پرش لینک ها
تاثیر سرعت سایت بر بهبود سئو

تاثیر سرعت سایت بر بهبود سئو – سرورنت

تاثیر سرعت سایت بر بهبود سئو

تاثیر سرعت سایت بر بهبود سئو
تاثیر سرعت سایت بر بهبود سئو

سرعت سایت بسیار مهم میباشد و همینطور یکی از کلیدی ترین روش هایی که میتوانیم سئو ی سایت خود را بهبود ببخشیم سرعت میباشد . برای این که یک وب سایتی در رتبه های گوگل نشان داده شود باید سئو شده باشد یک سایت با استفاده از سئو یا بهینه سازی به موتور های جست و جو گر گوگل یک وب سایت معرفی میشود پس اگر یک سایت سئو نشده باشد پس باید توقعی از ان نداشته باشیم سئو بسیار مهم است زیرا رتبه ی گوگل نیز مهم میباشد اما سئو برای این که یک سایتی را به گوگل معرفی کند باید وب سایت مورد نظر از هر لحاظ ینی کیفیت یا همچنین سرعت بدون عیب و ایراد باشد سرعت تاثیر بسیار زیادی بر سئو دارد زیرا اگر سایتی سرعت بارگذاری خوبی نداشته باشد هیچ کاربری در آن نخواهد ماند و به این صورت رتبه ی خود را نزد گوگل از دست میدهد کانون در این مقاله قصد برسی تاثیر سرعت سایت بر بهبود سئو را خواهیم داشت که پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

تاثیر سرعت سایت بر بهبود سئو چگونه است

اگر توجه کرده باشید در بند های گذشته گفته شد سرعت تاثیر بسیار خوبی برا سئو یا بهینه سازی سایت خواهد داشت ولی باید به این نکته نیز توجه کنیم که همه چیز سرعت نمیباشد زیرا سئو فاکتور های زیادی دارد که باید همه ی آنان را رعایت کنیم برای مثال اگر سایتی سرعت بارگذاری خوبی داشته باشد ولی مقاله های آن سایت تکراری یا بی کیفیت باشد آیا گوگل چنین صفحاتی را قبول خواهد کرد و در رتبه های خوب نشان میدهد ؟ قطعا خیر زیرا فقط سرعت نمیباشد یک سایت برای بهنیه شدن باید از هر لحاظی چه سرعت چه مقالات بی نقص و عیب باشد تا به این صورت به موتور های جست و جو گر گوگل معرفی شوید پس باید هرچیزی که برای سئو نیاز هست را به صورت کامل رعایت کنید تا بتوانید به نتایج خوب گوگل برسید.

بهترین نکته برای افزایش سرعت سایت

راهکار افزایش سرعت سایت
راهکار افزایش سرعت سایت

اگر سایتی که دارید که از هر لحاظ چک کردید ولی سرعت آن افزایش پیدا نمیکند اصلا جای نگرانی نمیباشد زیرا روش و راهکار هایی برای این که بفهمید مشکل ار کجاست وجود دارد با چنین روش هایی میتوانید سرعت وب سایت خود را بهبود ببخشید و همچنین سایت خود را در نتایج خوب گوگل ببینید.

1 – بهینه سازی تصاویر

خیلی از کاربران هستند که وقتی یک مقاله مینویسند و قصد دارند برای آن چندین تصویر بارگذاری کنند عکس هایی را دانلود و سپس به صورت مستقیم در وب سایت قرار میدهند که این کار بسیار اشتباه میباشد زیرا باید قبل از بارگذاری عکس در وب سایت حجم آن را کم کرده تا سرعت سایتتان کاهش پیدا نکند اگر سعی کنید تصاویر وب سایتتان را بهینه شده بارگذاری کنید قطعا سرعت سایتتان چندبرابر خواهد شد میتوانید برای برسی سایت خود از وب سایت GTmetrix استفاده کنید با استفاده از این سایت همچنین میتوانید بفهمید که کدام تصاویر بهنیه نشده اند و آنان را پیدا کرده و حذف نمایید برای بهینه سازی و کم کردن حجم عکس پیشنهاد میشود از برنامه ی فتوشاپ استفاده کنید.

2 – قالب وب سایت

اگر سایت خود را با استفاده از وردپرس طراحی کرده باشید قطعا خواهید خواست برای سایت خود یک قالب خریداری کنید برخی از قالب هایی که خریداری میکنید حجم بسیار زیادی دارند و اگر هاستتان حجم آنچنانی نداشته باشد قطعا به مشکل برخواهید خورد اگر قالبی بخرید که حجم زیادی داشته باشد زمانی که سایت بارگذاری میشو با کندی صفحه مواجه خواهید شد و به این صورت ممکن از اگر در صفحات اول گوگل هستید نتایج را از دست بدهید و آنجا تاثیر سرعت سایت بر بهبود سئو را خواهید فهمید که سرعت چقدر میتواند مهم و کلیدی باشد.

3 – بهینه سازی کدهای CSS، HTML و جاوا اسکریپت

زمانی که به بخش کد نویسی وی سایتتان مراجعه میکنید قطعا با علائمی همچنون فاصله ، کاما و . . . مواجه خواهید شد شما با استفاده از حذف این فاصله ها میتوانید سرعت سایت خود را بهبود ببخشید این روش یک روش فوق العاده برای افزایش سرعت است ممکن است در کد نویسی های سایتتان مشکلی وجود داشته باشد حتما آن ها را برسی کنید.

4 – استفاده از هاست با سرعت بالا

همانطور که میدانید هاست یک نوع فضا برای ذخیره سازی اطلاعات وب سایت میباشد ینی شما هر اطلاعاتی که در سایتتان منتشر میکنید در هاست نیز ذخیره خواهد شد اگر از هاست رایگان استفاده میکنید یا حتی هاستی که سرعت بالایی ندارد باید فورا هاست خود را تغییر دهید هاست تاثیر بسیار زیادی هم در سرعت سایت و هم در بهینه سازی آن خواهد داد که پیشنهاد میکنیم با استفاده از سرورنت هاست با سرعت و همچنین با کیفیت برای خود تهیه کنید در ادامه برای شما خواهیم گفت که چرا باید سرورنت را باید انتخاب کنید.

مزایای خرید هاست از سرورنت

تیم سرورنت با داشتن چندین سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت میتواند بهترین هاست ممکن با سرعت فوق العاده را برای شما عزیزان ارائه دهد ما سرعت لود هاست پر سرعت را روی تمام سرویس ها ضمانت میکنیم همچنین محدودیتی برای این سرعت لود وجود نخواهد داشت و شما با خرید هاست از سرورنت میتواند از مزایای نصب رایگان بهره مند شوید و در ازای نصب و همچنین مدیریت آن هیچ گونه هزینه ای پرداخت نخواهید کرد و میتوانید به صورت کاملا رایگان نصب هاست را در اختیار ما قرار بدهید.به این صورت میتوانید برای سایتتان یک هاست با کیفیت با سرعت فوق العاده بالا خریداری کنید و از مزایای آن که میتواند افزایش سرعت سایت باشد بهرمند شوید.

در نتیجه

در یک سایت سئو حرف اول را میزند و بسیار مهم میباشد و همچنین سرعت اگر پایین باشد میتواند تاثیر منفی روش سایت و همچنین نتایج آن بگذارد باید سعی کنید با استفاده از روش هایی که برای شما آموزش داده شد بتوانید سرعت سایت خود را افزایش بدهید و سپس تاثیر سرعت سایت بر بهبود سئو را ببینید که چقدر میتواند تاثیر داشته باشد.اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید.

همچنین اگر نظری در زمینه تاثیر سرعت سایت بر بهبود سئو داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا ازطریق تماس با ما با تیم سرورنت ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید