پرش لینک ها

ماژول نمایش وب‌سایت در اپلیکیشن ساز سرورنت

ماژول نمایش وب‌سایت

اگر می‌خواید وب‌سایت‌تون رو در قالب اپلیکیشن به کاربران‌تون نمایش بدید، می‌تونید از ماژول نمایش وب‌سایت استفاده کنید. این ماژول برای لینک دادن به وب سایت‌تون بهتون کمک می‌کنه. این ماژول در دو حالت، یعنی استفاده از مرورگر داخلی اپلیکیشن و نمایش در مرورگر خارجی یا همون مرورگر پیشفرض تلفن همراه قابل تنظیم هست که در ادامه به توضیح اون می‌پردازیم.

ماژول نمایش وب‌سایت
ماژول نمایش وب‌سایت

 

۱- آدرس وب‌سایت: آدرس وب‌سایت‌تون رو همراه با http:// وارد کنید. (در صورتی که سایت شما از http استفاده می‌کنه، شبیه‌ساز، سایت شما رو نشان نمی‌ده. برای نمایش سایت و تست این ابزار باید اپلیکیشن رو دانلود و نصب کنید.)

۲- نمایش وب‌سایت در خارج از اپلیکیشن: اگر این گزینه رو فعال کنید، وب‌سایت شما در خارج از اپلیکیشن (مرورگر پیشفرض موبایل) به کاربران‌تون نمایش داده می‌شه.

۳- با مخفی کردن نوار بالایی شما قادر هستید منوی بالا رو مخفی کنید یا نشون بدید. کاربرد این مورد در طراحی‌هایی هست که عکس دارند. اگر عکس‌های زیبایی انتخاب کنید مخفی کردن نوار بالا می‌تونه به جذابیت اپلیکیشن شما بیشتر کمک کنه.

  • توجه داشته باشید، در صورتی که سایت شما از http استفاده می‌کنه، شبیه‌ساز، سایت شما رو نشون نمی‌ده. برای نمایش سایت و تست این ابزار باید اپلیکیشن رو دانلود و نصب کنید.

۴- مرورگر داخلی: با فعال کردن این گزینه سایت‌ شما در داخل اپلیکیشن برای کاربران‌تون نمایش داده می‌شه.

درنهایت هم دکمه‌ی ذخیره تغییرات رو بزنید تا افزونه به اپلیکیشن ‌شما اضافه بشه.

برای تست نمایش وب‌سایت می‌تونید همین الان وارد پنل‌تون بشید.

اگرچه باز سوالی در این خصوص داشته اید می توانید با واتساپ بیزینس شرکت اطمینان داده پردازان دانش در ارتباط باشید

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید