پرش لینک ها
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست؛ پلتفرم های افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست؛ پلتفرم های افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش در واقع از جمله جدیدترین روش‌ها در بازاریابی به‌خصوص به‌صورت آنلاین است. در این روش برای افزایش فروش فروشگاه‌های اینترنتی با همکاری با رسانه‌ها کمک می‌کنند تا محصولات مختلف به فروش برسد. در واقع افیلیت مارکتینگ چیز جدیدی نیست و از گذشته بین برندهای مختلف در فروشگاه‌های اینترنتی رایج بوده است اما ممکن بوده که از این نام استفاده نکرده باشند.

با ارتقای سطح اینترنتی و با پیشرفت فضای فروشگاه‌های اینترنتی این موضوع یعنی افیلیت مارکتینگ به‌صورت حرفه‌ای‌تری مورداستفاده قرار گرفت. در سال‌های اخیر این روش از جمله روش‌های پرطرف‌دار در دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است و به‌صورت بین‌المللی و در فضای جهانی قابل‌استفاده است. اگر می‌خواهید دررابطه‌با افیلیت مارکتینگ اطلاعات بیشتری کسب کنید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست؟

افیلیت مارکتینگ باتوجه‌به آنچه گفتیم یک ناروش تبلیغاتی و یا بازاریابی است که در آن از ناشران مختلفی برای فروش استفاده می‌شود و در ازای این فروش پول پرداخت می‌شود. باتوجه‌به این موضوع فعالیت مارکتینگ یا همکاری در فروش در واقع ارتباط بین شرکت‌ها با ناشران مختلف است که وظیفه آنها تبلیغات است.

در واقع ناشرانی که دراین‌بین به فروش می‌پردازند با اصطلاح همکاران فروش کار خود را انجام می‌دهند. پروسه تولید مارکتینگ در ابتدا توسط برند و یا فروشنده شروع می‌شود و با انتقال آن به شبکه و با استفاده از ناشر یا همکار فروش با روش‌های مختلف در نهایت باعث اقدام مشتری برای خرید می‌شود.

افیلیت مارکتینگ مربوط به چه زمانی است؟

همان‌طور که گفتیم افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش از گذشته وجود داشته است اما امروزه باتوجه‌به قدرت اینترنت در فضای اینترنتی نیز قابل‌استفاده است و به‌صورت بازاریابی دیجیتال درآمده است. یکی از کارکردهای بسیار مهم در اپلیکیشن مارکتینگ این است که فرد به‌عنوان فروشنده و یا صاحب شرکت می‌تواند بررسی کند که کدام یک از گزینه‌های موردنظر برای فروش بیشتر استفاده شده است و به‌نوعی بتواند لینک‌های مختلف را تحلیل کند.

اهمیت استفاده از افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

ازآنجایی‌که تمام افرادی که در فضای اینترنتی کسب‌وکاری ایجاد می‌کنند و به دنبال جذب کاربر و مشتری هستند مارکتینگ نیز ضرورت پیدا می‌کند. در روش افیلیت مارکتینگ لازم است و از همکاران فروش بسیار قدرتمندی استفاده شود زیرا این افراد تأثیر مستقیمی بر افزایش فروش شما می‌گذارند.

در صورتی که همکاران فروش از وب‌سایت‌های مختلف و یا کانال‌های مختلف و اپلیکیشن‌های متعدد برای فروش و یا افیلیت مارکتینگ استفاده کنند طبیعتاً بازخورد بهتری دریافت خواهند کرد زیرا مهم‌ترین هدف در استفاده از اپل مارکت افزایش فروش است.

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

پلتفرم‌های رایج در افلیت مارکتینگ

همان‌طور که می‌دانید امروزه برخی از سایت‌ها و صفحات مجازی و یا اپلیکیشن‌ها طرف‌داران بسیار زیادی را جذب کرده‌اند. در صورتی که شما در هر یک از این اپلیکیشن‌ها از افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش استفاده کنید طبیعتاً بازخورد بهتری دریافت خواهید کرد.

پلتفرم‌های مختلفی برای افیلیت مارکتینگ وجود دارد از جمله، وبلاگ‌نویسی، اینستاگرام، فیسبوک، پینترست و… که این پلتفرم‌ها از جمله معروف‌ترین پلتفرم‌ها هستند. اگر می‌خواهید در ابتدای کار به‌صورت حرفه‌ای عمل کنید بهتر است تا یکی از این پلتفرم‌ها را انتخاب کنید و تمام توجهتان را درگیر آن کنید تا به این صورت نتیجه بهتری را دریافت کنید.

پروسه افیلیت مارکتینگ

برای اینکه افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش طبق روال اصلی خود پیش رود یکسری اتفاق‌ها پیش می‌آید از جمله،

  • کلیک کردن بر روی لینک توسط مشتری
  • اقدام به خرید
  • خرید توسط مشتری و ثبت تراکنش
  • تأیید خرید توسط فروشگاه
  • پرداخت پورسانت به همکار فروش

توجه داشته باشید که نرخ پورسانت وجه به شرکت‌های مختلف متفاوت است. برخی از پلتفرم‌ها وجود دارند که نرخ ثابتی برای فروش به مخاطبان یا همکاران فروش پرداخت می‌کنند مانند یوتیوب یکی از این پلتفرم‌ها است.

کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ

باتوجه‌به تمام مواردی که گفتیم طبیعتاً دریافت کرده‌اید که اهلیت مارکتینگ باعث کسب درآمد می‌شود. امروز افراد زیادی حتی در مدت‌زمان کمی به درآمد بسیار زیادی از طریق افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش می‌رسند و طبیعت همین موضوع است که باعث جلب‌توجه افیلیت مارکتینگ بین افراد مختلفی شده است. افیلیت مارکتینگ باتوجه‌به بازدیدکنندگان و دنبال‌کنندگان شما درآمد بیشتری خواهد داشت. کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ به آن راحتی‌ها که فکر می‌کنید نیست و نیازمند صرف وقت و مهارت است.

همان‌طور که گفتیم پلتفرم‌های مختلف قیمت‌های مختلفی را به شیوه‌های متفاوتی برای شما در نظر می‌گیرند که به طور معمول نرخ ثابتی برای شما در نظر گرفته می‌شود. در ابتدا قبل از اینکه پرداخت پول توسط پلتفرم‌ها انجام می‌شود شما متوجه خواهید شد که به چه دلیلی این پول به شما پرداخت می‌شود.

چهار گروه اصلی در افیلیت مارکتینگ

در افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش به طور معمول چهار گروه درگیر هستند. چهار گروه افیلیت مارکتینگ،

ناشران و یا افیلیت‌ها: در افیلیت مارکتینگ یکی از مهم‌ترین افراد ناشران هستند که مسئول تبلیغ محصولات هستند.

صاحب بیزینس: بیزینس‌های مختلف معمولاً صاحبان خاصی دارند که باتوجه‌به فعالیت ناشران به آنها پول پرداخت می‌کنند.

شبکه: شبکه مانند ربات‌های گوگل عمل می‌کند و بهترین ناشر را باتوجه‌به تبلیغی که دارد به بالاترین درجه می‌رساند و شرایط ارائه تبلیغات آنلاین را فراهم می‌کنند.

مشتریان: همان‌طور که مشخص از مشتریان افرادی هستند که وارد پلتفرم‌های مختلف می‌شوند و به‌عنوان مصرف‌کننده وارد لینک‌های متفاوتی می‌شود و به این طریق آمار پلتفرم بالا می‌رود.

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های رایج برای افزایش فروش در پلتفرم‌های مختلف است. در جهان امروز که استفاده از فضای اینترنتی به‌آسانی در همه جای دنیا قابل‌استفاده است شما می‌توانید انواع مختلف بازاریابی را نیز مشاهده کنید که به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود. افیلیت مارکتینگ یکی از روش‌های بازاریابی آنلاین است که باتوجه‌به فعالیت شما به‌عنوان ناشر هزینه‌ای در نظر گرفته می‌شود و این هزینه به‌صورت ثابت برای شما پرداخت خواهد شد.

یکی از پلتفرم‌های معروف در افیلیت مارکتینگ یوتیوب است که در این اپلیکیشن و یا پلتفرم به‌صورت ثابت و باتوجه‌به یکسری موارد ثابت پرداخت پول به همکاران فروش انجام می‌شود. به‌طورکلی افیلیت مارکتینگ بسیار کاربردی و مناسب است و شما برای کسب درآمد می‌توانید از این روش استفاده کنید.

 

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید