز همانند روش های قبلی به شما درآمد دلاری خواهد شد و میتوانید از آن درآمد زیادی کسب نماید. بیت کوین به زبان ساده ارز دیجیتال میباشد که در معاملات آنلاین مورد استفاده قرار میگرد این روش میتواند یک روش فوق العاده ای باشد که بتوانید از طریق ارز های دیجیتالی برای خودتان کسب درآمد کنید با این روش ممکن است خیلی از کاربران ایرانی با آن آشنا باشند اگر قصد چنین روشی را داشتید فقط با یک سرچ ساده میتوانید بهترین روش و راهکار را برای خودتان پیدا کنید و شروع به کار کردن با سایت بیت کوین کنید

در نیتجه

ما در این مقاله بهترین وب سایت های خارجی را که میتوانید از آنان برای درآمد زایی استفاده کنید را آموزش دادیم همه ی راهکار ها وابسته به اینترنت میباشد ینی بدون داشتن آن ممکن نخواهد بود. کسب درآمد اینترنت از سایت های خارجی در ایران ممکن خواهد بود و به راحتی میتوانید این کارتان را عملی کنید بهترین روشی که میتوان اسم برد باینری اپشن میباشد زیرا خود بنده نیز قبلا این روش را تست کرده ام و جواب گو نیز میباشد پیشنهاد میشود برای شروع از باینری اپشن استفاده کنید اگر به خوبی بتوانید این روش را فرا بگیرید دیگر به هیج راهکاری برای کسب درآمد نیاز نخواهید داشت.

همچنین اگر در زمینه ی کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی سوالاتی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم دیزاین سایت در ارومیه ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید