پرش لینک ها
ادمین اینستاگرام

چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟

چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟

ادمین اینستاگرام یکی از مشاغلی است که امروزه طرف‌داران زیادی را به خود جلب کرده است. در این مقاله پاسخی برای این سؤال یعنی چگونه ادمین حرفه‌ای در اینستاگرام شویم مطالبی آماده کرده‌ایم. همان‌طور که می‌دانید اینستاگرام در جهان امروز بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد و افراد از سنین پایین تا سنین بسیار زیاد از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

اینستاگرام به‌عنوان یک شبکه اجتماعی پرطرف‌دار این روزها به یک محلی برای کسب درآمد نیز تبدیل شده است. اگر وارد اینستاگرام شوید و به بخش‌های مختلف آن سر بزنید یک سری افراد را می‌بینید که صفحات مجازی بسیار حرفه‌ای ایجاد کرده‌اند و در آن فعالیت می‌کنند. در ادامه مقاله‌ای دررابطه‌با تبدیل‌شدن به یک ادمین حرفه‌ای در اینستاگرام آموزش‌هایی برایتان تهیه کرده‌ایم.

ادمین اینستاگرام
ادمین اینستاگرام

ویژگی‌های ادمین اینستاگرام حرفه‌ای

باتوجه‌به مطالبی که گفتیم اینستاگرام یک ابزار بسیار حرفه‌ای و کاربردی است. باوجوداینکه اینستاگرام مانند یک هوش مصنوعی عمل می‌کند اما آموزش ترفندهای آن پیچیده نیست. اگر شما بخواهید در بخش ادمین اینستاگرام فعالیت داشته باشید باید الگوریتم‌های مختلف اینستاگرام را بشناسید. تکنیک‌های حرفه‌ای برای ادمین‌های اینستاگرام،

  1. آشنایی با ابزارهای اینستاگرام
  2. استوری حرفه‌ای
  3. هشتگ‌گذاری حرفه‌ای
  4. تولید محتوا مناسب اینستاگرام
  5. تعامل با دیگر پیج‌ها
  6. مهارت و علاقه
  7. به‌روزرسانی محتوا و تصاویر

آشنایی با ابزارهای اینستاگرامی

همان‌طور که گفتیم باوجوداینکه اینستاگرام به شکل یک اپلیکیشن بسیار پیچیده به نظر می‌رسد اما این‌گونه نیست. اگر شما بخواهید به‌عنوان ادمین اینستاگرام در اینستاگرام فعالیت داشته باشید در قدم اول باید بخش‌های مختلف اینستاگرام و یا به‌اصطلاح ابزارهای اینستاگرام را بشناسید.

اینستاگرام یک اپلیکیشن بسیار پیشرفته و حرفه‌ای دررابطه‌با کسب درآمد و فروش محصولات است. امروزه افراد  مختلفی به روش‌های متنوع و آموزش در اینستاگرام به‌عنوان بلاگر و یا فروشگاه اینترنتی از اینستاگرام استفاده می‌کند. آموزش بخش‌ها و الگوریتم‌های مختلف اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا به‌عنوان یک ادمین حرفه‌ای فعالیت کنید.

اهمیت استوری

درگذشته فعالیت‌های اینستاگرام بیشتر در قالب بارگذاری پست بوده است. افراد در ابتدای فعالیت اینستاگرام به دنبال بارگذاری تصاویر به‌عنوان پست و تولید محتوا در بخش پست بوده‌اند. اینستاگرام بخش استوری را جذاب‌تر و پیشرفته‌تر کرد. در اینستاگرام بخش هایی با عنوان، موسیقی، لوکیشن، تصاویر و… اضافه شده است.

در سال‌های اخیر افراد به‌جای اینکه پست‌های بیشتری بارگذاری کنند به دنبال جلب‌توجه افراد به استوری‌های خود هستند. همان‌طور که می‌دانید اینستاگرام استوری را برای بارگذاری تصاویر به مدت ۲۴ ساعت و یا با اصطلاح آنلاین قرار داده است. ازآنجایی‌که بیشتر مخاطبین در اینستاگرام توجهشان به بخش استوری بیشتر از بخش‌های دیگر جلب می‌شود به همین دلیل توجه به استوری‌ها بسیار بااهمیت است.

هشتگ‌گذاری به‌عنوان ادمین اینستاگرام

هشتگ‌ها برای دسته‌بندی پست‌ها در عنوان‌های مختلف استفاده می‌شود. باوجوداینکه بسیاری از افراد هشتگ‌گذاری را بی‌اهمیت می‌دانند اما باید بدانید که اینستاگرام به این مسئله توجه ویژه‌ای دارد. یکی از روش‌های پیشرفته اینستاگرام واردکردن پست‌های پیج به بخش اکسپلور یا ذره‌بین است. در خصوص هشتگ گذاری بهتر است تا کلماتی را سرچ کنید تا هشتگ های عمومی معروف را بشناسید.

درصورتی‌که شما به‌عنوان ادمین اینستاگرام به‌درستی هشتگ‌گذاری انجام دهید پست‌های شما به نمایش درمی‌آید. استفاده از هشتگ‌های عمومی که بین افراد بیشتر رایج است نسبت به هشتگ‌های تخصصی و اختصاصی اهمیت بیشتری دارد.

ادمین اینستاگرام
ادمین اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در خصوص پیشرفت سایت و یا پیج‌های اینستاگرامی اهمیت بسیار زیادی دارد. چیزی که مخاطبین را به پیج شما جلب می‌کند بارگذاری تصاویر و محتوای متنی است. توجه داشته باشید که تولید محتوای متنی و تصویری در کنار یکدیگر باعث ارتقاء شما می‌شود.

ازآنجایی‌که فعالیت شما به‌عنوان ادمین اینستاگرام باید به‌صورت حرفه‌ای و نتیجه دار باشد به همین دلیل به بخش تولید محتوا توجه ویژه‌ای داشته باشید. درصورتی‌که شما هر یک از بخش‌ها یعنی در بخش تولید محتوای تصویری بسیار خوب عمل کنید اما تولید محتوای متنی ضعیفی داشته باشید بازخورد کافی را جذب نمی‌کنید.

همکاری با دیگر پیج‌ها

یکی دیگر از موارد بااهمیت در خصوص تبدیل‌شدن به یک ادمین اینستاگرام حرفه‌ای تعامل با پیج‌های دیگر است. همان‌طور که می‌دانید امروزه در پیج‌های اینستاگرامی افرادی به‌عنوان بلاگر فعالیت می‌کنند. وظیفه اصلی بلاگرها در خصوص تبلیغات پیج‌های دیگر و معرفی محصولات آنها است. بلاگری علاوه بر اینکه برای افراد بلاگر کسب درآمد می‌کند بلکه برای افزایش کسب‌وکار شما نیز تأثیر بسزایی می‌گذارد. بلاگر ها باتوجه به تبلیغاتی که انجام میدهند هزینه ای دریافت میکنند.

باتوجه‌به این موضوع شما می‌توانید با پیج‌های هم رده خود تبادل داشته باشید. در صورت آشنایی، افراد پیج شما با پیج تبادل شده علاوه بر این که به افزایش فالوورهای شما کمک می‌کند شما را به‌عنوان یک از این حرفه‌ای نیز معرفی می‌کند.

ادمین اینستاگرام و مهارت‌های فردی

همان‌طور که می‌دانید شرط موفقیت در هر کاری علاقه و مهارت است. هنگامی که شما بخواهید وارد عرصه ادمینی اینستاگرام شوید یک سری خصوصیات را در خود پیدا می‌کنید که به همین دلیل هم به این شغل علاقه پیدا می‌کنید. در واقع درصورتی‌که شما علاقه کافی و مهارت کافی برای ادمین شدن نداشته باشید حتی اگر وارد این حیطه هم شوید بسیار زود خسته می‌شوید و از آن کناره‌گیری می‌کنید.

به‌روزرسانی محتوا در اینستاگرام

اگر پیج شما مربوط به محصولاتتان است و یک پیج فروشگاهی دارید لازم است تا دائماً تصاویر و محتواهای مربوط به محصولاتتان را بارگذاری کنید. ازآنجایی‌که اینستاگرام فضایی است که افراد زیادی در حال رقابت با یکدیگر هستند به همین دلیل پیج‌هایی بهتر دیده می‌شوند که به‌روزرسانی محتوای دقیق دارند.

به‌روزرسانی اینستاگرام به‌اندازه به‌روزرسانی سایت اهمیت دارد. درصورتی‌که شما در طول هفته تنها یک روز را برای بارگذاری تصاویر و محتواها اختصاص دهید نتیجه مطلوبی دریافت نخواهید کرد. با توجهی به یک برنامه محتوایی و تنظیم زمانی می‌توانید پیج خود را به بهترین نحو مدیریت کنید.

ادمین اینستاگرام
ادمین اینستاگرام

چند سالی است که وارد هر جمعی که می‌شویم اسم اینستاگرام را می‌شنویم. اینستاگرام شاید در سال‌های اولیه تنها به‌عنوان جایی برای تبادل اطلاعات و بارگذاری تصاویر بوده باشد اما امروزه به‌عنوان مکانی برای کسب درآمد نیز شناخته می‌شود.

ادمین اینستاگرام یکی از روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام است. ازآنجایی‌که اینستاگرام به یک فضای رقابتی در خصوص پیج‌های مختلف تبدیل شده است برای اینکه در اولویت از قرار بگیرید لازم است تا تکنیک‌های حرفه‌ای ادمینی را آموزش ببینید. قدرت اینستاگرام را دست‌کم نگیرید و از آن به بهترین نحو استفاده کنید.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید