پرش لینک ها
اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چه مزایایی دارد

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست ؟

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست

قبل از آن که به اینفلوئنسر مارکتینگ چیست بپردازیم باید بدانیم اینفلوئنسر کیست و چه کمکی میتواند به یک بازاریاب بکند.اینفلوئنسر یک شخصیت است که معمولا در شبکه های اجتماعی فعالیت بسیار زیادی دارد سعی کنید چنین اشخاصی را یک فرد مشهور بدانید تا بتوانید این موضوع را بیشتر درک کنید اینفلوئنسر ها افرادی هستند که بقیه ی کاربران بیشتر به آنان احترام میگذارند و همچنین بسیاری از برند ها از اینفلوئنسر مارکتینگ برای افزایش آگاهی استفاده میکنند وبه این صورت آن برند میتواند بازخورد خیلی خوبی داشته باشد اما باید بدانیم که اینفلوئنسر فقط برای تبلیغ نمیباشد بلکه میتوان استفاده از بیشتری را از یک اینفلوئنسر مارکتینگ برد.

اینفلوئنسر مارکتینگ یک روش جدید و فوقا العاده جذاب برای جذب مخاطب میباشد که امروزه افراد بسیاری هستند که به این صورت تبلیغ میکنند در این روش برند ها با افراد تاثیر گذرا یا کاربرانی که طرفدار زیادی دارند همکاری میکنند تا بتوانند از اعتباری که انان دارند محصولات خود را تبلیغ کنند تبلیغ از سمت یک کاربر تاثیر گذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ نوعی بازاریابی در شبکه های اجتماعی همچنون اینستاگرام و تلگرام میباشد که برای معرفی محصول ، خدمه یا حتی کمپین خود با اینفلوئنسرها ‌ همکاری میکنند در بین تمام برنامه های شبکه ی اجتماعی برنامه ای همچنون اینستاگرام اینفلوئنسر های زیادی را در خود جای داده و پر استفاده ترین برنامه برای اینفلوئنسر ها میباشد ما در این مقاله قصد داریم اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و به چه کسی اینفلوئنسر گفته میشود را برای شما بیان کنیم که پیشنهاد میکنیم در این مقاله همراه ما باشید.

اینفلوئنسر کیست

اینفلوئنسر کیست
اینفلوئنسر کیست

اینفلوئنسر به یک کاربر معروف و همچنین سر شناس گفته میشود که دربین کاربران یک برنامه ی شبکه ی اجتماعی همچنون اینستاگرام بسیار محبوب است چنین شخصی را کاربرا مدام دنبال میکنند و اگر در اینستاگرام یا حتی در تلگرام کانال یا پیجی داشته باشند منتظر پست گذاری چنین شخصی میمانند به شخص هایی همچنون بازیگران ، فوتبالیست ها و همچنون ورزشکاران یک اینفلوئنسر گفته میشوند زیرا چنین اشخاصی نسبت به بقیه ی افراد بیشتر معروف و شناخته هستند چنین اشخاصی تمام مخاطبین خود را از طریق تولید محتوا به دست می آورند و چون محتوای جذاب تولید میکنند میتوانند نیاز کاربر را رفع کنند و به این صورت توسط افراد زیادی فالو یا دنبا ل میشوند و سپس پس از مدتی که پیجشان بازخورد خوبی گرفت به یک اینفلوئنسر یا فرد مشهور شبکه ی اجتماعی تبدیل خواهند شد.

هدف از اینفلوئنسر مارکتینگ چیست

افزایش اعتبار ، افزایش فروش محصول ، افزایش برند میتواند مهم ترین هدف یک بازاریاب برای استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ باشد همانطور که در پیش تر گفته شد کاربران شبکه های اجتماعی برای این که بتوانند کسب و کار خود را تبلیغ کنند میتوانند از اینفلوئنسر یا افراد مشهور استفاده کنند چنین افراد به دلیل این که نزد کاربران محبوبیت بیشتری دارند میتواند بازخورد فوق العاده ای داشته باشد زمانی که یک کاربر با یک اینفلوئنسر اقدام همکاری میکند میتواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد برای مثال بازاریاب پس از همکاری با اینفلوئنسر میتواند در معرض دید کاربران بسیار زیادی قرار بگیرند و به این صورت کاربران بیشتر از محصول یا خدمه ی آن بازاریاب دیدن خواهند کرد در نتیجه میتواند فروش چند برابری داشته باشد

همچنین به این نکته نیز توجه کنید که اینفلوئنسر مارکتینگ فقط به این معنا نیست که فردی را با مخاطب پیدا کنید و به او پول بدهید یا در معرض دید قرار دهید تا بتواند چیزهای خوبی در مورد شما بگوید. این چیزی است که افراد مشهور برای آن هستند. اینفلوئنسرها افرادی هستند که زمانی را صرف ساختن برند خود و پرورش دنبال کننده یا مخاطب خود کرده اند. آنها به طور طبیعی از اعتبار خود و افرادی که به آنها اعتماد دارند محافظت خواهند کرد. آنها افرادی هستند که حوصله و تمرکز لازم برای موفقیت در شبکه های اجتماعی را دارند، یک دنبال کننده ارگانیک در یک زمان – افرادی مانند این علاقه ای به انجام اینفلوئنسر مارکتینگ صرفا برای پول ندارند.

اینفلوئنسرها کجا هستند؟

با توجه به اهمیت زیاد اینفلوئنسرها که هر ساله نیز در حال افزایش است بازاریابان شبکه های اجتماعی به دنبال یک اینفلوئنسر هستند اما نمیدانند کجا هستند . اصطلاح اصلی اینفلوئنسرها در اینستاگرام ها هستند ینی کاربرانی که تعداد فالوور یا دنبال کننده ی زیادی دارند به این اصطلاح اینفلوئنسرها بیشتر برای تولید کنندگان تولید محتوا به کار میرود و تولید کننده در هر پلتفرمی وجود دارد ینی چه در اینستاگرام و چه در شبکه های اجتماعی دیگر پس فقط به اینستاگرام ختم نمیشود و در برنامه های دیگر نیز قادر با یافتن بهترین اینفلوئنسر خواهید بود.

2 دلیل برای ادامه رشد اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ در حال حاضر بسیار محبوب است و چیزی نیست که به راحتی از بین برود وهمچنین به مرور زمان میتواند به محبوبت آن افزوده شود در ادمه 2 دلیل مهم برای ادامه رشد اینفلوئنسر مارکتینگ را بیان خواهیم کرد.

1 – اینفلوئنسرها بیشتر واقعیت خود را نشان می دهند.

از بسیار از جهات اینفلوئنسرها به ریشه خود بازمیگردند به دلیل این شفافیت باز، حتی افراد بیشتری به اینفلوئنسرها اعتماد می کنند و آنها را دنبال می کنند، به این معنی که افراد بیشتری برای دیدن و خرید از محتوای حمایت شده وجود دارد.

2 – افراد بیشتری در حال تبدیل شدن به اینفلوئنسر هستند.

ممکن است فکر کنید که افراد زیادی اینفلوئنسر هستند شاید این گونه باشد و تعداد بسیار زیادی کاربر به اینفلوئنسر تبدیل شده باشد اما این مسیر هیچ وقت پایان ندارد و هیچ گونه محدودیتی برای آن در نظر گرفته نشده است همانطور که برنامه های شبکه ی اجتماعی در حال رشد هستند به همین صورت افراد زیادی نیز دوست دارند به اینفلوئنسر تبدیل شوند .

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم موضوع مهم این که اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و به چه کسی اینفلوئنسر گفته میشود را بیان کنیم. اینفلوئنسر افرادی مشهور شبکه های اجتماعی هستند که به بازاریابان کمک میکنند تا بتوانند محصولات خود را بهتر عرضه کنند..اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید.

همچنین اگر در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ چیست سوالاتی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم سرورنت ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید